Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2016_03_03_350-seq313> ?p ?o. }
Showing items 1 to 9 of
9
with 100 items per page.
- 2016_03_03_350-seq313 type Speech.
- 2016_03_03_350-seq313 number "313".
- 2016_03_03_350-seq313 date "2016-03-03".
- 2016_03_03_350-seq313 isPartOf 2016_03_03_350.
- 2016_03_03_350-seq313 spokenAs 92.
- 2016_03_03_350-seq313 spokenText "Cienījamās deputātes un godātie deputāti! Tas ir labs priekšlikums. Ja mēs tiešām draudzējamies ar galvu, tad ir jāatzīst, ka prece uz letes - tā ir šīs preces reklāma. Un, kā jau teica mans kolēģis Orlovs, mums jābūt konsekventiem: ja esam aizlieguši tabakas izstrādājumu reklāmu, tad ir jāaizliedz arī tabakas izstrādājumu izstādīšana uz letēm. Jebkurš tēvs, jebkura māte zina: ja negribi, lai bērns pierastu pie cigaretēm, nesmēķē pats un neturi tās mājās. Vienmēr ir grūtāk pierast pie tā, ko neredzam. Kas no acīm nost, tas no sirds laukā. Tabakas izstrādājumu izstādīšanas netiešs, slēpts mērķis ir pircēju jaunās paaudzes iespaidošana. Nekāda ekonomiskā lietderība nevar attaisnot jauno cilvēku saindēšanu. Tomēr milzīgs skaits cilvēku mūsu valstī turpina iedzīvoties no šīs indes pārdošanas, un neatbalstīt šo priekšlikumu nozīmētu palīdzēt viņiem. Balsojiet “par”! Paldies.".
- 2016_03_03_350-seq313 language "lv".
- 2016_03_03_350-seq313 speaker Igors_Pimenovs-1953.
- 2016_03_03_350-seq313 translatedText "Honourable Member and honourable Members, it is a good proposal if we really have a nod to our head, then we have to recognise that there is a commodity on the counter - it is advertising of this product, as has already been said. My fellow Member, Mr Orlov, must be consistent: if we have banned advertising of tobacco products, then there should also be a ban on the display of tobacco products by any father of any kind, any mother who knows: if you don't want a child to get used tocigarettes, a non-smokers and a neturi of its home Vesti are harder to get used to what not to see from the eyes of What's eyes, this from a cardiac field of tobacco display to an indirect one, the stealth target is the buyers of the newa generation's perception of no economic utility cannot justify the contamination of young people, though a huge number of people in our country continue to dig out of this venom of sales, and not to support this proposal would be to help them in the vote' yes '! Thank you.".