Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2016_10_06_378-seq36> ?p ?o. }
Showing items 1 to 11 of
11
with 100 items per page.
- 2016_10_06_378-seq36 type Speech.
- 2016_10_06_378-seq36 number "36".
- 2016_10_06_378-seq36 date "2016-10-06".
- 2016_10_06_378-seq36 isPartOf 2016_10_06_378.
- 2016_10_06_378-seq36 spokenAs 92.
- 2016_10_06_378-seq36 spokenText "Godātie kolēģi! Sabiedrība no Saeimas sagaida kvalitatīvu likumdošanas darbu un pārdomātus likumus. Tautsaimniecības izaugsmei ir nepieciešana stabila un prognozējama tiesiskā vide. Tas pilnā apjomā attiecas arī uz likumprojektu “Grozījumi Autopārvadājumu likumā”. Neapšaubāmi, zinātniskā progresa labumi un jaunu tehnoloģiju progress uzņem arvien lielākus apgriezienus. Problēmas taksometru nozarē arī ir aktuālas jau gadu desmitiem. Tāpēc ir grūti noliegt, ka likumprojektam ir stiprās puses - patērētāju intereses, zemākas cenas, iedzīvotāju papildu piepelnīšanās iespējas, dinamiska tirgus attīstība un konkurences pieaugums. Tomēr ir arī vājās puses. Grozījumi, ar kuriem autori vēlas ieviest kopbraukšanas pakalpojumus, rada daudz neskaidrību un neatbildētu jautājumu, īpaši saistībā ar to, kā minētais jaunievedums ietekmēs situāciju autopārvadājumu jomā un transporta nozarē kopumā. Piemēram, nav izvērtēts, kā tas varētu ietekmēt valsts budžetu, dotāciju apjomu sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzējiem, nodarbinātības līmeni nozarē, nodarbināto darba samaksas iespējamās izmaiņas. Skaidrs, ka kopbraukšanas pakalpojumu sniedzēji var kļūt par konkurentiem taksometru nozarei, taču ar priekšrocībām. Kopbraukšanas pakalpojumu sniedzējiem nav paredzēti nekādi ierobežojumi pasažieru uzņemšanai un izlaišanai, nekādas pazīšanās zīmes, lai varētu saprast, vai konkrētā automašīna nodrošina kopbraukšanas pakalpojumu. Tas attiecīgi apgrūtinās pārbaudes, lai uzzinātu, vai tiešām tiek sniegts kopbraukšanas pakalpojums, vai arī konkrētais cilvēks piepelnās katru dienu, pēc būtības sniedzot taksometru pakalpojumus. Tāpat nav skaidrs, vai būs nepieciešams izņemt licenci. Tas nozīmē, ka šiem pakalpojumu sniedzējiem nevarēs par pārkāpumiem licenci atņemt. Mēs solidarizējamies ar Latvijas Sabiedrisko pakalpojumu un transporta darbinieku arodbiedrību, kā arī ar citiem nozarē strādājošajiem cilvēkiem, un frakcijas SASKAŅA deputāti nevar atbalstīt šo likumprojektu līdz galam neizstrādātā normatīvā regulējuma dēļ. Es prognozēju, ka likumprojekta virzības gaitā tiks iesniegti tādi priekšlikumi, kas būs ārpus apspriestā likumprojekta mērķa un tvēruma. Tāpēc aicinu darba grupu nopietni izdiskutēt un korekti atrisināt visus strīdīgos jautājumus. Svarīgi, lai Saeimas pieņemtais likums sabiedrībai būtu saprotams un likumdevēja rīcība būtu godīgi un atklāti izskaidrota. Paldies par uzmanību.".
- 2016_10_06_378-seq36 language "lv".
- 2016_10_06_378-seq36 speaker Valerijs_Agesins-1972.
- 2016_10_06_378-seq36 translatedText "Ladies and gentlemen, the public expects good-quality legislative work and sensible rules for the promotion of farm growth to be needed for a stable and predictable legal environment. This also applies to the Bill of Amendment on Amendment to the Amendment to the Amendment to the Amendment to the Amendment to the Amendment to the Amendment to the Amendment to the Amendment to the Amendment to the Amendment to the Amendment to the Amendment to the Convention on Road Transport. Advances in technology have led to a growing swing in the taxi sector, which has been around for decades, so it is difficult to deny that there are strengths - consumer interests, lower prices, additional high-rate citizens, a dynamic market development; andthe increase in competition, however, is also the weakness of the amendments, with which the authors wish to introduce ridesharing services, there is a great deal of uncertainty and no answer to the issue, particularly as regards the way in which this innovation will affect the road transport and transport sectors in general ,the impact of this could affect the national budget, the level of grants to public transport service providers, the employment rate in the sector, the possible changes to the work of workers in Cleveland, that co-driving providers may become competitors in the taxi industry, but with advantages for ridesharingservice providers do not have any limitations on the admission and release of passengers, no familiarity to be known, so as to be able to understand whether a particular car is provided with a ridesharing service. Man-made every day, by nature, by providing taxi services it's just not clear whether it will be necessary to withdraw the licence That means these providers will not be able to take an offense licence to take away We's solidarity with the Latvian Public Service and Transportworkers' unions, as well as with other working people in the sector, and faction consistency, cannot support this bill until the end of a non-binding legislative framework, I predict that proposals will be made in the course of the progress of the bill, which will be outside the scope of the legislationthe purpose and scope of the bill being negotiated should therefore call on the working group to seriously discuss and correct all of the contentious issues that are relevant to the law adopted by the parliament to make it understandable and explain the legislature's action to be honest and explain you for your attention".
- 2016_10_06_378-seq36 mentions Q822919.
- 2016_10_06_378-seq36 mentions Q211.