Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2016_04_21_359-seq30> ?p ?o. }
Showing items 1 to 10 of
10
with 100 items per page.
- 2016_04_21_359-seq30 type Speech.
- 2016_04_21_359-seq30 number "30".
- 2016_04_21_359-seq30 date "2016-04-21".
- 2016_04_21_359-seq30 isPartOf 2016_04_21_359.
- 2016_04_21_359-seq30 spokenAs 92.
- 2016_04_21_359-seq30 spokenText "Labrīt, godātie kolēģi! Grūti noliegt, ka likumprojekta sākotnējā redakcija zināmā mērā ir uzlabota. Tomēr vēlos pateikt, ka pašlaik Krimināllikuma 10.nodaļā paredzētais regulējums precīzi nosaka noziedzīga nodarījuma sastāva pazīmes, tas ir, par kādām konkrētām darbībām personu var saukt pie kriminālatbildības. Savukārt šajā likumprojektā ietvertais normas regulējums tomēr ir ļoti vispārināts un nenoteikts, un pašam piemērotājam ir plašas iespējas to interpretēt. Es paskaidrošu mūsu priekšlikuma būtību. Redzat, projektam pievienotajā anotācijā ietvertais skaidrojums, kā arī ilgstošās diskusijas Saeimas Juridiskajā komisijā galvenokārt par darba grupas piedāvājumiem, nevis par deputātu priekšlikumiem - tas viss nerada pārliecību, ka attiecīgā panta dispozīcija būs saprotama personai, no kuras tiek pieprasīta rīcība atturēties no likumā aizliegtas darbības. Jāatzīst, ka spēkā esošajos Krimināllikuma sevišķās daļas pantos ir daudz precīzāks normas dispozīcijā ietvertais regulējums par noziedzīgiem nodarījumiem, un cilvēkiem, manuprāt, pašlaik ir skaidrs, par kādām darbībām var saukt pie kriminālatbildības. Savukārt 80.panta pirmajā daļā par kriminālsodāmu atzīstama jebkāda darbība, un tas pieļauj plašu interpretāciju. Un, lai precizētu šo konkrēto normu un izslēgtu nepamatotu normas piemērošanu, nepieciešams paredzēt, ka kriminālatbildība iestājas tikai par tīšām darbībām. Par tīšām darbībām! Tātad, mūsuprāt, svarīgi, lai pantā būtu minēts nodoms un tīša darbība. Lūdzu balsot par 5.priekšlikumu! Paldies.".
- 2016_04_21_359-seq30 language "lv".
- 2016_04_21_359-seq30 speaker Valerijs_Agesins-1972.
- 2016_04_21_359-seq30 translatedText "Good morning, ladies and gentlemen, it is hard to deny that the original wording of the bill has somewhat improved, though I would like to say that the regulation of 10 chapters of the Criminal Law clearly specifies the characteristics of the offence, i.e. for which specific actions a person may be calledthe provisions contained in this bill, however, are very general and non-criminal, and there is ample scope for interpreting the substance of our proposal, as explained in the preamble, as well as lengthy discussions in the Committee on Legal Affairs of the Legal Affairs Committee. It is not primarily about the proposals of the working group and not on Members' proposals - all of this does not believe that the provision of the relevant article will be comprehensible to the person asked for action to refrain from banning acts banned by law in the provisions of the existing articles of criminal lawthere is much more clarity in the provisions of the regulation on criminal offences and, in my view, it is now clear to people at this stage what action can be taken to bring about the criminalisation of Saviano 80, first paragraph, of any act of criminal justice, and this allows for a wide-ranging interpretation of the regulation ,in order to clarify this specific provision and to exclude unreasonable standards, it is necessary to provide that only intentional acts are required on deliberately intentional acts, and, in our opinion, it is important that the article contain the intention and the deliberate action to vote on the 5 proposal!".
- 2016_04_21_359-seq30 mentions Q822919.