Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2016_10_06_378-seq60> ?p ?o. }
Showing items 1 to 10 of
10
with 100 items per page.
- 2016_10_06_378-seq60 type Speech.
- 2016_10_06_378-seq60 number "60".
- 2016_10_06_378-seq60 date "2016-10-06".
- 2016_10_06_378-seq60 isPartOf 2016_10_06_378.
- 2016_10_06_378-seq60 spokenAs 150.
- 2016_10_06_378-seq60 spokenText "Labdien, cienījamie kolēģi! Pirmām kārtām paldies Stepaņenko kundzei, ka arī mani pieskaita jaunajiem politiķiem. Paldies viņai par to! Tāds arī jūtos. Es gribu atsaukt atmiņā to, kā norisinājās Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijas sēde par šo jautājumu un kā tā rezultējās. Tā rezultējās ar balsojumu, proti, komisijas atbalstu likumprojekta virzībai pirmajā lasījumā. Šobrīd, es redzu, visticamāk, atbalsta no Saeimas kopumā nebūs. Bet šī darba grupa... Komisija nolēma izveidot darba grupu, kura, pirmkārt, ja likumprojekts tiek pieņemts pirmajā lasījumā, strādā pie kvalitatīvu priekšlikumu kopuma izstrādes, lai novērstu problēmas, kuras likumprojektā ir. Otrs šīs darba grupas uzdevums. Ja likumprojekts pirmajā lasījumā negūst Saeimas atbalstu, šī darba grupa turpina darbu, lai izstrādātu regulējumu autopārvadājumu nozarei. Tātad būtībā, ja mēs tagad noraidīsim pirmajā lasījumā, tik un tā mums par to būs, teiksim, pēc diviem mēnešiem jārunā, un tā jau būs, visticamāk, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijas redakcija. Manuprāt, neviens nevar noliegt to, ka šāds pasažieru pārvadājumu veids jau eksistē. Vissliktāk ir tad, ja kaut kāds biznesa veids eksistē, bet tas nav noformulēts, nav definēts - kas tas ir, un līdz ar to nav nekāda regulējuma - ko drīkst, ko nedrīkst, kas ir jāmaksā, kas nav jāmaksā, kā šo pakalpojumu drīkst sniegt un kā to nedrīkst sniegt. Ja nav regulējuma, mēs neko aizliegt šajā jomā nevaram. Līdz ar to mēs nevaram arī iekasēt nekādus nodokļus. Tā ka patiesībā... Es kā likumprojekta iesniedzējs, protams, aicinu atbalstīt likumprojektu pirmajā lasījumā, lai varētu raitāk viss ritēt uz priekšu. Bet es vēlreiz atgādinu, ja arī šis likumprojekts atbalstu negūs, šo tēmu mēs “nenoraksim” un nebeigsim. Paldies.".
- 2016_10_06_378-seq60 language "lv".
- 2016_10_06_378-seq60 speaker Ingmars_Lidaka-1966.
- 2016_10_06_378-seq60 translatedText "Good afternoon, dear colleagues, I would first of all like to thank Mrs Steeutenko, and thank you, for the new politicians, for this, and I feel I would like to recall how the meeting of the Saeima, agrarian, environmental and regional policy committees on this issue took place. The issue and the way it was going to be a result of the vote - the support of the Commission in the first reading of the Little Bill, I can see the most likely support from the whole party, there will be no Bet to this working group, the Commission has decided to set up a working group, which is, first of all, a working group. If the draft legislation is adopted at first reading, it is working on the development of a set of quality proposals to address the problem of the second-reading task force of this working group when the draft bill fails to secure the support of the Parliament in order to establish regulationon the road to the road transport sector, So basically, if we now reject the first reading, we will nonetheless have to talk about it, say, two months later, and it will probably be in the version of the House of Economic and Regional Policy Commission, in my view, no-oneit cannot be denied that such a type of passenger transport is already worse, if some type of business exists, but it is not worded, has not been defined - what it is - and therefore no regulation -may not be charged which is not to be paid, how such a service may and should not be provided if there is no regulation, we cannot prohibit anything in this area, nor can we levy any taxes on itthat, in fact, as a draft bill, I would, of course, call for the draft legislation to be supported in the first reading, so that things can move forward more smoothly, I remind you again, if this bill is not in favour, we will not' abrupt', and let us not stop Thank you".
- 2016_10_06_378-seq60 mentions Q822919.