Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_10_29_328-seq103> ?p ?o. }
Showing items 1 to 9 of
9
with 100 items per page.
- 2015_10_29_328-seq103 type Speech.
- 2015_10_29_328-seq103 number "103".
- 2015_10_29_328-seq103 date "2015-10-29".
- 2015_10_29_328-seq103 isPartOf 2015_10_29_328.
- 2015_10_29_328-seq103 spokenAs 62.
- 2015_10_29_328-seq103 spokenText "Mans jautājums ir saistīts ar jūsu atbildi uz pirmo jautājumu, kur jūs norādāt, ka pedagogu un arī bērnu skaits interešu izglītībā nesamazinās finansējuma apjomus absolūtos skaitļos, tas pat palielinājies uz vienu izglītojamo mēnesī. Lai gan, salīdzinot 2015.gadu ar 2014.gadu, īstenībā sanāk, ka tas ir samazinājies par 17 centiem uz vienu izglītojamo. Taču no šiem skaitļiem īsti nevar saprast, vai atbalsts interešu izglītībai ir bijis rezultatīvs? Jo ir zināms, ka, samazinoties finansējumam, bieži vien programmas nevis slēdz, bet samazina to apjomu. Vai jūsu rīcībā ir informācija par to, kā ir mazinājies pedagoģisko likmju skaits vai apstiprināto interešu izglītības programmu skaits? Vai arī stundu skaits 2015.gadā?".
- 2015_10_29_328-seq103 language "lv".
- 2015_10_29_328-seq103 speaker Gunars_Kutris.
- 2015_10_29_328-seq103 translatedText "My question relates to your answer to the first question, where you indicate that the number of educators, and also the number of children in education, will not reduce the level of funding in absolute numbers; it even increases per student a month, though, by comparisonthe 2015 year through 2014, in fact, meets that it has fallen 17 cents per student from these numbers to quite understand whether support for interest education has been fruitful? Funding, often programs rather than shutting down their volume, do they have information on how the number of pedagogical rates has been reduced, or the number of approved interest education programmes? Or the number of hours of 2015?".