Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2016_10_13_379-seq28> ?p ?o. }
Showing items 1 to 13 of
13
with 100 items per page.
- 2016_10_13_379-seq28 type Speech.
- 2016_10_13_379-seq28 number "28".
- 2016_10_13_379-seq28 date "2016-10-13".
- 2016_10_13_379-seq28 isPartOf 2016_10_13_379.
- 2016_10_13_379-seq28 spokenAs 101.
- 2016_10_13_379-seq28 spokenText "Cienījamie kolēģi! Ņemot vērā tirgus norises, tirgus dalībnieku un uzraudzības iestāžu līdz šim gūto pieredzi, kā arī, lai novērstu neatbilstības starp Eiropas Savienības dalībvalstu noteikumiem attiecībā uz ieguldījumu turētājbankas pienākumiem un atbildību, atlīdzības politiku un sankcijām, Eiropas Parlaments un Eiropas Savienības Padome 2014.gada 23.jūlijā pieņēma attiecīgu direktīvu. Pieņemtā tiesiskā regulējuma mērķis ir vienotu tirgus nosacījumu noteikšana Eiropas Kopienas līmenī, vienlaikus nodrošinot efektīvāku aizsardzību fonda ieguldītājiem. Izstrādājot normatīvo bāzi, tiek ņemts vērā, ka attiecībā uz ieguldījumu fondiem pastāv ne tikai investīciju riski, bet arī citi riski, tādi kā likviditātes, operacionālie un glabāšanas riski. Ņemot vērā iepriekš teikto, atbilstoši Eiropas Savienības direktīvām ir izstrādāts likumprojekts “Grozījumi Ieguldījumu pārvaldes sabiedrību likumā”. Izstrādātais likumprojekts nosaka septiņas prasības. Pirmā. Tiek noteikts pienākums ieguldījumu pārvaldes sabiedrībai nodrošināt tās amatpersonu un darbinieku atalgojuma politiku un iekļaut atalgojuma politikas kopsavilkumu ieguldītājam paredzētajā pamatinformācijā. Otrā. Papildus tiek noteiktas jaunas prasības attiecībā uz fonda turētājbanku, tostarp nosakot skaidru uzdevumu un funkciju nošķiršanu starp turētājbanku, fondu un sabiedrību. Trešā. Tiek precizēta turētājbankas atbildība par tās turējumā pieņemto fondam piederošo finanšu instrumentu vai trešajai personai turēšanā nodoto fonda finanšu aktīvu zaudējumu... kā arī maksātnespējas gadījumā - fonda aktīvu aizsardzību. Ceturtā. Tiek ieviesti papildu nosacījumi attiecībā uz aktīvu turēšanu pie trešās personas. Piektā. Tiek ieviesti noteikumi, kas nodrošina iespēju jebkurai juridiskajai vai fiziskajai personai ziņot FKTK par iespējamiem vai faktiskiem likuma un uz tā pamata izdoto normatīvo noteikumu pārkāpumiem. Sestā. Lai nodrošinātu minimālus kopējus sankciju režīmu standartus Eiropas Savienības dalībvalstīs, tiek papildināts likumā paredzēto darbību pārkāpumu uzskaitījums un noteiktas sankcijas, kā arī ierobežojoši pasākumi, kas tiek piemēroti šādu pārkāpumu gadījumā. Septītā. Tiek ieviestas papildu prasības, kas jāievēro sabiedrībai, dibinot fondu ar vairākām ieguldījumu apliecību klasēm. Jānorāda, ka saskaņā ar likuma 5.panta pirmo daļu ieguldījumu pārvaldes sabiedrības pamatdarbība ir ieguldījumu fondu pārvalde un valsts fondēto pensiju shēmas līdzekļu pārvaldīšana. Valsts fondēto pensiju likums ir izstrādāts nacionālā līmenī, un tā pamatā nav Eiropas Savienības direktīva. Tomēr jau vēsturiski uz valsts fondēto pensiju shēmas līdzekļu pārvaldīšanu ir attiecinātas atbilstošās direktīvas prasības, un tās ir ietvertas arī Ieguldījumu pārvaldes sabiedrību likumā. Ņemot vērā valsts fondēto pensiju sistēmas nozīmīgumu, likumprojektā ietvertās prasības ir attiecinātas arī uz sabiedrību, kas pārvalda valsts fondēto pensiju shēmas līdzekļus. Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija 5.oktobrī ir atbalstījusi likumprojektu izskatīšanai pirmajā lasījumā. Komisijas vārdā lūdzu atbalstīt likumprojektu pirmajā lasījumā.".
- 2016_10_13_379-seq28 language "lv".
- 2016_10_13_379-seq28 speaker Laimdota_Straujuma.
- 2016_10_13_379-seq28 translatedText "Dear colleagues, in the light of the experience of the market, market participants and supervisory authorities so far, and in order to close the gap between the provisions of the European Union's Member States as regards the obligations and responsibilities of the investment bank, the remuneration policy and the sanctions, the European Parliament andthe Council of the European Union on 23 July 2014 adopted the legislative framework aimed at establishing a single market framework for the European Community, while ensuring more effective protection for the investment fund investors in the regulatory framework, it shall be taken into account in relation to the investmentthe funds exist not only by investment risks, but also other risks such as liquidity, operational and storage risks in the light of what has been said, in line with European Union directives, the draft law on the " Amendment to the Investment Management Companies Act " lays down seven requirements. The first obligation for the investment management company to provide a policy of remuneration to its officers and staff and to include a summary of the remuneration policy for the investor's basic information in Second addition lays down new requirements for the fund's contribution, including a clear mandate and functionthe separation between the holding bank, the fund and the company Third Testing Bank shall be responsible for the liability of the financial assets of the fund belonging to the fund that has been adopted under its own funds or for a third party in the event of insolvency, the protection of the fund's assetsthe fourth Tiek introduced additional conditions for the assets held at the third party in Fiel Tiek, introducing rules that provide any legal or physical means to report to the watchdog on alleged or actual statutory clauses and statutory clauses issued on its basisin order to ensure minimum common standards for sanctions regimes in the Member States of the European Union, lists of infringements of the statutory actions and the sanctions, as well as restrictive measures imposed in the event of such infringements, introduce additional requirementsto be respected by the public, with the creation of a fund with several investment card classes in Yaanen, that, under the first paragraph of Article 5 of the law, the investment management company's management of investment funds and State-funded pension schemes in the State-funded Pensions Act must behas been developed at national level and is not based on the European Union Directive, however, historically on the management of government-funded pension schemes, the corresponding requirements of the Directive are extended to the State-funded law-based public sector law. The importance of the pension system, the scope of the bill also extends the scope of the public-funded pension scheme funds to the Budget and Financial (Taxation) Commission on 5 October supporting a bill to be voted on on behalf of the Commission asking for support for the bill at first reading".
- 2016_10_13_379-seq28 mentions Q193089.
- 2016_10_13_379-seq28 mentions Q458.
- 2016_10_13_379-seq28 mentions Q8889.
- 2016_10_13_379-seq28 mentions Q8896.