Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_10_29_328-seq98> ?p ?o. }
Showing items 1 to 9 of
9
with 100 items per page.
- 2015_10_29_328-seq98 type Speech.
- 2015_10_29_328-seq98 number "98".
- 2015_10_29_328-seq98 date "2015-10-29".
- 2015_10_29_328-seq98 isPartOf 2015_10_29_328.
- 2015_10_29_328-seq98 spokenAs 112.
- 2015_10_29_328-seq98 spokenText "Attiecībā uz mērķdotāciju mēs negrasāmies šobrīd izvirzīt prioritātes valsts mērķdotāciju sadalei, joprojām deleģējot šo pienākumu pašvaldībām un atstājot viņu ziņā izvērtēt savu pašvaldību skolēnu vēlmes un vajadzības. Attiecībā uz papildu kontroles mehānismiem par mērķdotācijas izlietojumu mums nav paredzēti papildu pasākumi, jo šobrīd naudas izlietojums... informācija tiek vadīta arī Valsts izglītības informācijas sistēmā, attiecībā pret kuru mēs arī salīdzinām finanšu izlietojumu. Un, runājot par prioritātēm, tas, ko ir paredzēts darīt papildus, ir no struktūrfondiem paredzētajās programmās, kas bija minētas arī atbildē, tomēr papildu finansējumu piešķirt interešu izglītības programmām, kuras ir saistītas ar tā sauktajiem STEM mācību priekšmetiem (dabaszinātnēm, inženierzinātnēm, eksaktajiem priekšmetiem), jo mēs vērojam, ka pašvaldības no valsts mērķdotācijas izvēlas atbalstīt galvenokārt dažādus mākslinieciskos kolektīvus un ne tik daudz tos interešu izglītības laukus, kuri varētu attīstīt eksakto virzienu.".
- 2015_10_29_328-seq98 language "lv".
- 2015_10_29_328-seq98 speaker Marite_Seile.
- 2015_10_29_328-seq98 translatedText "As regards the grant grant, we are not going to put forward priorities at the moment for the allocation of national targets for grants, still delegating this obligation to local authorities and leaving it up to them to assess the wishes and needs of their local pupils in relation to additional control mechanisms onwe do not have any additional measures for the use of the target grant, because at the moment, the use of money is also under the command of the National Education Information System, which we also compare with the use of financial use and onthe priorities, what is meant to be added, come from the Structural Funds programmes, which were also referred to in the reply, but additional funding to be given to the education of interest programmes associated with the so-called STEM trainingsubjects (natural sciences, engineering, expeaning objects) as we are seeing local government grants chosen primarily for the various artistic activities and not so much in the fields of interest in the educational fields that could develop the rolling path".