Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2016_09_22_375-seq84> ?p ?o. }
Showing items 1 to 14 of
14
with 100 items per page.
- 2016_09_22_375-seq84 type Speech.
- 2016_09_22_375-seq84 number "84".
- 2016_09_22_375-seq84 date "2016-09-22".
- 2016_09_22_375-seq84 isPartOf 2016_09_22_375.
- 2016_09_22_375-seq84 spokenAs 10.
- 2016_09_22_375-seq84 spokenText "Godātais Prezidij! Cienījamie kolēģi! Šis likumprojekts un arī likumprojekts “Grozījums likumā “Par Latvijas Banku””, kuru mēs skatīsim mazliet vēlāk, kārtējo reizi pierāda, kāds haoss un sistēmas trūkums valda mūsu likumdošanā un valsts pārvaldē kopumā. Krēsliņa kungs jau it kā pareizi - uzsveru - it kā pareizi - pamatoja to, kāpēc ir tapuši šie grozījumi. Tie, kas ir mazliet saskārušies ar armiju, ir bijuši militārpersonas, labi saprot, ka izņēmuma stāvokļa gadījumā vai - nedod Dievs! - kara gadījumā Latvijas Bankas Aizsardzības pārvalde turpinās pildīt ļoti līdzīgas funkcijas tām, kuras tā pilda arī šobrīd. Spekulācija, ka tā aizies uz NBS... Nediskutēsim! Bet kāpēc šie grozījumi ir tapuši? Ļoti vienkārša iemesla dēļ. Pirms gada bija priekšlikums, kuru es biju iesniedzis, bet kurš netika atbalstīts, par to, ka Apsardzes darbības likums ir jāsadala vismaz divās daļās, atsevišķi nodalot drošības dienestus un apsardzes firmas, jo tā specifika ir absolūti dažāda un darba apjoms ir dažāds. Šobrīd tiek piedāvāts izdarīt izņēmumu, kas skar Latvijas Bankas Aizsardzības pārvaldes darbību. Krēsliņa kungs! Neliels precizējums. Aizsardzības pārvalde nodarbojas ne tikai ar fizisko apsardzi, bet arī ar objektu apsardzi, naudas inkasāciju, naudas pārvadāšanu un tamlīdzīgi. Te ir tā pamatproblēma. Tā kā, grozot Apsardzes darbības likumu, tika pieņemti vairāki būtiski lēmumi, kuri paredzēja jaunas pultis, jaunu kārtību un tamlīdzīgi, tad Latvijas Banka izvēlējās vieglāko ceļu. Iekšlietu ministrija nez kāpēc atsakās no tām tiesībām, kuras tai ir deleģētas, un pasaka: ziniet, lai Latvijas Banka aizsargā, kā grib. Ja jūs uzmanīgi izlasītu grozījumu likumā “Par Latvijas Banku”, ja atmiņa neviļ - 42.2 pantā ir minēts, kas noteiks šaujamieroču iegādes kārtību Latvijas Bankā un kas noteiks Aizsardzības pārvaldes valdījumā esošo šaujamieroču pielietošanas kārtību. Nez kāpēc šīs tiesības tiek deleģētas Latvijas Bankas padomei. Mēs varam runāt par to, cik kompetenti viņi ir finanšu un ekonomikas jomā. Es neesmu eksperts. Manuprāt, viņi veiksmīgi ar to problēmu tiek galā, kas viņiem ir jārisina. Bet kāpēc finansisti un ekonomisti iejaucas un mēģina pieņemt lēmumus tajās jomās, kurās viņu kompetence ir diezgan apšaubāma? Kāpēc tas, kas likumā ir rakstīts ar asinīm, - ieroču izsniegšana, ieroču atļaujas izsniegšana, ieroču iegāde... kāpēc Valsts policija atsakās no iespējas turpināt šo kontroli? Kur ir tā problēma? Tā problēma ir elementārā haosā, neizpratnē, sistēmas trūkumā valstī kopumā. Nākamie, kas pretendēs uz izņēmumu, būs drošības dienesti, kuri saistīti ar “Latvijas Pastu” un citām valsts aģentūrām, piemēram, “Latvenergo”, un tamlīdzīgi, un tamlīdzīgi un kuriem ir līdzīgas problēmas. Kāpēc tas viss ir jādara tā vietā, lai normāli sakārtotu likumu, sadalītu Apsardzes darbības likumu divās daļās - tajā, kas skar drošības dienestus, un tajā, kas skar apsardzi. Līdz ar to mēs noņemtu veselu virkni problēmu, kuras šobrīd pastāv. Kolēģi, varbūt tomēr nolaidīsimies uz grēcīgās zemes un sāksim normāli, sistemātiski strādāt, nevis izrausim vienu vai otru problēmu no konteksta. Es aicinu neatbalstīt šo likumprojektu, kā arī nākamo - likumprojektu par Latvijas Banku. Paldies.".
- 2016_09_22_375-seq84 language "lv".
- 2016_09_22_375-seq84 speaker Janis_Adamsons-1956.
- 2016_09_22_375-seq84 translatedText "Dear President, dear colleague, this bill and the bill' Amendment to Latvian Banking', which we are going to look a little later, prove yet again what the chaos and the lack of system prevails in our legislation and in the public administration as a whole .- emphasise - as if it was right - why these amendments have been made to the amendment, which is a little bit experienced by the army, it is well understood that in the event of an exceptional situation or - God, God! - in the case of war'the defence administration will continue to perform very similar functions to those who are doing so, including at the moment, speculation that it will not be discussing the defense, but why have these amendments been amended? For a very simple reason, one year ago, I had the proposal I was inby, but has not been sponsored, the fact that the act of security guards must be distributed in at least two parts, distinguishing between the security services and security firms, since its specificity is totally different and the workload varies widely and the workload of Little is being proposed to make an exception ,as affecting the Bank of the Bank's Defence Governance Activities, a small clarification of the defense administration is not only dealt with by the physical guard, but also by the facility's protectors, cash inkasation, cash transportation and the like Te being the fundamental problem in terms of amending security measuresthe law passed a series of major decisions that were implied by new pendant, new arrangements and the like, then the Bank of Latvia chose the easiest way for the Ministry of Interior to refuse to dismiss them from the rights that the Bank of the Bank is delegated, and tells you: you know, so the Bank of the Bank is protected ,what does it want to be If you will read the amendment of the Latvian Banking Act, if the memory does not go - 42 2 is mentioned, which will determine the procedures for the acquisition of firearms at the Bank of Latvia and which will determine the management procedures for the use of the existing firearms regime for some reasonthis right is delegated to the Bank of Latvia's Council of the Bank: we can talk about how competent they are in the financial and economic fields I am not an expert in my mind, they are successful in dealing with their problem, which must be addressed by Bet why andeconomists are interrupting and trying to take decisions in those areas where their expertise is rather questionable? Why is the law written in the blood - the issuing of weapons, the issuing of weapons, the acquisition of weapons, why state police leave no way to continuethis control? Where is the problem? It is a problem of elemental chaos, puzzlement, in the system of deprivation in the country as a whole, which will be considered by the security services and other government agencies, such as Latvenergo, and the like, and the like. And who have similar problems, and who must do all this instead of sanitioning the law, to distribute security laws in two parts - to the security services and the protectors of the guard So with that we would take a whole deala series of problems that currently exist in the College, but let us perhaps still be counting on singular land and let us start normally, systematically and systematically to work, rather than seeing one or the other a problem from the context, I call on you not to support this bill, as well as the next bill on Latvian Banking Thank you".
- 2016_09_22_375-seq84 mentions Q211.
- 2016_09_22_375-seq84 mentions Q4294315.
- 2016_09_22_375-seq84 mentions Q3736450.
- 2016_09_22_375-seq84 mentions Q687709.
- 2016_09_22_375-seq84 mentions Q1807088.