Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2016_05_26_367-seq28> ?p ?o. }
Showing items 1 to 11 of
11
with 100 items per page.
- 2016_05_26_367-seq28 type Speech.
- 2016_05_26_367-seq28 number "28".
- 2016_05_26_367-seq28 date "2016-05-26".
- 2016_05_26_367-seq28 isPartOf 2016_05_26_367.
- 2016_05_26_367-seq28 spokenAs 112.
- 2016_05_26_367-seq28 spokenText "Jā, bet... Nu, es teiktu tā: jebkurā gadījumā pēc šo atbilžu sniegšanas tas jau ir publisks. Redzat, es neatbildēšu jums formāli, bet mazliet pastāstīšu par mūsu skatījumu – kādu mēs gribam redzēt izglītības iestādi. Pirmām kārtām ir svarīgi, lai pedagogi ir labi profesionāļi – nu, es teiktu, izcili skolotāji, kas bērnam var dot labāko, kas viņam ir nepieciešams. Tātad izglītības iestādē jābūt konkurētspējīgam atalgojumam un atbilstošam bērnu skaitam, lai to varētu nodrošināt. Mūsdienīga, moderna mācību vide – tas ir kabinetu aprīkojums un viss pārējais, ko mēs saprotam ar kvalitatīvu izglītības infrastruktūru (ieskaitot sporta infrastruktūru), kā arī piemērota sociālā vide, lai jaunietis, uzturoties pietiekami lielā vienaudžu kolektīvā, var apgūt visas dzīvē nepieciešamās sociālās prasmes, lai mazā skola nav, teiksim, tā kā ģimenes paplašinājums... nu, tāda, kas nedod priekšstatu par sabiedrības funkcionēšanu. Protams, šobrīd, kad mums ir iespēja ieguldīt Eiropas struktūrfondu un valsts budžeta līdzekļus, mēs, protams, gribam ieguldīt tos tādās izglītības iestādēs, kurām ir perspektīva nākotne, un tātad ņemam vērā arī demogrāfiskās tendences, kādas paredzamas turpmākajos gados. Skolā, kas balansē uz robežas, nav mērķtiecīgi ieguldīt līdzekļus, jo mēs gribam, lai atdeve no šiem līdzekļiem tiktu pēc iespējas lielākam skolēnu skaitam. Un tāpēc, izvērtējot katras konkrētās iestādes situāciju, lai izlemtu, vai to slēgt vai ne, mums ir ļoti svarīgi, kādā kategorijā tā ietilpst, – vai tā ietilpst mūsu redzējumā par nākotnes skolu vai ne. Un mēs skatāmies, vai konkrētajā novadā skolas atrodas pietiekami tuvā apkārtnē, lai laika un attāluma ziņā bērni var to ērti sasniegt, un izvērtējam, vai ir iespēja pastāvēt un attīstīties šādai izglītības iestādei. Turklāt kritēriji ļoti atšķiras atkarībā no bērnu vecumposma. Attiecībā uz bērniem, kuri mācās 1. līdz 6.klasē, svarīgi ir saglabāt izglītības iestādi tuvu bērna dzīvesvietai, savukārt tad, kad ir runa par bērniem vēlīnajā pamatskolas posmā un turpmākajā izglītības posmā, mēs tomēr daudz lielāku akcentu liekam uz šiem manis minētajiem aspektiem.".
- 2016_05_26_367-seq28 language "lv".
- 2016_05_26_367-seq28 speaker Karlis_Sadurskis-1959.
- 2016_05_26_367-seq28 translatedText "Yes, but Well, I would say this: in any case, after making these replies it is already public, Redzat, I will not be able to give you a formal, but a little bit on our vision for an education institution we want to see in the first place. It is important that educators are well-trained professionals, but I would say excellent teachers who can give the best of a child who needs So, and adequate numbers of children, so that it can ensure a modern, modern learning environment. Â This has the equipment of the cabinet and everything else we understand with quality education infrastructure (including sports infrastructure), as well as a suitable social environment for a young person, while staying enough to peer collective, can absorb all the social skills needed in life to smallthere is no school, let us say this as an extension of the family, one that does not give a glimpse of the functioning of society, of course, at a time when we have the opportunity to invest in European Structural and Public Accounts, we want, of course, to invest in them in education institutions that arethere is a future perspective, and so we also take into account the demographic trends that the foreseeable future of a school that is poised on the border does not have a targeted investment because we want the return on these funds to be as high as possible on the market. So, in assessing the situation of each individual institution to decide whether to close it or not, it is very important for us what category it falls into, if it falls within our vision of the future of the school or neither we are looking at, or in a given countyschools are near enough, so that time and distance children can achieve this comfortably, and assess whether there is a possibility of existence and development of such educational establishments in a very different way depending on the age of the childlearning between 1 and 6 in the classroom, it is essential to maintain an educational institution close to the child's place of residence, and when it comes to children in a late primary stage and further education, we still have a much bigger accent on these aspects of my mind".
- 2016_05_26_367-seq28 mentions Q193089.
- 2016_05_26_367-seq28 mentions Q8436.