Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_12_03_335-seq406> ?p ?o. }
Showing items 1 to 15 of
15
with 100 items per page.
- 2015_12_03_335-seq406 type Speech.
- 2015_12_03_335-seq406 number "406".
- 2015_12_03_335-seq406 date "2015-12-03".
- 2015_12_03_335-seq406 isPartOf 2015_12_03_335.
- 2015_12_03_335-seq406 spokenAs 101.
- 2015_12_03_335-seq406 spokenText "Ļoti cienījamā priekšsēdētāja! Kolēģi! Mēs, protams, varam filozofēt... filozofēt par to gari un plaši - vajag vai nevajag piešķirt. Bet es tomēr aicinu atcerēties, kāda galu galā bija šī kompānija tad, kad pirms vairākiem gadiem to izrāvām no Šlesera un Flika spīlēm. Tai bija milzīgi zaudējumi. Pašu kapitāls bija mīnus 180 miljoni. Bija saslēgti dažnedažādi neizdevīgi līgumi; zīmoli, kas saistīti ar airBaltic, bija atdoti citām firmām. Tāpat bija vairākas tiesvedības. Šobrīd, pēc vairākiem gadiem, šīs problēmas ir vairāk vai mazāk atrisinātas. (Dep. J.Urbanovičs: “Tad vairāk vai mazāk?”) Tiesvedības vairāk vai mazāk ir beigušās. Uzņēmums strādā ar peļņu. Protams, ir palikusi vēl vesela virkne problēmu. Kaut vai tā problēma, ka pašu kapitāls ir mīnus 75 miljoni, kas kompānijai liedz saņemt par normālu cenu kredītresursus. Tāpat flote ir novecojusi, tā ir neekonomiska. Pie šībrīža degvielas cenām to tā neizjūt, bet, ja naftas cenas pasaulē ies uz augšu, tad to izjutīsim daudz vairāk. Un faktiski airBaltic šobrīd ir divas iespējas - viena iespēja ir atjaunot šo floti, padarīt rentablu airBaltic, pārņemt šobrīd Baltijā citu kompāniju atstāto brīvo nišu un attīstīties. Savukārt otrs scenārijs ir tāds: ja mēs balsosim “pret”, tad, visticamāk būs airBaltic lēna stagnācija un galu galā - bojāeja. Un kurš tad galu galā no tā visvairāk iegūs? Ja mēs uzticamies aviācijas ekspertu teiktajam... Un tiem, kas baidās par šo Sukhoi lidmašīnu iegādi, es gribu teikt, ka, tieši otrādi, ja mēs balsosim “par”, tad šis lēmuma projekts pasargās mūs no šīm lidmašīnām. Savukārt, ja mēs balsosim “pret”, tad, visticamāk, tieši Aeroflot varētu pārņemt šos lidojumus - un trīsreiz varat minēt, ar kādām lidmašīnām tad mēs no Rīgas galu galā lidosim! Bet... Protams, viens stāsts ir - airBaltic ir noteikta ietekme uz Latvijas ekonomiku. Taču daudz lielāks ir efekts, ko dod ekonomikai airBaltic. Proti, aptuveni puse tūristu, tātad katrs otrais tūrists, kas ierodas Latvijā, ierodas pa gaisu. Tāpat arī biznesam un investoriem Latvija ir daudzmaz pievilcīga tieši dēļ šiem tiešajiem reisiem. Varbūt atceraties, bija tāds Latvijas Investīciju attīstības aģentūras klipiņš, kurā popularizēja Latviju kā vietu, kur ieguldīt. Un viens no šiem pamatpīlāriem bija tieši tas, ka Latvijai ir 60 tiešie reisi ar visām Eiropas lielākajām galvaspilsētām. Tad, faktiski tanī brīdī, mēs šo pīlāru zaudēsim, un mūsdienās jau vairs cilvēki nav gatavi braukt no kaut kurienes 30 stundas ar mašīnu vai autobusu vai divas diennaktis - ar kuģi. Tā ka, kolēģi, aicinu jūs tomēr būt tālredzīgiem un domāt valstiski, nevis dzīties pēc piecu minūšu slavas TV ekrānos un sociālajos tīklos.".
- 2015_12_03_335-seq406 language "lv".
- 2015_12_03_335-seq406 speaker Vilnis_Kirsis-1980.
- 2015_12_03_335-seq406 translatedText "Very honourable President, colleagues, we can, of course, philosophy at a time of philosophy about it at length - you need or don't grant But I do, however, call on you to remember what the company was after, years agoexiled from the ŠLESERA and Fevi Tai was the horrendous loss of the Own Equity was minus 180 million Bija lined into some disadvantage contracts; brands related to the carrier were returned to other law firms Like Little, years later ,these problems are more or less solved (DEP J Urbanovic: " then more or less?) Culdhoods more or less have ended up working on a whole series of problems even if the problem of own fundsthere are a total of 75 million, which prevents the company from getting a normal price for credit resources, the navy is out of date, it is an uneconomical Pie that it does not feel, but if oil prices in the world go up, it will feel a lotmore And actually the carrier now has two options - one option is to reconstruct this fleet, to make cost-effective carrier, to take over at the moment the bravery of other companies left behind the liberal niche and the development of Savuthly in a second scenario is that if we vote' no', then ,there is likely to be a slow stagnation of the carrier - and after all, the extinction And who will then ultimately benefit from it most? If we trust the aviation expert's words and those who fear the purchase of this Sukhoi plane, I wantto say that, on the contrary, if we vote' yes', this draft decision will protect us from Savuthly planes, if we vote' no', it is likely that Aeroflot would be able to take over these flights - and three times you can saythe planes then we will fly out of webcast! But of course, one story is - the carrier has a definite influence on the economy of Tasei's much larger effect of being driven by the economy of the Proti, roughly half of the tourists, soevery second tourist arriving in Latvia, the air is likewise for business and Latvia is more or less attractive to investors precisely because of these direct cruises, Maybe remember, which promoted Latvia's Investment Development Agency in the form of Latvia's Investment Development Agency as a seat ,where to invest in And one of these fundamental pillars was precisely the fact that Latvia has 60 direct flights with all of Europe's major capitals, Then, at a time in fact, we will lose this pillar and, nowadays, there are no more people ready to drive. From anywhere 30 hours with a car or a bus or two nights out - by boat Because, colleagues, I urge you to still be forward-looking and think nationally rather than to chase on TV screens and social media".
- 2015_12_03_335-seq406 mentions Q211.
- 2015_12_03_335-seq406 mentions Q2660080.
- 2015_12_03_335-seq406 mentions Q193089.
- 2015_12_03_335-seq406 mentions Q164247.
- 2015_12_03_335-seq406 mentions Q39731.
- 2015_12_03_335-seq406 mentions Q58707.