Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_10_01_320-seq6> ?p ?o. }
Showing items 1 to 17 of
17
with 100 items per page.
- 2015_10_01_320-seq6 type Speech.
- 2015_10_01_320-seq6 number "6".
- 2015_10_01_320-seq6 date "2015-10-01".
- 2015_10_01_320-seq6 isPartOf 2015_10_01_320.
- 2015_10_01_320-seq6 spokenAs 17.
- 2015_10_01_320-seq6 spokenText "Godātā Saeimas priekšsēdētājas kundze! Godātā Ministru prezidentes kundze! Deputāti! Patiešām šis ir ļoti vērtīgs materiāls, kurā mēs redzam ļoti daudzus indikatorus, kuri noteikti varētu noderēt tālākai politikas plānošanai, un noteikti arī prasītos... Es ceru, ka Pārresoru koordinācijas centra rīcībā ir arī vēl plašāka analīze par to, kā šie indikatori savstarpēji ietekmē viens otru, kā tos varētu izmantot budžeta plānošanā un tamlīdzīgi. Un es arī ceru, ka šie indikatori ir ņemti vērā budžeta paskaidrojumu rakstā, kur mēs pamatojam nākošās nodokļu... priekšlikumus. Tagad par dažiem piemēriem un indikatoriem. Nevienlīdzības jautājumu raksturo indekss S80 pret S20, kas... jo tas ir lielāks... Tātad tas raksturo proporciju starp to daļu, kas ir bagātākā daļa, un to, kas ir nabagākā daļa. Jo šis indekss ir lielāks, jo lielāka ir nevienlīdzība. Un šajā ziņojumā ir divas tabulas - sākumdaļā un beigu daļā, un tajā beigu daļā, kur ir raksturota indeksu izpilde, ir ņemti vērā tikai 2013.gada dati, savukārt sākumdaļā jau ir arī 2014.gada dati. Un tad beigu daļā, kur ir 2013.gada dati, tas rezultāts ir 6,3 un indekss... Tātad tendence rāda, ka mēs varētu virzīties uz NAP 2014.gada mērķi - rezultātu 6. Turpretī, paskatoties uz 2014.gada datiem, rezultāts ir 6,5, kas nozīmē, ka 2014.gadā tendence ir mainījusi savu virzienu, aizgājusi pretējā virzienā, un faktiski mēs esam sasnieguši Bulgārijas 2013.gada līmeni, kura ir visnevienlīdzīgākā valsts Eiropas Savienībā. Es ceru, ka mēs par to padomāsim, runājot par virkni pasākumu nākamā gada budžetā, kas varbūt varētu šo nevienlīdzību mazināt, un es ceru, ka mēs to varam arī aprēķināt. Nākošais ir... Iespējams, ka ir savstarpēji saistīti rādītāji, kas ir apstrādes rūpniecības daļa IKP un kas ir nemitīgi krītoša, un ir ļoti grūti iedomāties, kā mēs ieiesim augšupejošā Nacionālā attīstības plāna tendencē. Un, manuprāt, šis ir saistīts ar citu rādītāju, kas ir, proti, izdevumi pētniecībai un attīstībai, kas absolūti nesasniedz Nacionālā attīstības plāna tātad šo tendenci un pašlaik ir vērtēti negatīvi. Un atkal tam nav nekāda... Tas ir diezgan pamatoti, jo, protams, politika vairāk ir bijusi vērsta uz atbalstu nevis rūpniecības jomai, bet gan nekustamo īpašumu jomai. Un, protams, šīs politikas ir savstarpēji saistītas un iekšēji konkurējošas. Un visbeidzot dažas lietas par kultūras jomu, ko arī bija ļoti interesanti paanalizēt. Šeit mēs redzam pozitīvu tendenci, piemēram, filmu industrijas jomā. Un arī nākotnes budžeta piešķīruma vidēja termiņa budžets liecina, ka šī pozitīvā tendence varētu turpināties. Savukārt viduvēji rādītāji ir oriģinālliteratūras izdevumu jomā, kur mēs mīņājamies uz vietas. Un es ceru, ka deputāti par to padomās nākošajā reizē, kad būs kārtējais priekšlikums nepiedalīties Londonas grāmatu tirgū. Bet ļoti interesants rādītājs ir kultūras pasākumu... apmeklēto kultūras pasākumu skaits. Un, proti, manuprāt, tas ir vienīgais rādītājs, kur mēs esam jau tagad pārsnieguši ne tikai NAP prognozi, bet pat 20-30 mērķus. Es saprotu, ka droši vien Finanšu ministrijā ir analizēts arī šis rādītājs un ir domāts, ka tas jau ir par traku un ka tā nevar - tik daudz pārsniegt šo rādītāju. Un tāpēc nākamā gada budžetā ir iestrādāts mehānisms, kas noteikti šo rādītāju nodzīs uz leju... proti, PVN kultūras pasākumiem. Tā ka droši vien šis rādītājs tuvākajos gados kritīsies. Bet es ceru, ka ar budžetu mēs tomēr centīsimies ne tikai samazināt šādu rādītāju, bet arī palielināt tos rādītājus, kurus es iepriekš jau minēju... nu, attiecīgi tos uzlabot, jo, teiksim, nevienlīdzības rādītājs ir jāsamazina. Paldies par uzmanību. (VL-TB/LNNK frakcijas aplausi.)".
- 2015_10_01_320-seq6 language "lv".
- 2015_10_01_320-seq6 speaker Einars_Cilinskis-1963.
- 2015_10_01_320-seq6 translatedText "Madam President-in-Office of the Council. - Madam President-in-Office of the Council. - Madam President-in-Office of the Council. - Madam President-in-Office of the Council! Members, indeed, this is a very valuable material, in which we are seeing a very large number of indicators which could certainly be useful for further policy planning, and certainly also by the required hope for the coordination of administrators. There is also a wider analysis at its disposal on how these indicators affect each other, how they could be used for budgetary planning and the like, and I also hope that these indicators are taken into account in the explanatory memorandum of the budgetwe base the next tax proposals in Now on some examples and indicators of the Non-Equality issue feature on the S80 vs S20 index, which is because it is more of a proportion of the proportion of thatthe richer part of this, and what is the most expensive part of this index is greater, the higher the inequality in this report is two tables - early and final section, and in the final part of where the performance of the index is describedtaken into account only 2013 data, while early-stage 2014 is already data-based, and in the final part of the final, where there is a 2013 data, the result is a 6.3 and an index of So So shows we can movethe NAP 2014 goal - the results of 6 Turpuz, looking at 2014 data, score at 6.5, which means the 2014 trend has changed its direction, gone the other way, and in fact we have reached Bulgaria in 2013the level that is the most unequal country in the European Union, I hope that we will think about this when it comes to a series of measures in the next year's budget, which may perhaps reduce these inequalities, and I hope that we can also calculate it in the future. There may be interconnected indicators that are part of the manufacturing sector of GDP and which are constantly falling, and it is very difficult to imagine how we will move towards an upward trend in the National Development Plan And, in my opinion, this is related toanother indicator, which is expenditure on research and development, which is completely below the National Development Plan, so this trend and is currently judged negatively - And yet again, it is not That is quite reasonable, because of course, policy morethe focus has been on support rather than industry but in the area of real estate, And of course these policies are interconnected and internally competing And finally a few things about the cultural area that was also very interesting to analyse usseeing a positive trend, such as the film industry in the area And the future budget allocation for the medium-term budget, suggests that this positive trend could go on in the middle of Savuthly, an original literary spending area where we are mystified by the spot And I hopethe Members will think about this the next time there is another proposal not to participate in the London book market But the very interesting indicator of cultural events visited by cultural events is, in my opinion, the only indication we have already hadnot only has the NAP forecast not just exceeded its forecast, but even by 20-30 goals I understand that the Ministry of Finance has probably also analysed the figure and is meant to have already been terrific and that it cannot - so much -trespass And trespass, which is why next year's budget is built into a mechanism that will be driven down in the VAT cultural measures that will probably fall in the next few years, But I hope that withwe will, however, try not only to reduce this figure, but also to increase the indicators that I have already mentioned before, because, say, the ratio of inequalities has to be reduced for the attention (applause from the VL-TB / Alliance)".
- 2015_10_01_320-seq6 mentions Q822919.
- 2015_10_01_320-seq6 mentions Q4294791.
- 2015_10_01_320-seq6 mentions Q193089.
- 2015_10_01_320-seq6 mentions Q458.
- 2015_10_01_320-seq6 mentions Q1576026.
- 2015_10_01_320-seq6 mentions Q219.
- 2015_10_01_320-seq6 mentions Q164226.
- 2015_10_01_320-seq6 mentions Q84.