Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2016_06_16_371-seq117> ?p ?o. }
Showing items 1 to 11 of
11
with 100 items per page.
- 2016_06_16_371-seq117 type Speech.
- 2016_06_16_371-seq117 number "117".
- 2016_06_16_371-seq117 date "2016-06-16".
- 2016_06_16_371-seq117 isPartOf 2016_06_16_371.
- 2016_06_16_371-seq117 spokenAs 100.
- 2016_06_16_371-seq117 spokenText "Cienījamā Saeimas priekšsēdētājas kundze! Cienījamās deputātes un godātie deputāti! Šie grozījumi Administratīvo pārkāpumu kodeksā, palielinot sodus par autoceļu lietošanas nodevas pārkāpumiem, ir nepieciešami, lai papildus motivētu transportlīdzekļu vadītājus un tos pārvadātājus, kuri šo nodevu šobrīd nemaksā, lai šī autoceļu lietošanas nodevas maksāšana notiktu aktīvāk. Ņemot vērā Juridiskajā komisijā šonedēļ notikušās sarunas, vēlos papildus paskaidrot, ka šie ieņēmumi no autoceļu lietošanas nodevas 100 procentu apmērā tiek novirzīti Latvijas ceļiem un ka mūsu prioritāte ir nevis soda naudas iekasēšana, bet gan negodprātīgo pārvadātāju motivēšana veikt autoceļu lietošanas nodevas iemaksas, un sodu palielināšana ir kā papildu motivācija pildīt likumos noteiktās saistības par autoceļu lietošanu, lai novērstu situāciju, ka sodu maksāt ir izdevīgāk nekā veikt autoceļu nodevas maksājumus likumā noteiktajā kārtībā. Ideālajā versijā saistības par ceļu lietošanu tiktu pildītas pilnā apmērā. Tādējādi sodi nebūtu jāiekasē vispār. Mēs saprotam autopārvadātāju asociācijas “Latvijas auto” bažas par šoferu un pārvadātāju iespējamu nejaušu kļūdīšanos un samaksas veikšanas cilvēcīgu piemiršanu. Tomēr, godātie deputāti, lūdzu, ņemsim vērā, ka šobrīd par autoceļu lietošanas nodevas nemaksāšanu sods transportlīdzekļa vadītājam ir 120 eiro, par autoceļu lietošanas nodevas nesamaksāšanu pilnā apmērā - sods tikai 40 eiro. (Zālē troksnis. Sēdes vadītāja noklaudzina ar āmuru.) Savukārt pārvadātājiem sods nav paredzēts vispār. Esošā autoceļu lietošanas nodevas gada likme ir no 400 līdz 925 eiro - atkarībā no transportlīdzekļa pilnas masas, motora izmešu līmeņa un asu skaita. Līdz ar to pašreizējais sods ir neadekvāti zems.".
- 2016_06_16_371-seq117 language "lv".
- 2016_06_16_371-seq117 speaker Edgars_Tavars.
- 2016_06_16_371-seq117 translatedText "Dear Madam President, honourable Members, honourable Members, these amendments to the Administrative Code of the Administrative Code, by increasing the penalties for breaches of tolls, are necessary in addition to motivated drivers and those who do not pay this fee at this momentpaying the tolls would take place more actively in the context of the negotiations held by the Committee on Legal Affairs this week, I would like to make it clear that these proceeds from road tolls are being diverted 100 per cent on Latvian roads and that our priority is not finescollection, but rather the motivation of unscrupulous operators to commit tolls and increasing penalties is an additional motivation to comply with the statutory obligations on road use, in order to prevent a situation in which the cost of paying the penalty is more beneficial than the payment of tollsin the ideal version of the law, the commitments on road use to be fully fulfilled should not be charged at all by We understand the " road transport operator " concerns of the truckers and carriers of alleged infuriance and humanitarian access to human dignity ,honourable Members, please take note of the fact that at the moment, the driver of the road tolls is 120 euros, a penalty for not paying the tolls in full - a penalty of only €40 (uproar for the sitting of the driver )however, the penalty does not, however, provide the maximum annual rate for the use of the road toll from 400 to 925, depending on the full mass of the vehicle, the engine emission level and the number of axles, with the current penalty being low-low.".
- 2016_06_16_371-seq117 mentions Q822919.
- 2016_06_16_371-seq117 mentions Q211.