Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2016_09_08_373-seq6> ?p ?o. }
Showing items 1 to 15 of
15
with 100 items per page.
- 2016_09_08_373-seq6 type Speech.
- 2016_09_08_373-seq6 number "6".
- 2016_09_08_373-seq6 date "2016-09-08".
- 2016_09_08_373-seq6 isPartOf 2016_09_08_373.
- 2016_09_08_373-seq6 spokenAs 10.
- 2016_09_08_373-seq6 spokenText "Augsti godātais Prezidij! Cienījamie kolēģi! Principā mums jārunā par veselu rindu likumprojektu, kuri saistīti vienā paketē un kuri principā ir saistīti ar galveno likumprojektu - “Noziedzīgi iegūtas mantas konfiskācijas izpildes likums”. Gan likumprojekta anotācijā, gan arī masu medijos ir izskanējusi informācija, ka tāds mehānisms, uzlabots mehānisms, mums ir vajadzīgs, kas atbilst gan Apvienoto Nāciju Organizācijas konvencijai jeb, citiem vārdiem sakot, Palermo konvencijai cīņai pret transnacionālo organizēto noziedzību, gan arī veselai virknei Eiropas Savienības direktīvu, kuras ir veltītas cīņai pret organizēto noziedzību un kuras paredz noziedzīgā ceļā iegūtu līdzekļu un mantas konfiskāciju. Bet pretstatā tam, kas ir definēts šajā likumprojektā, šī konvencija un arī Latvijā eksistējošā normatīvā bāze paredz, ka no noziedzīgi iegūtajiem konfiscētajiem līdzekļiem labumu nedrīkst saņemt trešās personas, jebkādas citas personas, un tas viss tiek konfiscēts par labu valstij un aiziet valsts budžetā. Ko paredz šis likumprojekts, likumprojektu pakete? Likumprojektu pakete paredz, ka šos līdzekļus iegūst neviens cits kā tiesu izpildītāji. Tad jau visu šo paketi varētu nosaukt par tiesu izpildītāju lobija likumu, kas ir mērķtiecīgi vērsts tikai vienā virzienā. Tas, ka ir jāpilnveido pats mehānisms, kā, kādā veidā mēs realizējam noziedzīgā ceļā iegūtos līdzekļus, kuri ir konfiscēti valsts labā, ir cits jautājums. Piedāvātā redakcija nerisina šīs problēmas, tā izceļ vienu privileģētu kastu, kas iegūs labumu no noziedzīgā ceļā iegūtiem līdzekļiem. Tieši šī absurda dēļ es uzskatu, ka mēs nevaram pieļaut šādu likumprojektu skatīšanu komisijās. Vēl jo vairāk. Aicinu tomēr Saeimas Prezidiju, ja vēlreiz jāatgriežas pie šā jautājuma: ja mēs skatām likumprojektu paketi, nu tad nozīmējam vienu atbildīgo komisiju, nevis, kā tas šai paketei paredzēts, - vairākas komisijas, kuras ir atbildīgas par vienu vai otru, vai trešo likumprojektu. Aicinu neatbalstīt šā likumprojekta izskatīšanu. Paldies.".
- 2016_09_08_373-seq6 language "lv".
- 2016_09_08_373-seq6 speaker Janis_Adamsons-1956.
- 2016_09_08_373-seq6 translatedText "Dear Chairman, dear colleague, dear colleagues, we should speak in principle about a whole series of legislation related to a single package and which, in principle, relates to the main bill, the' Prudidifi Law Enforcement Act', and the mass media have been airedthe information that a mechanism is in place, an improvement of the mechanism, we need, consistent with both the United Nations Convention, or, in other words, the Palermo Convention against Transnational Organized Crime and a series of European Union directives devoted to the fight against organised crimecrime and the confiscation of criminal means and assets in contrast to the assets defined in this bill, the Convention, and the existence of a legislative base in Latvia, provides that a non-third person should benefit from the proceeds of the proceeds of the proceeds of crime ,any other person and all of this is confiscated for the benefit of the country and goes to the national budget Ko envisages this bill, the bill package?, the package of legislation says that the funds are produced by none other than the bailiffs, Then has already all this packagethe naming of the judiciary lobby, which has targeted only one direction, is that a mechanism should be developed for the way in which the funds acquired by the criminal procedure, which are confiscated for the benefit of the state, are another issue which does not address the wording. These problems, it highlights one of the privileged castes that will benefit from criminal equipment, I believe that we cannot allow such a bill to be carried out on commissions, though the Bureau of the Republic of Haiti, if again, should go back to the Bureau once againto this point: if we were looking at the bill package, there is a single committee responsible, not as the package provides for - a number of committees responsible for one or the other, or the third bill, I do not support the handling of this bill.".
- 2016_09_08_373-seq6 mentions Q822919.
- 2016_09_08_373-seq6 mentions Q211.
- 2016_09_08_373-seq6 mentions Q193089.
- 2016_09_08_373-seq6 mentions Q458.
- 2016_09_08_373-seq6 mentions Q2656.
- 2016_09_08_373-seq6 mentions Q1065.