Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_12_03_335-seq408> ?p ?o. }
Showing items 1 to 11 of
11
with 100 items per page.
- 2015_12_03_335-seq408 type Speech.
- 2015_12_03_335-seq408 number "408".
- 2015_12_03_335-seq408 date "2015-12-03".
- 2015_12_03_335-seq408 isPartOf 2015_12_03_335.
- 2015_12_03_335-seq408 spokenAs 101.
- 2015_12_03_335-seq408 spokenText "Godātie kolēģi! Vakar Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijā komisijas locekļu vairākums, kas atbalstīja sagatavoto lēmuma projektu un piedalījās tā izstrādē, es domāju, vadījās no galvenā virsmērķa - saglabāt un attīstīt nacionālo aviokompāniju kā dominējošu Baltijas telpā, lai nodrošinātu gan mūsu nepieciešamo saikni ar pārējo pasauli, gan investīciju pieplūdumu, gan arī apgrozījuma pieaugumu, ko varētu veicināt šeit ieradušies - ar airBaltic lidmašīnām atlidojušie - tūristi un biznesa cilvēki. Protams, lai šo mērķi realizētu, ir jābūt drošībai pret riskiem. Simtprocentīgas drošības nav nevienam, bet, runājot par airBaltic finanšu stabilitāti un ilgtspēju, ir pilnīgi skaidrs, ka ar negatīvu kapitālu kompānija ilgi nevar pastāvēt. Ir iekavēti daži līzinga maksājumi, ir dārgas ekspluatācijas izmaksas, un ar negatīvu kapitālu piesaistīt stratēģisku investoru ir praktiski neiespējami. Līdz ar to pārliecība, ka ir jāpalielina pamatkapitāls, lai tas būtu pozitīvs, un airBaltic kompānija, kura ir pelnoša jau pēdējos četrus gadus, varētu turpmāk strādāt vēl sekmīgāk... nu šī pārliecība radās. Es domāju, ka tie deputāti, kuri rūpīgi sekoja vakardienas sēdes norisei, arī guva šo pārliecību. Protams, tiem deputātiem, kas vairāk domāja par izrādīšanos šodienas sēdē, tiem bija grūtāk. (Dep. L.Čigāne: “Kuri tie ir?”) Diemžēl Bondara kungs... Ā, nē, Bondara kungs mani dzird, un līdz ar to es domāju, ka Bondara kungam jau nu pašam priekš sevis vajadzētu būt pilnīgai skaidrībai, kur bija šis noslēpums. Bondara kungs gan teica, ka noslēpums bija tas, ka noslēpuma nebija. Šis noslēpums, ja tā var teikt, ir konfidenciāla informācija, komercnoslēpums, kas ir akcionāru līgums, kura visbūtiskāko pantu attiecībā uz flotes papildināšanu mums Satiksmes ministrijas valsts sekretārs nolasīja, un uz šī panta bāzes mēs arī papildinājām savu lēmuma projektu. Tad vēl pāris vārdu par SASKAŅAS ļoti piesardzīgo pozīciju. Kungi, kad jūs lasāt portālus, kuros ir publicētas sazvērestības teorijas (No frakcijas SASKAŅA: “Mums ir dāmas arī!”), tad ņemiet vērā, ka ir tāds instruments, ko sauc par kritisko domāšanu vai veselo saprātu, kuru reizēm ir lietderīgi likt lietā, apstrādājot šo informāciju. Tā saikne ar naudas parādīšanos airBaltic kasē un iespējamu prasību pieteikumiem no trešajām personām izklausās mazliet dīvaini, jo neatkarīgi no airBaltic finanšu stāvokļa šādas prasības varētu parādīties, ja tām būtu pamats. Protams, ļoti iespējams, ka kaut kādi prasījumi parādās, bet arī šo jautājumu mēs esam... tieši šo jautājumu es vakar uzdevu mūsu Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas sēdē, un atbilde bija negatīva. Un tad vēl, godātie kolēģi, atlikušajā minūtē es gribu kliedēt dažas spekulācijas, kuras izskan publiskajā telpā. Šodien gan tās vēl nav skanējušas. Par to, ka citām vajadzībām nauda neatrodas, bet tiklīdz kā vajag airBaltic, tā 80 miljoni atrodas. Godātie kolēģi! Šis ieguldījums nepalielina budžeta deficītu. Tātad Valsts kase, aizdodot brīvos līdzekļus airBaltic, protams, lai nodrošinātu bilanci, var aizņemties naudu finanšu tirgos. Nauda finanšu tirgos šobrīd ir lēta, un Valsts kase aizņemties var uz izdevīgiem nosacījumiem. Tieši šobrīd arī notiek mūsu eiro obligāciju izsole pasaules finanšu tirgos, kur mēs ceram uz labiem rezultātiem. Un neaizmirsīsim to, ka valsts nevis iztērē naudu, bet iegulda pelnošā uzņēmumā, kurš šos ieguldītos 80 miljonus ar uzviju atpelnīs mūsu kopējai tautsaimniecībai. (Starpsauciens: “Kad?”) Paldies.".
- 2015_12_03_335-seq408 language "lv".
- 2015_12_03_335-seq408 speaker Karlis_Sadurskis-1959.
- 2015_12_03_335-seq408 translatedText "Dear colleague, yesterday, the majority of members of the Committee on Budget and Financial Affairs, who supported the draft decision, who supported the draft decision, were guided by the main objective of maintaining and developing the national airline as a dominant Baltic in order to ensure boththe links we need with the rest of the world, both the surge in investment, and the growth in turnover that could be promoted here - with the carrier's planes atow - tourists and business people, to this end, must have a safety risk of being 100%. Safety isn't for anyone, but when it comes to the financial stability and sustainability of the carrier, it is quite clear that with negative equity the company has long prevented some leasing payments, there is a costly operating cost, and with negative equity attracting a strategic investorit is virtually impossible to increase the amount of capital to be positive, and the carrier company, which has been swimming for the last four years, could now work even better in the way that confidence came from I think theythe Members who followed the proceedings in yesterday's proceedings were also of course certain that those Members who were more confident in today's hearing were more difficult (DEP L Čigane:' who are they?'). I hear me, and so I think Mr Bondo should be very clear on myself, where Mr Bondoing was the secret, and that the secret was that the secret was not This secret, if it wasyou can say there is confidential information, the commercial secret, which is the shareholder contract, the main article of which is read out by the Secretary of State for Transport in the Ministry of Transport and we also added a few words to the draft Decision Then a few more words. On the very cautious position of harmony in the Kungi, when you read the portals containing conspiracy theories (From faction consistency:' we are ladies too!') then please note that there is an instrument that is known as critical thinking or common sense ,it is, at times, appropriate to make the case for processing this information, processing the link with the appearance of cash in the carrier coffers and possible applications from third parties sounds a bit weird, as regardless of the carrier's financial status such requirements could emerge if they hadthe basis of course, it is highly likely that some kind of claim appears, but also this is an issue that I asked in our Budget and Financial (Taxation) meeting yesterday, and the answer was negative and then, honourablecolleagues, in the remainder of the minute I would like to dispel some of the speculation that has been raised in the public domain Today, although it has not yet been heard about the fact that for other purposes the money is not in, but as soon as it is necessary for a carrier, 80 million of them are Glass colleague, this investmentno increase in the deficit of So Treasury, lending utilizing to the carrier course to ensure the balance sheet can borrow money in financial markets at Nauda's financial markets is now cheap, and the Treasury can borrow on the prosthetic conditions at the moment, toobidding for euro bonds in global financial markets, where we look forward to good results and let us not forget that the country does not spend money, but invests in a grey company which will invest 80 million of our wallets in the overall economy (interjection: when?) Thank you.".
- 2015_12_03_335-seq408 mentions Q751020.
- 2015_12_03_335-seq408 mentions Q39731.