Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2016_05_19_365-seq58> ?p ?o. }
Showing items 1 to 10 of
10
with 100 items per page.
- 2016_05_19_365-seq58 type Speech.
- 2016_05_19_365-seq58 number "58".
- 2016_05_19_365-seq58 date "2016-05-19".
- 2016_05_19_365-seq58 isPartOf 2016_05_19_365.
- 2016_05_19_365-seq58 spokenAs 41.
- 2016_05_19_365-seq58 spokenText "Godātie kolēģi! Jūtot, ka šeit, no tribīnes, izskanējušais liek daudziem deputātiem šaubīties, es gribu paust arī tos argumentus, kas bija par šiem priekšlikumiem. Par citām amatpersonām - prokuroriem, tiesnešiem -, protams, ir jādiskutē. Bet mēs jau esam šeit vairākkārt runājuši, ka šobrīd šī saruna ir par deputātiem. Par citām amatpersonām tās ir citas sarunas, kuras droši vien ir nepieciešamas. Par citu amatpersonu pārkāpumu publiskošanu tieši tāpat: jā, droši vien tautai ir tiesības zināt arī to, ko ir pārkāpuši Ministru kabineta locekļi vai valsts augstākie ierēdņi. Taču arī tā ir cita saruna un noteikti ne jau Saeimas kārtības ruļļa ietvaros. Šobrīd atbilstoši tai sistēmai, kas pastāv attiecībā uz deputātu administratīvo imunitāti, Saeimai ir jālemj par deputāta izdošanu. Jā, šīs informācijas publiskošana nav tiešais šo normu mērķis, taču tas, ka Saeimas sēdes ir atklātas, nozīmē arī to, ka šī informācija nonāk mediju un sabiedrības rīcībā. Līdz ar to informācijas publiskošana faktiski ir esošā regulējuma blakusprodukts. Faktiski, paņemot nost administratīvo imunitāti, mēs ļaujam deputātu sodīt tieši tāpat kā jebkuru citu sabiedrības locekli. Un tas ir vajadzīgs! Taču šie priekšlikumi paredz atstāt šo blakusproduktu jeb šo informācijas nodošanu sabiedrībai. Tātad mēs ņemam nost tikai tās administratīvās procedūras, kas bija jāpilda valsts iestādēm, Valsts policijai, lai deputātu sauktu pie administratīvās atbildības. Te tika pieminēts, ka tiks tērēti resursi, lai šo informāciju atlasītu un nodotu Saeimas komisijai. Jā, droši vien tam var piekrist, bet arī šobrīd tiek tērēti pietiekami lieli resursi, lai sagatavotu visus dokumentus un tos nosūtītu Mandātu, ētikas un iesniegumu komisijai un lai kāda sodošās iestādes amatpersona ierastos uz Mandātu, ētikas un iesniegumu komisiju un pamatotu savu viedokli, un lai dabūtu cauri visus šo dokumentus, kas ir saistīti ar deputātu administratīvo imunitāti. Te tika arī pieminēts, ka paies laiks no pārkāpuma izdarīšanas brīža līdz publiskošanas dienai un tie deputāti, kas būs izdarījuši šādu pārkāpumu, tiks vazāti pa avīzēm divreiz. Nu, jāteic, ka šobrīd arī ir tāpat. Jau šobrīd ir tā, ka paiet diezgan ilgs laiks no brīža, kad pārkāpums ir izdarīts, līdz brīdim, kad visi dokumenti ir sakārtoti un nokļuvuši Mandātu, ētikas un iesniegumu komisijā un tiek tajā izskatīti. Tā ka arī tādā ziņā tas neko nepasliktina salīdzinājumā ar pašreizējo situāciju. Informācija tiks saņemta vienā konkrētā reizē - reizi trijos četros mēnešos atkarībā no sesijas garuma. Un faktiski tiks saglabāta tā situācija, kura šobrīd ir izveidojusies, - ka informācija par to, ko deputāti ir izdarījuši, ir publiska un tātad arī vēlētājiem vērtējama. Paldies.".
- 2016_05_19_365-seq58 language "lv".
- 2016_05_19_365-seq58 speaker Inga_Bite-1981.
- 2016_05_19_365-seq58 translatedText "Ladies and gentlemen, when I hear from the rostrum that many Members are in doubt, I would also like to express the arguments on these proposals for other officials - prosecutors, judges - to discuss, of course, that we have already talked about several times here ,the fact that this conversation is now up for Members For other officers is the other talks that are probably needed for the violation of the infringement of other officials in the same way: yes, it is probably the nation's right to know what's going on in the Cabinetwhile the Member State or the senior civil servants of the country, neither is it another conversation and certainly not as part of a reel of the Rules of Procedure for Members' administrative immunity, Saeima must rule on the issuing of Yes, the publication of this informationthere is no direct objective of the rules, but the fact that the meetings are open means that this information goes to the media and the public at its disposal, and the publication of information in fact is, in fact, a by-product of the existing regulatory framework in the Aaxy, with administrative immunity, we allowto punish Members in the same way as any other member of the public, And this is necessary! But these proposals involve leaving this by-by-product - or the passing of this information to the public, So, we take away only the administrative procedures that the State authorities had to comply with, the National Police ,with a view to ensuring that the Members bring administrative responsibility to Te, it was mentioned that resources will be spent to select this information and to pass on to the Saeima committee Yes, it is probably possible to agree on sufficient resources to prepare all documents andto send them the mandate, the ethics and application to the Commission, and that the official of a sodover authorities enter into the mandate, the ethics and application committees and the reasoned opinion of the commission and to get through all the documents relating to the administrative immunity of Members Te wasit has also been mentioned that it will be time to open the offence between the date of the offence and the Members who will have committed such a offence, there will be a double whistle at the time of the newspaper Well, it must be said that it is now also a long time ago that it takes quite a long timethe time at which the offence has been committed, until all documents are arranged and obtained by the commission of the mandate, ethics and application, and that it does nothing to make it anything worse than the current situation Information will be receivedon one particular occasion, every three months, depending on the length of the session, the situation which has now been established - that information about what Members have done - is public and, consequently, on behalf of the electorate".
- 2016_05_19_365-seq58 mentions Q822919.