Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_11_26_332-seq310> ?p ?o. }
Showing items 1 to 14 of
14
with 100 items per page.
- 2015_11_26_332-seq310 type Speech.
- 2015_11_26_332-seq310 number "310".
- 2015_11_26_332-seq310 date "2015-11-26".
- 2015_11_26_332-seq310 isPartOf 2015_11_26_332.
- 2015_11_26_332-seq310 spokenAs 100.
- 2015_11_26_332-seq310 spokenText "Paldies, paldies deputātiem! Jā, man laikam bija doma galvā, ka parlamentāram sekretāram tiek dots ilgāks laiks debatēm. Paldies jums par doto iespēju. Trešais tātad ir militārais apdraudējums, kura novērošanai pirmā prioritāte paredz valsts pašaizsardzības spēju stiprināšanu. Nacionālajiem bruņotajiem spēkiem jāturpina uzturēt un attīstīt tādas kaujas spējas, kas garantē ātru reaģēšanu uz jebkura veida apdraudējumiem agrīnajās fāzēs. Otrā prioritāte nosaka sabiedroto ilgtermiņa klātbūtnes un reaģēšanas spēju stiprināšanu. Trešā prioritāte paredz kolektīvās aizsardzības spēju saistību izpildi, turpinot sniegt ieguldījumu NATO un Eiropas Savienības ātrās reaģēšanas kaujas formējumos. Ceturtais, kā jau minēja Āboltiņas kundze, ir pilsoniskās sabiedrības vienotības apdraudējums, kura novēršanai ir paredzētas trīs prioritātes. Pirmā prioritāte paredz stiprināt pilsoniskās sabiedrības līdzdalību sabiedrības politiskajos procesos, īstenojot mērķtiecīgu pilsoniskās sabiedrības attīstības politiku. Un kā svarīgs elements ir jāmin tas, ka ir paredzēts atvēlēt pastāvīgu valsts budžeta finansējumu pilsoniskās sabiedrības kapacitātes stiprināšanai. Otrā prioritāte nosaka valsts stratēģiskās komunikācijas spēju attīstību, īpašu uzmanību pievēršot stratēģiskajai komunikācijai ar Latvijas reģioniem - pašvaldībām un tajos dzīvojošajiem cilvēkiem. Un trešā prioritāte paredz ilgtermiņa sabiedrības integrācijas politikas īstenošanu, kas aptver pasākumu kompleksu valodas, izglītības, vēstures un informatīvajā jomā, ar kuru palīdzību preventīvi jānovērš Krievijas īstenotās tautiešu, kā arī informatīvās politikas radītais apdraudējums Latvijas nacionālajai drošībai. Kā piektais šajā drošības koncepcijā ir Latvijas informatīvajai telpai radītais apdraudējums, un tā novēršanai arī ir trīs prioritātes. Tātad pirmā ir sabiedrisko mediju attīstība, otrā ir Krievijas informatīvās telpas ietekmes mazināšana, kas, man liekas, ir ļoti būtiska prioritāte, kurā ir jānodrošina... tiek paredzēts efektīvs masu mediju monitorings un uzraudzības sistēma, lai mazinātu iespējas šeit attīstīties noturīgai Krievijas informatīvai telpai, kā arī jāpiedāvā alternatīva no saturiskā viedokļa. Vienlaikus ar sabiedrisko mediju attīstību jānodrošina daudzveidīgāks komerctelevīziju un kabeļtelevīziju piedāvājums. Kā trešā prioritāte ir mediju lietotprasmes un mediju nozares izglītības veicināšana, kā arī īpašas uzmanības pievēršana tam, lai sabiedrība spētu izšķirt dezinformāciju no patiesas informācijas. Sestais ir Latvijas ekonomikai radītais apdraudējums, kura novēršanai arī ir paredzētas četras prioritātes. Kā pirmā ir stabilas un prognozējamas ekonomikas vides nodrošināšana, kurā ir paredzēts īstenot sabalansētu ekonomiku un nodrošināt to ar kvalificētu darbaspēku. Otrā prioritāte nosaka ārējās ekonomiskās politikas īstenošanu un labāku kontroli pār ārvalstu investīciju ieguldījumiem, lai koordinētu ārējo ekonomisko politiku un aizsargātu ekonomiskās intereses no tādiem ārvalstu investoriem, kas varētu ietekmēt stratēģiski nozīmīgas Latvijas ekonomikas nozares. Kā ceturtā prioritāte ir paredzēta energoresursu piegāžu drošība, radot alternatīvu enerģijas avotu pieejamību un konkurenci starp energoresursu piegādātājiem. Un ceturtā prioritāte paredz tranzītkravu plūsmas diversifikāciju. Septītais ir starptautiskais terorisma radītais apdraudējums, kura novēršanai arī paredzētas trīs prioritātes. Pirmā prioritāte ir līdzdalība starptautiskās terorisma apkarošanas operācijās un starptautiskās sadarbības īstenošana. Otrā prioritāte paredz valsts un pašvaldību, kā arī juridisko iestāžu sadarbību pretterorisma jomā. Trešā prioritāte paredz terorisma riska objektu drošības nodrošināšanu. Un arī jau iepriekš tika pieminēts par kritisko infrastruktūru. Un pēdējais - astotais - ir kiberapdraudējums, kura novēršanai ir paredzētas četras prioritātes. Pirmā prioritāte ir efektīva kiberdrošības politikas īstenošana, nodrošinot rīcībspēju tieši krīzes situācijās. Otrā prioritāte paredz kiberapdraudējuma identificēšanu un reaģēšanas spēju stiprināšanu. Trešā prioritāte ir informācijas infrastruktūras drošības stiprināšana. Un pēdējā prioritāte paredz pilnveidot starpinstitucionālo un starptautisko sadarbību. Kā jau es iepriekš minēju, pēc šīs koncepcijas tiek izstrādāts Ministru kabineta rīcības plāns, un deputāti noteikti varēs arī vēl pēc tam sīkāk iepazīties ar katru no konkrētajām nozarēm. Līdz ar to es lūdzu apstiprināt izstrādāto Nacionālās drošības koncepciju un tajā aplūkoto apdraudējumu novēršanai noteiktās prioritātes. Paldies jums par uzmanību.".
- 2015_11_26_332-seq310 language "lv".
- 2015_11_26_332-seq310 speaker Evika_Silina.
- 2015_11_26_332-seq310 translatedText "Thank you, thanks to the Members, yes, I have probably had the idea, in the head, that a parliamentary secretary is given more time for the debate, Thank you for giving you the possibility of a military threat, the first priority of which is the strengthening of the country's self-defence capabilities in the National Armed Forces. Maintain and develop a battle capability that guarantees a rapid response to the early part of the early stages of the actions of allied allies and the strengthening of the ability to respond to the third priority of the third priority of collective defence capabilities, continuing to contribute to NATO andunder the fourth priority of the European Union's rapid response to the battle of the Battle of Battle, there is a threat to the unity of civil society, which sets out three priority priorities for strengthening civil society participation in society's political processes through targeted civil society development policyand as an important element, it should be stated that the provision of permanent public budget funding to strengthen civil society capacity in the Second priority is determined by the development of the country's strategic communication capability, with particular emphasis on strategic communication with the Latvian regions and the local authorities ;for the people living in the country, the third priority is the implementation of a long-term public integration policy covering the complex language, education, historical and information policy of Russian compatriots, as well as information from the information policy on Latvian national security. The fifth threat to the Latvian information space is, and addresses three priorities in So First, the development of public media, the second is the mitigation of Russia's information space, which, I suspect, is a very important priority in whichthere is a need to ensure an efficient mass media monitoring and monitoring system in order to reduce possibilities here for a sustainable Russian information space, as well as offering an alternative from a substantive point of view to a more diverse supply of commercial television and cable television. The third priority is the promotion of media literacy and the media sector in education, as well as a particular focus on the public to be able to distinguish between misinformation and genuine information from the Sestais is a threat to the Latvian economy, which also includes four priorities. The first is the provision of a stable and predictable economic environment in which a balanced economy is to be carried out and to ensure that its qualified workforce sets out its external economic policy and better control of foreign investment investments to coordinate external economic policies. And to protect economic interests from foreign investors that might have an impact on the strategically important sectors of the Latvian economy, How the fourth priority is the security of energy supply, creating an alternative energy source and competition between energy suppliers And the fourth priority of transit freightthe diversification of flows between Seven is an international threat to terrorism, which also provides for the first priority to fight international terrorism and the implementation of international cooperation in the field of anti-terrorism cooperation, as well as legal cooperation between legal authorities. The third priority is ensuring the safety of terrorist risk sites and, as was mentioned earlier on critical infrastructure, And the eighth - is a cyber-threat to which the implementation of the four priority priorities is the implementation of an effective cybersecurity policy, ensuring the ability to actin direct crisis situations, the priority of the Second Priority is cyber-risk identification and the strengthening of the response to the third priority is the strengthening of the security of information infrastructure and the development of inter-institutional and international cooperation, as I mentioned earlier, following the concept of this concept. The cabinet action plan, and Members, will certainly also be able to consult each of the sectors in question until now, so I would ask you to confirm the priority of the concept of National Security and the priority to address the threats they have set for your attention.".
- 2015_11_26_332-seq310 mentions Q211.
- 2015_11_26_332-seq310 mentions Q193089.
- 2015_11_26_332-seq310 mentions Q458.
- 2015_11_26_332-seq310 mentions Q159.
- 2015_11_26_332-seq310 mentions Q7184.