Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2016_01_14_338-seq38> ?p ?o. }
Showing items 1 to 11 of
11
with 100 items per page.
- 2016_01_14_338-seq38 type Speech.
- 2016_01_14_338-seq38 number "38".
- 2016_01_14_338-seq38 date "2016-01-14".
- 2016_01_14_338-seq38 isPartOf 2016_01_14_338.
- 2016_01_14_338-seq38 spokenAs 101.
- 2016_01_14_338-seq38 spokenText "Godātie kolēģi! Juridiskajā komisijā, neskatoties uz to, ka netika saņemti jauni priekšlikumi grozījumam Latvijas Republikas Satversmē, mēs ļoti daudz debatējām tieši par administratīvās imunitātes atcelšanu, par tās savlaicīgumu un par tām iespējamām sekām, kuras varētu rasties. Tādēļ es komisijas vārdā vēlos jums vēlreiz šeit ziņot (un to man arī komisija lūdza), lai visiem deputātiem būtu skaidrs priekšstats par to, ko tieši mēs grozām, proti, mēs grozām tikai un vienīgi Satversmes 30.pantu, atsakoties no vispārējās deputāta administratīvās imunitātes. Taču, kā uzsvēra visi aicinātie konstitucionālo tiesību eksperti, šis grozījums neskar tos gadījumus, kuros par atsevišķiem administratīvo pārkāpumu veidiem deputātam varētu piemērot administratīvo arestu. Šajos gadījumos, un es arī vēlētos, lai šeit Saeimas sēdes stenogrammā tiktu atspoguļota likumdevēja griba, ka jautājumu par administratīvo arestu noteic Satversmes 29.pants, proti: “Saeimas locekli nevar apcietināt, izdarīt pie viņa kratīšanas, ne citādi aprobežot viņa personas brīvību, ja tam nepiekrīt Saeima.” Un līdz ar to jau šobrīd Satversmes 29.pants nepārprotami noteic, ka nav pieļaujams nedz deputātu aizturēt, nedz piemērot ar personas brīvības ierobežojumu saistītu administratīvo sodu, administratīvo arestu, bez Saeimas piekrišanas. Līdz ar to, godātie kolēģi, aicinu atbalstīt grozījumu Latvijas Republikas Satversmē, ar kuru mēs grozām Satversmes 30.pantu, atsakoties no administratīvās vispārējās imunitātes.".
- 2016_01_14_338-seq38 language "lv".
- 2016_01_14_338-seq38 speaker Inese_Libina-Egnere-1977.
- 2016_01_14_338-seq38 translatedText "Dear colleague, in the legal committee, despite the fact that no new proposals were received for the amendment to the Constitution of the Republic of Latvia, we had very many debates specifically about the abolition of administrative immunity, its timeliness and the possible consequences thereof on behalf of the CommissionI would like to report back to you once again (and I am also asked by the commission as well) to give all Members a clear idea of what exactly we are amending, namely, we are amending the exclusive Constitution, by rejecting the general parliamentary immunity of Mr Taseer ,underlined all of the aired constitutional experts, this amendment does not address cases where, for certain types of maladministration, a Member of the Republic could be subject to administrative detention in These cases, and I would also like the House of Deputies here to reflect on the will of the legislature that the question ofArticle 29 of the constitution of administrative arrests, namely: " a member of the assembly cannot be imprisoned, to do his search nor otherwise restrict his person's freedom if it does not agree with the Constitution, " and this is already explicitly stated in Article 29 of the Constitution, which is clearly determined by Article 29neither to detain or impose an administrative penalty associated with the restriction of the freedom of the person, administrative detention, without the consent of members, and, honourable colleagues, call for support for the amendment of the Constitution of the Republic of the Republic of Latvia, which amends the Constitution, under Article 30 of the Constitution.".
- 2016_01_14_338-seq38 mentions Q822919.
- 2016_01_14_338-seq38 mentions Q211.