Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_09_24_318-seq7> ?p ?o. }
Showing items 1 to 23 of
23
with 100 items per page.
- 2015_09_24_318-seq7 type Speech.
- 2015_09_24_318-seq7 number "7".
- 2015_09_24_318-seq7 date "2015-09-24".
- 2015_09_24_318-seq7 isPartOf 2015_09_24_318.
- 2015_09_24_318-seq7 spokenAs 17.
- 2015_09_24_318-seq7 spokenText "(No zāles starpsauciens: “Un tagad par vīriešiem!”) Labrīt, cienījamā Saeimas priekšsēdētājas kundze un godātie kolēģi! Pēc būtības es piekrītu visam tam, ko teica kolēģe Inga Bite, bet vēlos norādīt uz Latvijas Reģionu apvienības neveiklo mēģinājumu novērst uzmanību no būtiskā uz detaļām. (Starpsauciens no LRA: “Nodzen bārdu!”) Un es ceru, ka jūsu kolēģis Kaimiņa kungs atradīs spilgtu apzīmējumu jūsu rīcībai: sākumā jūs piedalāties problēmas radīšanā, nobalsojot Eiropas lietu komisijā par papildu bēgļu uzņemšanu, bet pēc tam varonīgi cīnāties ar sekām. Tā ka, lūdzu, pie Kaimiņa kunga pēc spilgtiem apzīmējumiem... Bet es norādīšu uz tām lietām, kas ir tieši saistītas ar šāda aizlieguma pieņemšanas procedūru. Ir vispārzināms fakts, ka jau augustā Ministru prezidente, atsaucoties Valsts prezidenta aicinājumam izvērtēt aizliegumu nēsāt šīs galvassegas, uzticēja uzdevumu trijām ministrijām. Tas tika uzdots trijām ministrijām, konkrēti - Tieslietu ministrijai sadarbībā ar reliģiskajām organizācijām izvērtēt šo rosinājumu, Iekšlietu ministrijai izvērtēt šīs ieviešanas drošības aspektus, bet savukārt Ārlietu ministrijai - atbilstību vispārpieņemtām cilvēktiesību normām kontekstā ar Eiropas Padomes cilvēktiesību praksi. Un ir paredzēts, ka ar informatīvo ziņojumu tās valdībā nāks klajā 30.septembrī, tas ir, pēc sešām dienām. Tad arī tiks pateikts, kuros likumos un kādas izmaiņas ir nepieciešamas. Kādi ir trūkumi šim jaunajam iesniegtajam četru pantu likumam? Pirmām kārtām, kā jau kolēģe Bites kundze norādīja, ir svarīgi precīzi noteikt leģitīmo mērķi. Vērtējot šo samērīgumu, ko ir darījusi Eiropas Cilvēktiesību tiesa arī saistībā ar Franciju, tā savā 2014.gada 1.jūlija spriedumā Nr.43835/11 ir vērtējusi ne tikai sabiedrības kārtības un drošības... sabiedriskās kārtības un drošības aspektus, bet tieši kultūras tradīcijas - konkrētās valsts kultūras tradīcijas. Tas likuma mērķī nav pieminēts, un tāpēc ir svarīgi, lai mēs iekļautu šīs normas ar konkrētiem mērķiem, kas pēc tam būs pamatojums, kāpēc šī norma ir samērīga. Un šīs kultūras tradīcijas, kā jau norādīja arī Inga Bite, Eiropas cilvēktiesību izpratnē tika atbalstītas kā Francijas pozīcija, un tās izriet no atklātas un demokrātiskas sabiedrības vērtību minimuma, un tās ir sieviešu vienlīdzība un sekulārisms. Šie mērķi ir skaidri jānorāda, lai pēc tam mēs varētu pamatot savu pozīciju. Un tad mēs varēsim arī vērtēt, kurā likumā un kādas izmaiņas ir nepieciešamas, lai, kad šis lēmums nonāks arī Saeimā, mēs varētu pieņemt izsvērtu, uz argumentiem balstītu savu lēmumu. (No zāles dep. J.Urbanovičs: “Pareizi!”, dep. A.Lejiņš aplaudē.) Paldies.".
- 2015_09_24_318-seq7 language "lv".
- 2015_09_24_318-seq7 speaker Imants_Paradnieks-1968.
- 2015_09_24_318-seq7 translatedText "(interjection from the floor:' and now for the men!') Good morning, dear Madam President-in-Office, and, ladies and gentlemen, I agree with everything that colleague Inga bite said, but would like to point to the uneasy attempt by the Latvian Association of Regions to divert attention fromimportant to detail (interjection from the LRA: " nodzen beard! ") And I hope that your colleague, Mr Campania, will find a lively term for your action: at the beginning, you are in the creation of the problem by voting in the Committee on European Affairs for the additional reception of refugees, but then heroicallydealing with the consequences of the fact that, please, Mr McCarthy, after his lively terms, But I will point to those cases that are directly linked to the procedure for adopting such a ban, it is a known fact that, as early as August, the Prime Minister ,the president's call to assess the ban on wearing these headgear was entrusted to the task of the three ministries It was tasked with three ministries, in particular the Ministry of Justice, in association with religious organisations, to evaluate the security aspects of this introduction, while the Ministry of Foreign Affairsin accordance with the generally accepted human rights provisions of the Council of Europe, the Council of Europe's human rights practice is expected to come out on 30 September under its government, that is to say, after six days, Tad will also be told which law and whatwhat is needed is the change that Kuster has deficiencies in this new provision of the four Article of the law, as the colleague Mrs Bite has pointed out, it is important to clearly identify the legitimate objective of establishing this proportionality objective by the European Court of Human Rights in the context ofFrance, in its judgment of 1 July 2014 No 43835 / 11, has been welcomed not only by public order and security public order and security, but precisely cultural traditions - the country's cultural tradition ,mention is made, and therefore it is important for us to include these provisions with specific objectives, which will then justify why this rule is proportionate and, as the Inga bite has also pointed out, the European human rights dimension was upheldas a French position, and it stems from the minimum of open and democratic public values, and it is equality of women and secularism These targets should be made clear so that we can base our position on this. Also judged by the law and what changes are needed, so that when this decision goes to the Commons as well, we could take the measured, arguments-based motion of their decision (No floor of DEP J Urbanovic:' right!', DEP A Lejs applauding) Thank you".
- 2015_09_24_318-seq7 mentions Q822919.
- 2015_09_24_318-seq7 mentions Q796010.
- 2015_09_24_318-seq7 mentions Q6031730.
- 2015_09_24_318-seq7 mentions Q211.
- 2015_09_24_318-seq7 mentions Q4294315.
- 2015_09_24_318-seq7 mentions Q193089.
- 2015_09_24_318-seq7 mentions Q9161649.
- 2015_09_24_318-seq7 mentions Q1771611.
- 2015_09_24_318-seq7 mentions Q164247.
- 2015_09_24_318-seq7 mentions Q18189957.
- 2015_09_24_318-seq7 mentions Q15628977.
- 2015_09_24_318-seq7 mentions Q142.
- 2015_09_24_318-seq7 mentions Q8908.
- 2015_09_24_318-seq7 mentions Q122880.