Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2016_06_16_371-seq298> ?p ?o. }
Showing items 1 to 12 of
12
with 100 items per page.
- 2016_06_16_371-seq298 type Speech.
- 2016_06_16_371-seq298 number "298".
- 2016_06_16_371-seq298 date "2016-06-16".
- 2016_06_16_371-seq298 isPartOf 2016_06_16_371.
- 2016_06_16_371-seq298 spokenAs 92.
- 2016_06_16_371-seq298 spokenText "Ja mēs vēlamies iet līdzi laikam, tad droši vien uz šo situāciju vajadzētu skatīties plašāk, jo pašlaik šis risinājums, kas ir piedāvāts, ir ļoti primitīvs un šaurs. Viena lieta ir tā, ka jūs samazināt iespējamos maksājuma apjomus, ko varētu maksāt par šo priekšvēlēšanu aģitāciju, bet otra lieta ir tā, kā to var panākt... kā ar šiem pašiem maksājumiem var panākt plašāku priekšvēlēšanu aģitācijas apjomu, - tas ir, samazināt izmaksas. Un, raugiet, kā tas tiek darīts, varas partijas! Tātad es kā cilvēks, kurš jau gadiem ir vērojis šo pasākumu, esmu ievērojis, ka, tiklīdz tuvojas vēlēšanas, gadu iepriekš (agrāk bija tajā pašā gadā, tagad - gadu iepriekš) pēkšņi valsts uzņēmumi sāk intensīvi reklamēties medijos ar visām iespējamām reklāmām, kuras nu ir absolūti garām. Piemēram, par elektroniskajām aprocēm. Sabiedrībai stāsta, cik būs labi, ka tagad būs elektroniskās aproces: ja izdarīsi noziegumu, tad nevajadzēs sēdēt cietumā. Un to stāsta sabiedrībai! Atvainojiet, kas tā ir par reklāmu? Vai tā doma tai aproces reklāmai ir motivācija: droši dariet noziegumus, jums cietumā nevajadzēs sēdēt?! Un tad es aicinu painteresēties, paskatīties - šie visi valsts uzņēmumi, kuri tagad tā intensīvi sāk reklamēties, teiksim, “Latvijas Dzelzceļš” stāsta par to, ka jāklausās ir dzelzceļš, vai mēs to dzirdam, piemēram, ja... (Dep. A.Kaimiņš: “Tas ir par lietu? Tas ir par lietu?”) Vai arī pēkšņi “Latvenergo” sāk stāstīt, ka ar elektrību vajag apieties uzmanīgi. Es aicinu paskatīties tālāk, ja jūs tik tiešām gribat uztaisīt godīgu priekšvēlēšanu aģitāciju, kur nebūs šīs šķērsfinansēšanas, finansēšanas caur kādām trešajām personām (dotajā gadījumā - caur juridiskajām personām), un paanalizēt, kā tad aiziet šī naudiņa. Un droši vien izrādīsies, ka tās reklāmas aģentūras, kas tagad taisa savas reklāmas, taisīs reklāmas arī tiem pašiem politiskajiem spēkiem, kuru pārraudzībā atrodas šie valsts uzņēmumi. Tā ka, kolēģi, šis priekšlikums absolūti nerisina, nesasniedz tos mērķus, par kuriem tiek runāts, jo tas principā cīnās ar sīkumiem, bet neiet principiāli dziļi iekšā tanī svarīgākajā - kādā veidā mēs varam nodrošināt godīgu priekšvēlēšanu aģitāciju.".
- 2016_06_16_371-seq298 language "lv".
- 2016_06_16_371-seq298 speaker Ivars_Zarins-1969.
- 2016_06_16_371-seq298 translatedText "If we want to keep up with the times, we should be looking at this situation more broadly, because at the moment this solution, which has been proposed, is very primitive and the narrow one thing is that you reduce the possible paymentthe scale that could be paid for this election agitation, but the other thing is how this same payment can be achieved through a wider volume of pre-election promotion, which is to reduce costs and costs. Look at how this is done, the power of the party! So as a man who has been watching this measure for years, I notice that as soon as the election is coming, the year before (earlier in the same year, now - a year ago). Public companies are beginning to advertise heavily in the media with all possible ads, which are now entirely missed by Agper, on electronic handles telling us how good it will be now for electronic bracelets: if the crime is to be made, they will not have to sit in jailand telling the public! Forgive me what it is about advertising? Or so the idea of advertising bracelets is motivation: do you have to sit in jail, you will not have to sit in jail, look at these, all of the country's companies ,who now begins to advertise intensely, say,' The Rackway' tells us that there is a light rail, or we hear it, for example, if (DEP A Caroma:' is this about the thing?' )well, suddenly, we have to tell you that electricity needs to be handled carefully, I urge you to look further if you really want a fair pre-election, where there will be no cross-financing, funding through any other person (where applicable -through legal entities), and to analyse how you leave this nauch And it will probably turn out that its advertising agencies, which are now making their own ads, will also be advertising the same political forces under the supervision of these companiesso that, colleagues, this proposal does not deal with this completely, it does not achieve the targets that are being talked about, because it is, in principle, struggling with detail, but it does not go fundamentally inside the key - in which way we can ensure fair electoral agitation".
- 2016_06_16_371-seq298 mentions Q20562252.
- 2016_06_16_371-seq298 mentions Q211.
- 2016_06_16_371-seq298 mentions Q3736450.