Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2016_10_06_378-seq50> ?p ?o. }
Showing items 1 to 15 of
15
with 100 items per page.
- 2016_10_06_378-seq50 type Speech.
- 2016_10_06_378-seq50 number "50".
- 2016_10_06_378-seq50 date "2016-10-06".
- 2016_10_06_378-seq50 isPartOf 2016_10_06_378.
- 2016_10_06_378-seq50 spokenAs 101.
- 2016_10_06_378-seq50 spokenText "Ļoti jauki man šķiet SASKAŅAS argumenti, ka vislielākās bažas... Agešina kungs minēja, ka neatbalstīs tāpēc, ka tas paver iespējas iesniegt priekšlikumus ārpus likumprojekta tvēruma. Proti, bailes ir nevis par to, ka varētu virzīt konkrēto likumprojektu un mēģināt to uzlabot, modificēt un kaut kādā veidā palaist tautā (esam pēdējā no Baltijas valstīm!), bet par to, ka varētu iesniegt kaut ko, kas varētu būt saistīts ar citiem jautājumiem, kas ir svarīgi... kā, piemēram, varbūt autopārvadājumi... Bet varbūt - Riga Taxi projektu, par kuru te apkārt baumo... Varbūt tur kaut kādā veidā jauc plānus... Es gribu teikt: ja mēs šo lietu īstenojam un šobrīd arī budžeta kontekstā runājam par taksometru nozares sakārtošanu un tamlīdzīgi... Budžeta kontekstā mēs ieviešam patentmaksu, bet patentmaksa nav nekas cits kā mēģinājums pateikt taksometru šoferiem: “Mīļie draugi, maksājiet vismaz kaut ko! Kaut minimumu!” (Starpsauciens: “Tieši tā!”), nevis: “Lūdzu, piedalieties pilnā mērā nodokļu maksāšanā, kā to dara citi uzņēmēji, kas strādā baltajā ekonomikā.” Šis modelis, ieviešot pilnīgi bezskaidras naudas maksājumus un iespēju uzraudzīt naudas plūsmu, dod reālu iespēju izsekot tam, cik valstij pienākas no katra atsevišķā darījuma. Mans sapnis būtu to attiecināt uz visu autopārvadājumu jomu... It kā rentablie maršruti nosedz tos nerentablos, bet tāpat tie ir 30 miljoni no budžeta, kurus mēs šobrīd maksājam. (Dep. V.Agešins: “Jūs visu varat izmainīt tagad!”) Jā, jā, protams! Tāpat arī šajā gadījumā, ja varētu attiecināt nodokļu nomaksas režīmu, kuru mēs mēģinām šobrīd ieviest saistībā ar kopbraukšanu, uz visu taksometru nozari kopumā, man šķiet, ka tur pietiktu naudas kādām sešām pirmā mājokļa programmām, par kurām mēs šobrīd laužam šķēpus un meklējam, kur atrast vēl pāris miljonu. Kalnozola kungs minēja, ka Tavara kungs esot raksturojis šo likumprojektu šādi: ļoti nesaprotamas lietas. Es brīnos par Tavara kungu. Vakar sēdējām Latvijas Radio raidījumā “Krustpunktā”, diezgan kompetenti viņš par šiem jautājumiem runāja, norādīja uz lietām, kas būtu jāuzlabo. Tas ir cilvēks, kurš visvairāk no šībrīža politiķiem... kurš aktīvi strādā, zina šī likumprojekta jēgu un saturu un, cerams, turpmākajos mēnešos pie tā strādās. Bet Kalnozola kungu es aicinu paņemt mobilo telefonu, lejuplādēt aplikāciju un pašam iepazīt šos pakalpojumus, palietot, saprast, kā tas strādā, un tad izdarīt secinājumus, nevis uzklausīt trešās personas. Protams, pastāv bažas. Autopārvadātāji, es dzirdēju, taksometru industrija domā, ka tik nesanāk, ka tā tiešām ir aizvakardiena un šis jaunais pakalpojums pārmāks, un taksometru industrija - nedod Dievs! - sabruks un izzudīs. Es vēlos šeit pieminēt analoģiju ar slotu. Tad, kad izgudroja putekļsūcēju, slotu ražotāji, iespējams, bija pārbijušies, ka viņi izzudīs un nebūs vairs biznesa. Bet, kā mēs šodien redzam, abi divi mājās ir un pastāv. Un tieši tas pats ar taksometriem. Tā, protams, ir vakardiena, salīdzinot ar tehnoloģijām. Bet citu valstu piemēri - tā pati Igaunija, kas ir vistuvāk, - pierāda to, ka lielie taksometru parki, kas strādā ar vērienu un kas strādā legālajā ekonomikā un tiešām nopietni, šobrīd iepērk jaunas mašīnas un paplašina savu auto parku. Protams, tos, kuri nesniegs tik kvalitatīvu pakalpojumu, kādu piedāvās šie jaunie, konkurence apēdīs. Ja jūs par to baidāties, tad varat neatbalstīt likumprojektu. Un pēdējais. Protams, mēs varam runāt un atrast iemeslus, ka, teiksim, tiks iesniegti priekšlikumi, kas nav tvērumā, un nebūs pietiekamas kvalitātes, - kaut gan jūs varat iesniegt priekšlikumus, kādus gribat, lai uzlabotu šo kvalitāti. Tomēr jāsaprot viena lieta. Mēs ar skaudību skatāmies uz igauņiem: kāpēc viņiem ir skaips? Kāpēc, piemēram, kopbraukšanas firma Uber, kas radusies Amerikā, un Taxify (kas radusies Igaunijā), nav radusies Latvijā? Varbūt tas ir tāpēc, ka mēs saskaņā ar Jura Rubeņa vārdiem, kurš raidījumā “Viens pret vienu” arī savu viedokli pauda, dzīvojam šajās vecajās klišejās, piemērojam vienus un tos pašus risinājumus problēmām, nemēģinām paskatīties ārpus “kastītes”, nemēģinām kļūt moderni un skriet līdzi inovācijām - būt soli priekšā. Varbūt tāpēc pie mums tādas lietas nerodas, bet rodas pie igauņiem, jo viņi savu ekonomiku veido daudz atvērtāku šādām modernām lietām. Līdz ar to es aicinu šo likumprojektu atbalstīt un pusotra mēneša garumā iesniegt kompetentus, konstruktīvus priekšlikumus, lai to sakārtotu līdz galam. Paldies.".
- 2016_10_06_378-seq50 language "lv".
- 2016_10_06_378-seq50 speaker Edvards_Smiltens-1984.
- 2016_10_06_378-seq50 translatedText "Very nice to me, the arguments of consensus that Mr Ageshina mentioned most of the concern that it would not support the possibility of making proposals outside of a bill tortuous Proti, the fear is not that the bill could be pushed forward and to tryto improve it, modify it and in some way kick off jewelry (we're the last of the Baltic States!), but that there could be something that could be linked to other issues that are important, for example, by road transport ,but perhaps the Riga Taxi project, which is surrounded by rumours around Maybe there, somehow confused the plans I want to say: if we take this case even in the budget context, talking about taxisgetting the industry right and so in the context of the Budget we are introducing a patent, but the patent is nothing less than an attempt to tell taxi drivers:' dear friends, pay at least something!' (interjection!') instead of:' please share the full extent of paying taxes '. As other business operators do that work in the white economy, " This model of introducing completely non-cash payments and the possibility of monitoring cash flow gives a real opportunity to keep track of how the country deserves from each individual transaction My dream would be to extend itas for all road transport, it covers them in a manner that is not cost-tablously but also 30 million of the budget we are currently paying (DEP V Ageshins: you can change everything now! ") Yes, of course, yes, of course. In case the tax evasion regime that we are trying to introduce at the moment in connection with the whole taxi industry as a whole, it seems to me that there would be enough money for the six first housing programmes that we are now breaking down and looking for ,where to find a few more millions, Mr Kalnozola said that Mr Tavara had described the bill as follows: the very incomprehensible things I wonder about Mr Tavara's Yesterday's' junction', quite competent he spoke on these issues, he saidthe things that should be improved is the man who, most from the current political class, who is actively working, knows the meaning and content of this bill and hopefully in the months ahead it will work for Mr But Kalnostool, I urge them to take out the mobile phone, downloadthe app and yourself get to know these services by palpaot, understand how it works, and then draw conclusions rather than listen to the third party of course, there is concern for the road transport industry that it does not really mean that this is the day of the day and this newthe service - and the taxi industry - God forbid! - will collapse and will disappear, I would like to mention here the analogy with broom Thad, when invented by dusty producers, it was probably terrified that they would disappear and no longer business But as we are today. See, both of the two are at home and there is the same thing with the same thing as taxis It is, of course, yesterday, compared with the technology Bet of other countries - the same Estonia that is closest to the clue - proves to the large taxi parks that are closest to it -working with the scope and who works in the legal economy and really seriously, now buys new cars and expands its fleet of cars in the course of those who will not deliver the quality of the service that these new ones will eat if you are frightened about it, then competition is about to surround them, so they are afraid of it, then competition is about to surround them, then they are frightened about this, then competition is about to surround them, then they are afraid of it, then they are frightened about this, then competition is about to surround them, then they are frightened about this, then competition is about to surround them, then they are afraid of it, then you are afraid of it, thenyou may not support the Bill And the last thing we can talk about, and find the reasons that, say, proposals will be made that are not in the scope and there will be no quality, but you can make any proposals to improve this quality. One thing We are envious to look at igauts: why do they need a fine? Why, for example, ridesharing law firm Uber, which has emerged in America, and Taxify (which has emerged in Estonia), is because we are in line with Jura Rubewer's words ,a programme called " One-to-one " echoed his views, inhabiting those old clichés, applying the same solutions to the problems, not trying to look outside the box, not trying to become fashionable and run with innovation - to be a step ahead of Maybe so come to usthings like this do not arise, but do not come from igaubows because they make their economy much more open to such modern affairs, so I call for this bill to be supported and brought to competent, constructive proposals, so as to put an end to them.".
- 2016_10_06_378-seq50 mentions Q211.
- 2016_10_06_378-seq50 mentions Q191.
- 2016_10_06_378-seq50 mentions Q39731.
- 2016_10_06_378-seq50 mentions Q3736505.
- 2016_10_06_378-seq50 mentions Q6315199.
- 2016_10_06_378-seq50 mentions Q872.