Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_11_30_333-seq332> ?p ?o. }
Showing items 1 to 11 of
11
with 100 items per page.
- 2015_11_30_333-seq332 type Speech.
- 2015_11_30_333-seq332 number "332".
- 2015_11_30_333-seq332 date "2015-11-30".
- 2015_11_30_333-seq332 isPartOf 2015_11_30_333.
- 2015_11_30_333-seq332 spokenAs 17.
- 2015_11_30_333-seq332 spokenText "Kolēģi, es runāšu uzreiz par vairākiem saviem priekšlikumiem, kas ir saistīti. Turpmākie trīs un arī pārejas noteikumos. Jo šajos priekšlikumos, kas tagad ir 3., 4. un 5.priekšlikums, varbūt mazliet mulsinoša ir likme, kas ir būtiski augstāka nekā pašreiz. Bet tas ir saistīts ar to, ka mans priekšlikums ir katru gadu apmēram par 10 procentiem palielināt likmi spēļu automātiem un spēļu galdiem. Diemžēl jāteic, ka tā nu ir vēsturiski izveidojies, ka šī nozare tiek īpaši saudzēta, kaut arī vajadzības budžetā ir krietni lielākas, nekā mēs no šīs nozares ieņemam, tātad vajadzētu arī ieņemt un attiecīgi tērēt. Es jums nosaukšu dažus skaitļus, kaut gan es saprotu, ka tas jau neko nemainīs pēc būtības. Tāpat tiks pieņemts, kā labpatīkas tiem, kuriem negribas celt nodokli azartspēlēm... pat azartspēlēm. Galvenais ir pēc tam nedabūt pa galvu no tiem, kuriem ir lielas naudas un kuri publiskajā telpā to var izdarīt. Tātad - kā ir mainījies neto apgrozījums kopā miljonos eiro divu gadu laikā? Par deviņiem mēnešiem es nosaukšu, jo tas ir salīdzināms ar šī gada deviņiem mēnešiem. Tātad 2013.gadā bija 124 miljoni un 2015.gadā par deviņiem mēnešiem - 157 miljoni. Iekārtu skaits, spēļu automātu skaits. 2013.gadā bija 8200, un tagad ir pāri par 8600. Paredzamā peļņa un zaudējumi. Es aicinu šeit kolēģus ieklausīties. 2013.gada deviņos mēnešos bija 23,8 miljoni. 2015.gada deviņos mēnešos paredzamā peļņa ir 39,3 miljoni. Pieaugums ir ap 80 procentu. Rentabilitāte... paredzamā rentabilitāte jeb peļņa pret apgrozījumu. Pieaugums ir no 19,12 procentiem līdz gandrīz 25 procentiem. Nu tad iedomājieties - bizness, kurā rentabilitāte ir 25 procenti, un katru gadu rentabilitāte aug par 3 procentiem. Tāpēc mans priekšlikums ir palielināt šo nodokli par 10 procentiem, ņemot vērā vēl tādus apstākļus, ka, piemēram, kopš 2012.gada nodokļa likme nav palielināta, savukārt inflācija ir bijusi kopēja, tā ir bijusi augstāka par 10 procentiem, un vidējās darba algas samaksas pieaugums šajā periodā ir pārsniedzis 16 procentus. Līdz ar to tas ir adekvāts palielinājums, vēl jo vairāk tāpēc, ka šī nozare strauji attīstās. Tiem, kas ikdienā mēro ceļu ar automašīnu vai varbūt ar kājām, tas būs vēl interesantāk - no Centrālās stacijas pa Čaka ielu virzienā uz Zemitāna tiltu jūs intereses pēc paskaitiet, cik tur ir spēļu zāļu “Fēnikss”. Tā intereses pēc. Vienā pusē un turpat ielas otrā pusē. Desmit. Desmit spēļu zāles! Un tad, kad arguments ir tāds, ka... Piedodiet, kolēģi, es kādu citēšu (es ceru, ka neviens neapvainosies): “Aiz katra spēļu automāta stāv darbavietas.” Tad es iedomājos, ka to darbavietu vietā, kuras varētu rasties spēļu zālē “Fēnikss” vai kā raksta - “laimētavās” (kaut gan varētu varbūt tās saukt par “zaudētavām”, un tā būtu laba un taisnīga pieeja šai nozarei), noteikti varētu uz Čaka ielas un Marijas ielas izveidoties veikali, saloni, kas pārdotu lietas un tirgotos ar pakalpojumiem, kas sabiedrībai būtu krietni vērtīgāki. Un kuriem tas vēl interesē - par nodokli, kāds ir Igaunijā. Igaunijā iepretim mūsējam pagājušajā gadā nodoklis bija 5368 eiro gadā. Mums šobrīd ir 3142 eiro un likumprojektā ir paredzēti 3300 eiro. Mans priekšlikums paredz nākošajā gadā vien 3480 eiro. Šogad Igaunijā likme ir 3600, un plus 10 procenti nāk no ieņēmumiem. Tā likme ir vienkārši nesalīdzināmi augstāka nekā pie mums. Budžetā mums tas dod ne vairāk, ne mazāk kā vēl papildu ap 3 miljoniem katru gadu. Vajag to naudu vai nevajag? Kam vajag, lai ņem! Kam nevajag - balsojiet “pret”! Paldies.".
- 2015_11_30_333-seq332 language "lv".
- 2015_11_30_333-seq332 speaker Imants_Paradnieks-1968.
- 2015_11_30_333-seq332 translatedText "Colleagues, I will be straight on a number of my proposals relating to the next three and also transitional arrangements, as the proposals, which are now 3, 4 and 5, are perhaps a little bit confusing than the rate which is significantly higherthan at the moment, But this is due to the fact that my proposal is about a 10 per cent increase each year on slot machines and slot tables, Diemregret has said that it has now been a historical fact that this sector is being developed in particularwhile the budgetary needs are far greater than we are doing in the budget, then you should also be able to use and spend accordingly I will mention some of the figures, although I realise that it has nothing but substance to do with it. It will be adopted, as the officker of those who do not want to raise a tax on gambling, the Principal is then not getting the head out of those who have a lot of money and who can do so in the public domain So - as isnet turnover in millions of euros has changed over two years? Nine months, as it is comparable to the nine months of So in 2013, 124 million in 2015 and 157 million in 2015. The number of machines, the number of slot machines in 2013 was 8200, and now has over 8600 estimated profits and losses, I urge colleagues here to listen to 23.8 million in the first nine months of 2015, with an estimated profit of 23.8 million in the first nine months of 2015. The rise of 39.3 million profitability around 80 per cent is estimated to be cost-effective, or profit margins are up from 19.12 per cent to almost 25 per cent Well then imagine a business with a profitability of 25 per cent, and every year ,year-on-year profitability rising by 3 per cent therefore, my proposal is to increase this tax by 10 per cent in the light of even more circumstances, such as the tax rate hasn't been increased since 2012, while inflation has been common, it ishad a higher 10 per cent rise in average wages and a pay rise in that period has risen above 16 per cent with this being an adequate increase, all the more so as the industry booming Tiem on a daily basisroad with a car or maybe walking, it's going to be even more interesting - from the Central Station by Chaka to the road towards the Zitan Bridge you interests after you add as much as there is to match the drug's interests beyond the One side of the matchand up the street on the other side of Ten Ten slot pills! And when the argument is that I'll give in, colleagues, I will quote anyone (I hope): " behind every slot the machine stands in the posts " Then II imagine that in the place of jobs that could occur in the match chamber,' Fulenix' or' liars' (although they might perhaps call them' lost', and that would be a good and fair approach for the sector), could certainly be on Chakathe streets and the streets of Marie Street are the shops, the parlours, which sell things and trade with services that would be well worth the public, and for whom it is still in favour of the ACT, in Estonia, in Estonia's opposite number last year, in Estonia, Estonia opposed to ours in the last year .€ 5368 / year We now have €3142, and the bill is designed for €3300 Mans proposal for the following year alone, €3480 million in Estonia's rate is 3,600, and plus 10 per cent of revenue coming from the Ratejust incomparably higher than us in the Budget we give us no more, no less than even an extra 3 million or so every year you need their money or not? Who needs to vote' no '! Thank you.".
- 2015_11_30_333-seq332 mentions Q191.
- 2015_11_30_333-seq332 mentions Q23978471.