Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_11_03_326-seq56> ?p ?o. }
Showing items 1 to 22 of
22
with 100 items per page.
- 2015_11_03_326-seq56 type Speech.
- 2015_11_03_326-seq56 number "56".
- 2015_11_03_326-seq56 date "2015-11-03".
- 2015_11_03_326-seq56 isPartOf 2015_11_03_326.
- 2015_11_03_326-seq56 spokenAs 66.
- 2015_11_03_326-seq56 spokenText "Cienījamā Saeimas priekšsēdētājas kundze! Cienījamie deputāti, ministri! Klātesošie un visi, kas seko līdzi tiešraidei! 2015.gads Latvijas valsts attīstībai ir bijis stabils par spīti nestabilitātei aiz Latvijas robežām un eirozonā. Centrālās statistikas pārvaldes veiktais Latvijas iekšzemes kopprodukta novērtējums liecina, ka 2015.gada 3.ceturksnī iekšzemes kopprodukts pēc sezonāli neizlīdzinātiem datiem bija par 2,5 procentiem lielāks nekā pirms gada. Lai arī eksports uz Krieviju krasi samazinājās, 2015.gada astoņos mēnešos preču eksports bija par 1,8 procentiem lielāks nekā pirms gada; tas liecina, ka Latvijas ražotāji spēj atrast jaunus noieta tirgus. Valsts kase šogad ir atmaksājusi būtisku daļu - 1,260 miljardus eiro - no izsniegtā starptautiskā aizdevuma. Aizdevuma atlikums veido 4 procentus no iekšzemes kopprodukta. Šogad Latvija emitēja desmit gadu obligācijas 500 miljonu eiro apmērā ar fiksēto procentu likmi 1,375 procenti gadā. Ņemot vērā fiskālo disciplīnu un makroekonomisko stabilitāti, mēs esam radījuši priekšnosacījumus, lai šī emisija notiktu ar vēsturiski zemāko procentu likmi Latvijas valsts obligācijām. Lai īstenotu reģionāli sabalansētu un līdzsvarotu finansējuma pārdali starp pašvaldībām (Sēdes vadītāja noklaudzina ar āmuru.) un nodrošinātu tām pietiekamus finanšu resursus funkciju izpildei, 4.jūlijā Saeima atbalstīja jaunu Pašvaldību finanšu izlīdzināšanas likumu. Diskusijās ar pašvaldību vadītājiem mēs nonācām līdz reālam likumam, kas sāks darboties jau no nākamā gada 1.janvāra. Cienījamie deputāti! Šodien man ir tas gods piedāvāt Saeimai apspriešanai likumprojektus “Par vidēja termiņa budžeta ietvaru 2016., 2017. un 2018.gadam” un “Par valsts budžetu 2016.gadam”, kā arī pavadošos likumprojektus. Kā 2016.gada budžeta galvenās prioritātes ir valsts aizsardzība un valsts iekšējā drošība. 2016.gada budžets veidots, ņemot vērā šīs galvenās prioritātes. Budžets veidots atbildīgi un pārdomāti. Tā sagatavošana noritēja sarežģītos apstākļos. Bija jārod risinājums, kā kompensēt negatīvu fiskālo telpu gandrīz 100 miljonu eiro apmērā. Tāpat bija jānodrošina esošajiem ģeopolitiskajiem riskiem adekvāts finansējums valsts iekšējai un ārējai drošībai. Tas valdībai ir izdevies. Valsts budžets ir izstrādāts tā, lai valsts darbības organisms būtu rīcībspējīgs un efektīvs. Budžets tapa, visiem ministriem un ierēdņiem atbildīgi strādājot. Atsevišķi es gribu pateikties finanšu ministram Reira kungam un Finanšu ministrijas kolektīvam par konstruktīvo darbu. Tālāk par budžeta pamatfaktiem. Kopējie nākamā gada budžeta ieņēmumi ir plānoti 7,4 miljardu eiro apmērā, savukārt izdevumi - 7,7 miljardu eiro apmērā. Lai nodrošinātu nepieciešamo finansējumu izdevumiem, tika pārskatīti nozaru ministriju bāzes izdevumi, samazinot tos par 3 procentiem. Samazinājums netika piemērots četrām ministrijām - Aizsardzības ministrijai, Iekšlietu ministrijai, Veselības ministrijai un Izglītības un zinātnes ministrijai. Tāpat tika pārskatīti investīciju projektu īstenošanas termiņi. Jau pērn Ministru kabinets bija lēmis par virkni ēnu ekonomikas apkarošanas pasākumu, kuru ietekme ieplānota, gatavojot 2016.gada budžetu. Turpinot cīņu ar ēnu ekonomiku, valdība lēmusi, ka tiks pastiprināti noteikumi kases aparātu, kases sistēmu, specializēto ierīču un iekārtu tehnisko prasību pilnveidošanai. Notiek aktīvs darbs pie projekta “Valsts iestāžu darba plāns ēnu ekonomikas mazināšanai 2016.-2020.gadam”. Ēnu ekonomikas mazināšana ir valsts kopējs uzdevums, kurā jāiesaistās ne tikai Finanšu ministrijai un Valsts ieņēmumu dienestam, bet arī citām valsts pārvaldes institūcijām, sociālajiem un sadarbības partneriem. Uzņēmējiem jāsaprot, ka aplokšņu algas un izvairīšanās no nodokļiem negatīvi ietekmē uzņēmējdarbības vidi un godīgu konkurenci kopumā. Ja salīdzinām nākamā gada budžetu ar šī gada budžetu, tad izdevumi pieaugs par 183 miljoniem eiro. Ieņēmumi pret 2015.gadu pieaugs par 114 miljoniem eiro. Viss budžeta pieaugums ir pamatā novirzīts prioritārajām nozarēm. Finansējums valsts aizsardzības un drošības stiprināšanai palielināsies par 70 miljoniem eiro. 2016.gada budžets liek pamatus tam, lai nepieciešamais aizsardzības finansējums 2 procentu apmērā no IKP tiktu sasniegts jau 2018.gadā. Plānots, ka aizsardzības nozares finansējums 2016.gadā būs 1,4 procenti no IKP un 2017.gadā - 1,7 procenti no IKP. Tāpat īpaši svarīga ir valdības vienošanās par papildu līdzekļu piešķiršanu iekšējās drošības sistēmā strādājošajiem atlīdzības paaugstināšanai - policistiem, muitas darbiniekiem, ugunsdzēsējiem, glābējiem un Ieslodzījuma vietu pārvaldes darbiniekiem. Finansējuma pieaugums paredzēts arī profesionālajai izglītībai, zinātnei, pašvaldību autoceļu uzturēšanai, Valsts kultūrkapitāla fondam un veselības aprūpes nodrošināšanai. Nākamā gada vispārējās valdības budžeta deficīts plānots 1 procents no iekšzemes kopprodukta. Inflācija plānota 2 procentu apmērā. 2016.gada valsts budžets ir sagatavots, balstoties uz Latvijas iekšzemes kopprodukta pieauguma tempu 3 procenti 2016.gadā. Valdība budžeta projektā ir iekļāvusi būtiskus priekšlikumus iedzīvotāju ienākumu nevienlīdzības mazināšanai un nodokļu regresivitātes samazināšanai. Kopā ar diferencētā neapliekamā minimuma noteikšanu un minimālās algas paaugstināšanu līdz 370 eiro viens no ienākumu nevienlīdzības mazināšanas pasākumiem nākamajā gadā ir solidaritātes nodokļa ieviešana. Tas izlīdzinās nodokļu slogu, lai zemo algu saņēmējiem nodokļu slogs nebūtu lielāks kā strādājošiem ar algām virs 4050 eiro mēnesī. Sākot ar 2016.gadu, solidaritātes nodoklis būs jāmaksā tikai tiem nodarbinātajiem, kuru atalgojums pārsniegs obligāto sociālo iemaksu griestus, tas ir, kuriem gada ienākumi pārsniegs 48 tūkstošus 600 eiro. Ieviešot diferencēto neapliekamo minimumu, 2020.gadā mēnesī piemērotais neapliekamais minimums zemo algu saņēmējiem pakāpeniski sasniegs 160 eiro mēnesī. Ministru kabinetā atbalstītais likumprojekts “Grozījumi Mikrouzņēmumu nodokļa likumā” paredz, ka ar 2017.gadu mikrouzņēmumu nodokļa likmi samazinās līdz 5 procentiem, no kopīgā maksājuma (9 procenti) nodalot valsts sociālās apdrošināšanas maksājumu daļu. Nodokļa likmi 5 procentu apmērā varēs piemērot mikrouzņēmumi pirmajos trijos darbības gados un ļoti mazi uzņēmumi (ar apgrozījumu līdz 7000 eiro gadā). Savukārt, lai nākotnē nodrošinātu mikrouzņēmumu darbinieku sociālo garantiju minimumu, sākot ar 2017.gada 1.janvāri, par katru mikrouzņēmumu nodokļa režīmā nodarbināto personu darba devējam būs jāveic minimālās obligātās sociālās apdrošināšanas iemaksas. Papildus, lai cīnītos ar nodokļu plānošanu un mazinātu konkurences kropļošanu, ir pieņemti Ministru kabineta noteikumi, kas ierobežos jaunu mikrouzņēmumu nodokļa maksātāju reģistrāciju 37 nozarēs un ierobežos ilgstošu darbību šajās nozarēs atvieglotā režīmā. Vēlos uzsvērt, ka papildus jau minētajam Ekonomikas ministrija sadarbībā ar Finanšu ministriju sagatavos priekšlikumus īpaša nodokļu režīma ieviešanai uzņēmējdarbības uzsācējiem. Vēlos pievērst uzmanību arī mūsu budžeta ieguvumiem no plašākām - Eiropas Savienības fondu - iespējām. Īstenojot Latvijas intereses, neviens budžeta process nav nodalāms no Eiropas Savienības fondu investīciju iespējām. Pirms gada Latvija kļuva par vienu no pirmajām Eiropas Savienības dalībvalstīm, kuras darbības programma guva atbalstu Eiropas Komisijā, tādējādi ļaujot mums savlaicīgi uzsākt jaunā Eiropas Savienības fondu plānošanas perioda investīcijas. Tomēr gada laikā investīciju apguve ir bijusi neapmierinoši lēna - saskaņošana ir ievilkusies vairākās programmās. Es aicinu ministrus pievērst vēl aktīvāku uzmanību Eiropas Savienības fondu ieviešanas paātrināšanai. 2016.gadā Eiropas Savienības investīcijas ļaus mums integrēt darba tirgū sociālās atstumtības riska grupas, ļaus mazināt to cilvēku skaitu, kas pakļauti nabadzības riskam. Valsts varēs sniegt atbilstošas apmācības un palīdzēt uzlabot veselības stāvokli. Eiropas Savienības fondu atbalsts paredzēts arī 2015.gada lielākā Eiropas Savienības izaicinājuma - bēgļu krīzes - risināšanai. Tāpat Eiropas Savienības fondu atbalsts paredzēts energoefektivitātes uzlabošanai privātajā un publiskajā sektorā, investīciju palielināšanai pētniecībā un attīstībā, privāto investīciju piesaistes veicināšanai, sadarbības aktivizēšanai starp pētniecības institūcijām un uzņēmējiem. Ievērojami ieguldījumi paredzēti informācijas un komunikāciju tehnoloģiju un transporta infrastruktūras uzlabojumiem, kas tieši ietekmē ekonomikas produktivitāti un ir pamats plašākai nodarbinātībai un dzīves kvalitātes pieaugumam. Oktobrī darbu ir uzsākusi jaunā Apvienotās finanšu institūcijas valde, kurai jānodrošina daudz aktīvāka šīs institūcijas darbība, īstenojot garantiju, aizdevumu, riska kapitāla un energoefektivitātes aktivitātes. Apvienotajai finanšu institūcijai nopietni jāstrādā, lai palīdzētu uzņēmējiem sagatavot projektu pieteikumus Eiropas Stratēģisko investīciju fondam. Izglītības un zinātnes ministrija kopā ar pašvaldībām, arodbiedrību un sociālajiem partneriem ir veikusi lielu darbu pie jaunā skolotāju atalgojuma modeļa izstrādes, tomēr tas vēl ir pilnveidojams. Lai mēs nākotnē varētu sasniegt vēl augstāku izglītības kvalitāti un virzītos uz zināšanām balstītu ekonomiku, ir ļoti svarīgi, lai pedagoga amats sabiedrībā tiktu pienācīgi novērtēts arī finansiāli. Mums jāspēj piesaistīt jaunus, motivētus mācībspēkus un radīt konkurenci uz esošajām pedagogu vietām ar atalgojuma līmeni. Mums nepieciešams, lai jau no pirmajām klasēm bērni būtu radoši, lai mācētu domāt, lai nezaudētu savu iedvesmu. Uzskatu, ka ir jāspēj sagatavot tādu risinājumu, kurš ietvers veselu virkni saistītu pasākumu, nodrošinās uz izglītības kvalitāti orientētu finansējuma sadali, vienlaikus dodot pašvaldībām pietiekošu elastību savu skolu tīkla organizēšanā. Mēs piedāvāsim no līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem uz otro lasījumu rezervēt līdzekļus līdz 9 miljoniem, lai nodrošinātu papildu finansējumu pedagogiem. Zinātnes finansējums no valsts budžeta nākošgad tiek palielināts, tomēr ir nepieciešams aktīvi strādāt pie jaunā Eiropas Savienības fondu finansējuma pieejamības nodrošināšanas, jo tur ir paredzēts būtisks finansējums zinātnei. Uzskatu, ka arī nozarei ir aktīvi jāmeklē finansējuma iespējas “Horizonts2020” konkursos, piesaistot privāto finansējumu vai sniedzot projektus Eiropas Stratēģisko investīciju fondam jeb tā saucamajam Junkera plānam. Ir pagājis gads, kopš ieviesti nodokļu atvieglojumi uzņēmumiem izpētes pakalpojumu izmaksām, un ir jāizvērtē, vai šis pasākums ir devis stimulu jaunām privātām investīcijām un pētniecībām. Gatavojot 2017.gada budžetu, jau šā gada beigās Finanšu ministrija sāks darbu pie visu nozaru ministriju bāzes izdevumu daudz detalizētākas pārskatīšanas, kā arī nodokļu vidēja termiņa pamatnostādņu izstrādes. Tādējādi 2017.gada budžeta projekta sagatavošanā nodrošināsim prognozējamāku budžeta izstrādes gaitu. Pašlaik jau ir skaidrs, ka nodokļu pamatnostādņu ietvaros tiks izvērtēti tādi jautājumi kā nodokļu kopējais slogs un kapitāla nodoklis. Uzskatu, ka 2017.gada budžeta projektā prioritātei ir jābūt veselības nozarei. Es redzu iespējas veikt sociālās apdrošināšanas iemaksu pārdali par labu veselības nozares finansējumam, pakāpeniski virzoties uz obligātās veselības apdrošināšanas ieviešanu tuvāko gadu laikā. Vienlaicīgi jāturpina veselības nozares iekšējā sakārtošana. Līdztekus veselībai kā prioritāti 2017.gada budžeta projektā es redzu augstākās izglītības un zinātnes nozaru finansējuma sakārtošanu, kas ir nepieciešamais pamats inovatīvai ražošanai un radošo industriju attīstībai. Visas vēlmes reālajā dzīvē uzreiz nav iespējams apmierināt. Taču, atceroties par augstākiem mērķiem, vienmēr ir iespējams iet soli pa solim. Tāpēc es ticu, ka mēs visi sev atgādināsim par fiskālo disciplīnu, par darbu pēctecību un par saskaņotu valsts izaugsmi. Ēnu ekonomikas apkarošana, tiesu sistēmas reformas, izglītības un veselības sistēmu pilnveidošana, inovatīvu risinājumu meklēšana valsts pārvaldē un citi valsts attīstībai svarīgi jautājumi ir tie reālie uzdevumi, kurus pēc iespējas labāk īstenojot, mēs varam nodrošināt Latvijas un ikvienas ģimenes, ikviena cilvēka labklājības celšanu. Noslēgumā vēlreiz gribu izteikt vissirsnīgāko pateicību visiem savas valdības ministriem par atbildīgo komandas darbu un visiem Finanšu ministrijas un pārējo ministriju ierēdņiem par profesionālo sniegumu. Tāpat paldies saku sociālajiem un sadarbības partneriem, kā arī pašvaldībām par spraigo dialogu. Cienījamie deputāti! Aicinu Saeimu izvērtēt un apstiprināt 2016.gada valsts budžetu, kā arī vidēja termiņa valsts budžetu un pavadošos likumprojektus. Paldies! (Aplausi.)".
- 2015_11_03_326-seq56 language "lv".
- 2015_11_03_326-seq56 speaker Laimdota_Straujuma.
- 2015_11_03_326-seq56 translatedText "Honourable Members, honourable Members, ministers, those attending and all those who follow live-to-live coverage in 2015 have been stable, in spite of the fragility behind Latvia's borders and in the euro area's assessment of Latvia's gross domestic product. In the 3 quarter 2015 gross domestic product, a seasonally underrated data was 2.5 per cent higher than a year ago, although exports to Russia fell sharply, in the eight months of 2015 exports were up 1.8 per cent higher than a year ago ;the show's manufacturers are able to find new market outlets for the Treasury this year has paid off a crucial part - 1.260 billion euros from the issued international loan Aedition accounts for 4 per cent of the gross domestic product, Mr. Shogad released a 10-year bond in the 500with a fixed interest rate of 1,375 per cent per annum in the context of fiscal discipline and macro-economic stability, we have created the pre-conditions for this emissions to be held at a historically lowest interest rate for Latvia's sovereign bonds in order to achieve regionally balanced and balanced fundingthe division between local authorities (the sitting of the driver to be hammer down) and to provide them with sufficient financial resources to perform duties, on 4 July, Saeima backed a new edition of the Local Government Financial Adjustment Act with the councillors we had brought up to a real law that will become operational from one day to the next. On 1 January of the following year, I have the honour to propose to Saeima, Saeima, to propose to Saeima the' Medium-term budgetary framework for 2016, 2017 and 2018' and' For Public Accounts for 2016', as well as lead bills As part of the 2016 budget. The main priorities are national defence and national security in the 2016 budget, in the light of the main priorities of the Budget created by the responsible and smarful preparation of this ran out in a challenging environment, Bija must find a solution to compensate for a negative fiscal space of close to €100 millionto the extent necessary, it was necessary to ensure the existing geopolitical risks of adequate funding for the domestic and external security of the country, as the Government has managed the Public Accounts Committee in such a way that the Public Operational Body was drafted in a workable and effective manner, with all ministers and civil servants working responsiblyI would like to thank the Minister for Finance, Mr Reira, and the Ministry of Finance for their constructive work on the core of the budget for the overall budget of the next year, of a total of €7.4 billion, while expenditure of 7.7 billion is needed to provide the necessary fundingthe expenses were reviewed by the sectoral ministerial reference expenses, reducing them to a 3 per cent ablaze that was not applied to the four ministries - the Department of the Interior, the Department of Health and Education and the Department of Education and Science have also reviewed the implementation deadlines of the Investment Project last yearthe cabinet was deciding on a series of shadow economic measures whose impact is scheduled in the preparation of the 2016 budget Pursuing the battle to the Shadow Economy, the government ruled that rules will be strengthened for the development of cash machines, cash systems, specialist equipment and equipment for the development of technical requirements for Notiekactive work on the " Shadow Economic Work Plan for the Shadow Economy 2016-2020 " to reduce the economy is a common challenge to the country, which must involve not only the Ministry of Finance and the State Administration but also other public administration, social andpartners in the EU should understand that pay-and-tax avoidance has a negative impact on the business environment and fair competition in general, while comparing the budget for the following year with this year's budget, the expenditure will rise by €183 million against 2015. The rise of the €114 million increase in the EU's budget is based on the priority sectors for funding strengthening public protection and security, with an increase of €70 million for the 2016 budget, laying the foundations for the necessary defence funding of 2 percentage of GDPalready in 2018, it would be hoped that the defence sector funding for 2016 will be 1.4 per cent of GDP and by 2017: 1.7 per cent of GDP is also of particular importance to the government's agreement to allocate additional funds to workers in the internal security system. The increase in remuneration for police officers, customs officers, fire-fighters, rescuers and occupants for management staff is expected to include vocational education, science, local road maintenance, the National Strategic Capital Fund and health care provision for the overall general government budget deficit of 1 %the Inflation of GDP scheduled for 2 per cent of the 2016 state budget has been drawn up based on Latvia's GDP growth rate of 3 per cent in 2016, the draft budget has included substantial proposals for reducing the income inequality and tax regressionsthe reduction of the Allocation Allocation and the increase of the minimum wage to €370, one of the measures for reducing income inequality next year, is the introduction of a " solidarity tax " burden on low-wage earners as a tax burden that would not be higher thanwith salaries above €4050 per month as of 2016, the solidarity tax will only be paid by those who pay more than the compulsory social contribution ceiling, which is expected to exceed 48 000 600 of the estimated minimum income ,by 2020, a minimum of €160 per month will gradually reach €160 per month under the' Amendment to the Microenterprise Tax Law', with a lower tax rate of up to 5 per cent by 2017, from the joint payment (9 per cent). By distinguishing between a percentage of the national social insurance payments, a rate of 5 per cent will be applied to micro-enterprises in the first three years of operation and very small companies (with a turnover up to €7000 per year) Savuthly, in order to ensure a minimum period of social guarantee for micro-enterprises from1 January 2017, for each of the employers of micro-income tax arrangements, they will have to make a minimum of minimum social security contributions in order to combat tax planning and reduce distortions of competition, the provisions of the Cabinet provisions which will limit the use of new micro-entitiesregistration of taxable persons in 37 sectors and will limit the continued operation in those sectors, I would like to emphasise that, in addition to this, the Ministry of Economy, in cooperation with the Ministry of Finance, will propose a special tax regime for entrepreneurial mings to focus on our budgetas far as the benefits of the European Union funds are concerned, no budgetary process will separate the investment capacity of European Union funds before Latvia became one of the first Member States of the European Union whose operational programme was supported. In the European Commission, thus allowing us to start investing in the new European Union fund for a timely period of time, however, during the year, investment has been slow to slow - harmonisation has been drawn up in a number of programmes, I call on ministers to focus even more actively on European Union fundsaccelerating the implementation of European Union investment will allow us to integrate social exclusion groups into the labour market, reduce the number of people who are at risk of poverty will be able to provide appropriate training and help to improve the health situation of European Union fundsthe biggest challenge facing the European Union - the refugee crisis - will also be supported by the European Union's funds for improving energy efficiency in the private and public sector, boosting investment in R & D, private investment, cooperation between research institutions and cooperation between research institutions. And the investment firm is investing in improvements in information and communication technologies and transport infrastructure that directly influence economic productivity and provide a basis for increased employment and quality of life in Octolebri, with the launch of a new Joint Board of the Joint Financial Institutionsa more active role of this institution in implementing guarantee, loan, risk capital and energy efficiency efforts in the United Financial Authority to help entrepreneurs prepare their applications for the European Fund for Strategic Investments, together with local authorities, trade unions and social partnershaving done a great job on the design of the new teacher pay model, however, it has yet to be perfected so that we can achieve even higher education quality and a knowledge-based economy, it is very important that the position of educators is properly assessed in society. Also financially we must be able to attract new, motivated teaching staff and create competition for existing teachers' places with pay levels we need to ensure from the first classes children should be creative in order to teach them to think not to lose their inspiration to see that they should be able to lose their inspirationthe preparation, which will include a whole series of related measures, will ensure that the quality of the quality of the education is based on the quality of the quality of their school network, while allowing local authorities sufficient flexibility in the organisation of their school network, we will offer no contingency for a second reading of up to 9 million ,in order to provide additional funding for educators, scientific funding from the national budget over the next year is being increased, but there is a need to actively work on ensuring access to new European Union funds, as there is a substantial funding boost for science, that the industry also has an active role to playit is necessary to look for funding opportunities for the Horizonts2020 bid, by drawing on private funding or by providing projects for the European Fund for Strategic Investments, or the so-called' Juncker Plan', it is necessary to assess whether the measure has been giventhe impetus for new private investment and research on the 2017 budget, already at the end of this year, will start at the Department of Finance for a much more detailed review of the ministry's expenditure, as well as to the draft budget for the medium-term fiscal framework for 2017. In preparation for a more predictable course of budgeting, it is already clear that issues such as the tax burden and capital duty will be examined as a priority in the draft budget for 2017 that I can see opportunities for the health sector in the draft budget for 2017. To make the reallocation of social insurance contributions in favour of health sector finance, progressively towards compulsory introduction of health insurance over the next few years, the health sector should continue to improve the health of the health sector, as a priority in the draft budget for 2017, as a priority in the draft budget 2017. Putting science funding at the backbone of the necessary innovative production and development of the creative industries in the real-life wishes of the entire real-life will not immediately satisfy Taseer, bearing in mind higher targets, it is always possible to go step-by-step, so I believe we areall of ourselves will remind ourselves of fiscal discipline, about the continuity of work, and about coordinated public growth in the fight against secondary economy, the reform of the judiciary, the development of innovative education and health systems, the search for innovative solutions in the public administration and other important public developments. The challenges that we can make as best as possible in implementing the Latvian and every family, the well-being of everyone else, I would once again like to extend my sincere thanks to all the government ministers in charge of the team and all the officials of the Ministry of Finance and other ministry officialsI would also like to thank the social and cooperation partners, as well as the local authorities, for their animated dialogue with Members of the Council, and I would urge Saeima to assess and validate the 2016 national budget, as well as medium-term national budgets and lead bills Thank you. (applause)".
- 2015_11_03_326-seq56 mentions Q822919.
- 2015_11_03_326-seq56 mentions Q211.
- 2015_11_03_326-seq56 mentions Q4294791.
- 2015_11_03_326-seq56 mentions Q4294315.
- 2015_11_03_326-seq56 mentions Q957126.
- 2015_11_03_326-seq56 mentions Q193089.
- 2015_11_03_326-seq56 mentions Q458.
- 2015_11_03_326-seq56 mentions Q21625222.
- 2015_11_03_326-seq56 mentions Q159.
- 2015_11_03_326-seq56 mentions Q8436.
- 2015_11_03_326-seq56 mentions Q957137.
- 2015_11_03_326-seq56 mentions Q4294480.
- 2015_11_03_326-seq56 mentions Q8880.