Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_09_17_317-seq214> ?p ?o. }
Showing items 1 to 34 of
34
with 100 items per page.
- 2015_09_17_317-seq214 type Speech.
- 2015_09_17_317-seq214 number "214".
- 2015_09_17_317-seq214 date "2015-09-17".
- 2015_09_17_317-seq214 isPartOf 2015_09_17_317.
- 2015_09_17_317-seq214 spokenAs 92.
- 2015_09_17_317-seq214 spokenText "Augsti godātā Saeimas priekšsēdētāja! Cienījamie kolēģi! Tieslietu ministra kungs! Visiem mums ir zināms tas gadījums, kad piecgadīga meitene tika seksuāli izmantota piecu gadu garumā un kad Liepājas tiesa vainīgajam piesprieda piespiedu darbu. Tieši šis gadījums atklāja vairākus sistēmiskus trūkumus veselā nozarē attiecībā uz seksuālo vardarbību pret bērniem, nodarījumiem, valsts sodu politiku, par ko tieši ir atbildīga Tieslietu ministrija. Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija ir norādījusi, ka ļoti bieži varmākas iznāk no cietuma un turpina savu noziedzīgo darbību. Tas liecina, ka darbs ar viņiem pēc iznākšanas no cietuma un arī ieslodzījuma vietās faktiski nenotiek. Tāpat pašreizējā sodu politika nav devusi gaidītos rezultātus. Tieslietu ministrija konkrētajos apstākļos nogulēja visu, ko vien iespējams, tāpēc Saeimas Juridiskā komisija 21.jūlijā sasauca savu ārkārtas sēdi un uzdeva Tieslietu ministrijai līdz 8.septembrim nākt klajā ar konkrētiem risinājumiem. Proti, jau līdz 8.septembrim tieslietu ministra Rasnača atbilstība amatam tika vērtēta, viņam “karājoties mata galā”. Kas tad notika pa šo laiku? Pasaulē, godājamie kolēģi, pedofilus uzrauga. Tieslietu ministrs iestājās pret pedofilu vārdu publiskošanu, jo tas, viņaprāt, iedzīs viņus pagrīdē. Diemžēl tieslietu ministrs nekādā veidā neargumentēja, kāpēc, piemēram, Lielbritānijā ir ieviests daļēji pieejamā reģistra modulis, kas ļauj jebkuram valsts iedzīvotājam, ja viņš var pamatot šādas informācijas nepieciešamību, no policijas pieprasīt un saņemt informāciju par seksuālus noziegumus izdarījušu cilvēku. Vecākiem ir tiesības zināt, vai viņu bērna drošība nav apdraudēta! Piemēram, arī Zviedrijā ir šāda datubāze, un tā tur darbojas kopš 2014.gada. Šāda datubāze darbojas arī Amerikas Savienotajās Valstīs. Juridiskās komisijas sēdē tieslietu ministram tika uzdots jautājams par šādu reģistru esamību un to darbības principiem. Nekādas atbildes nesekoja Juridiskās komisijas sēdē. Tieslietu ministrs ir parādījis, ka viņiem šādu datubāzu esamība un arī sistēmu esamība, arī Eiropas Savienības ietvaros, vienkārši nav zināma. Nav arī nekādu tieslietu ministra priekšlikumu par, piemēram, pedofilu ārstēšanu, ķīmisko kastrāciju un tā tālāk, un Juridiskās komisijas sēdē mēs neko nedzirdējām arī par šo problēmu. Taču šāda metode tiek izmantota, piemēram, tādās Eiropas valstīs kā Dānija, Austrija, Vācija, Itālija, Francija, Lielbritānija, Somija un arī Igaunija. Šo metodi piemēro arī vairākos ASV štatos, Kanādā, Argentīnā, Izraēlā. Obligāta tā ir Polijā. Čehija ir viena no pasaulē retajām valstīm, kurās tiek veikta ķirurģiskā iejaukšanās viņu tieksmju mazināšanai. Juridiskās komisijas sēdē tieslietu ministram tika uzdots jautājums par šo institūtu. Un kāda tad bija tieslietu ministra atbilde? Nu, ne jau tieslietu ministra un justīcijas pārstāvja cienīga, jo, redziet, tieslietu ministrs ir bijis Igaunijā un ir iepazinies ar faktu, ka tur tas maksā ļoti dārgi. Bet vai tad tas bija tas jautājums, ko mēs uzdevām tieslietu ministram Juridiskās komisijas sēdē? Bez tam 3.septembrī, godājamie kolēģi, atklājās, ka, pārkāpjot Kriminālprocesa likumu, Bērnu tiesību aizsardzības likumu, Fizisko personu datu aizsardzības likumu, Tieslietu ministrijas pārraudzībā esošais Uzņēmumu reģistrs ir gadiem ilgi nodevis izmeklēšanas noslēpumu saturošu informāciju tās atkalizmantotājiem, neskatoties uz to, ka iepriekš sistēmas datu noslepenošanai Tieslietu ministrijas ietvarā tika iztērēti vismaz 500 tūkstoši eiro plus PVN. Toreiz tie vēl bija lati. Ar konkrētu piemēru publiskajos reģistros nokļuva jau citas no seksuālās vardarbības cietušās personas dati un izdarītā noziedzīgā nodarījuma apraksts. Turklāt tieslietu ministrs izvairījās no jebkādas atbildības, to noveļot uz Lursoft informācijas atkalizmantotājiem, kaut gan īstenībā situācija izveidojās vēl traģiskāka. Valsts policija, Iekšlietu ministrija šajā gadījumā vainoja Uzņēmumu reģistru. Tieslietu ministrija Uzņēmumu reģistra personā vainoja Lursoft. Lursoft vainoja Tieslietu ministriju un Iekšlietu ministriju. Atbildīgo nav. Apburtais loks! 3.septembrī, kad atklājās robi Tieslietu ministrijas pārraugāmajā nozarē, tieslietu ministrs vienīgais šajā ministrijā nodarbojās ar politiskā alibi meklēšanu pašam sev... ar mērķi izvairīties no atbildības. Tieši šī nodarbe traucē tieslietu ministram uzdot Datu valsts inspekcijai veikt nepieciešamos pasākumus ar mērķi ierobežot turpmāko datu publicēšanu, kā rezultātā Saeimas deputāti patstāvīgi sazinājās ar Datu valsts inspekcijas vadītāju - Plūmiņas kundzi, kas burtiski nekavējoties uzsāka pārbaudes tiesvedību attiecībā jau pret citu Tieslietu ministrijas pārraugāmo iestādi - Uzņēmumu reģistru - un liedza, izdodot administratīvo aktu, turpmāku no seksuālās vardarbības cietušās personas datu atrašanos publiskai apskatei. Diemžēl, godājamie kolēģi, kas notika pēc visa tā? Tieslietu ministrs tieši pēc šīs konkrētās Datu valsts inspekcijas iesaistes nākošajā dienā, lai no 2016.gada 1.janvāra neturpinātu darba tiesiskās attiecības ar Plūmiņas kundzi, uzdod likt minēto jautājumu par Plūmiņas neatbilstību amatam Ministru kabineta sēdē, kā arī saukt pie atbildības tos Saeimas deputātus, kuri... un žurnālistus acīmredzot arī, kuriem šis dokuments kļuva pieejams un kuri informēja, tajā skaitā arī Tieslietu ministriju, tās parlamentāro sekretāru, par to, ka viņu ministrijas darbā ir problēmas un robi. Godājamie kolēģi! 2015.gada 11.maijā tieslietu ministrs ir arī apstiprinājis Tieslietu ministrijas darbības stratēģiju 2015.-2016.gadam. Uz šī dokumenta diemžēl ir tieslietu ministra paraksts. Tas noteic Tieslietu ministrijas galvenos mērķus un uzdevumus laika periodam no 2015.gada līdz 2016.gadam ministrijas kompetencē esošajās politikas nozarēs atbilstoši apstiprinātajiem nozares attīstības plānošanas dokumentiem, tiesību aktiem un plānotajam valsts budžeta izdevumu kopapjomam. Minētā koncepcija ir 65 lappušu garš dokuments. Par bērniem šajā dokumentā tieslietu ministrs uztraucas 20 vietās, deviņās no kurām - respektīvi pusē! - viņš runā par bērniem - likuma pārkāpējiem... par to, kā viņus, tos bērnus, sodīt. Astoņās citās vietās - par uzturlīdzekļiem bērniem, bet ne vārda minētajā darbības stratēģijā - ne vārda, es vēlreiz atkārtošos! - nav par to, ko darīt ar pedofiliem, dzimumnoziedzniekiem, sociālām varmā... seksuālām varmākām. Seksuālo noziedzīgo nodarījumu vietā esmu atradis tikai kaut kādus “sekretārus”. To pašu pedofilu sakarā Tieslietu ministrija gan ir konstatējusi, ka valstij vispār nav preventīvas sistēmas šādu noziedzīgu nodarījumu novēršanai. Cienījamie kolēģi, 2015.gada 11.maijā tieslietu ministrs paraksta politikas plānošanas dokumentu, kurā ir ierakstīts: “Valstī vispār nav preventīvas sistēmas šādu noziedzīgu nodarījumu novēršanai.” Līdz šim brīdim - šodien ir jau 17.septembris! -, neskatoties uz vairākām Juridiskās komisijas sēdēm, neskatoties uz vairākiem iesniegtajiem likumprojektiem, nekādu ideju, nekādu priekšlikumu par preventīvas sistēmas izveidi tieslietu ministram nav. Proti, citāts, piemēram, no minētās stratēģijas 16.lapaspuses: “Ārpus kriminālprocesuālo un administratīvi procesuālo piespiedlīdzekļu sistēmām Latvijā šobrīd nepastāv preventīvu piespiedu līdzekļu sistēma, kas nepieciešamības gadījumā ļautu aizsargāt tādas būtiskas cilvēku pamattiesības kā dzīvību, veselību, dzimumneaizskaramību, tikumību un brīvību. Ir paredzēti atsevišķi preventīvi pasākumi, tomēr saskaņā ar spēkā esošo normatīvo regulējumu nav iespējama sistēmiska pieeja sabiedrības drošības aizsardzībai.” Tas ir citāts no tiem vārdiem, ko tieslietu ministrs ir parakstījis. Turpināšu. Neīstenojot kompleksu un sistēmisku politiku agrīnai likumpārkāpumu prevencijai, nebūs iespējams panākt vardarbības gadījumu, tostarp ar vardarbību saistītu noziedzīgu nodarījumu, skaita un recidīva līmeņa samazinājumu. Saeimas Juridiskās komisijas ārkārtas sēdē mēs lūdzām no Tieslietu ministrijas un uzdevām tieslietu ministram nākt Saeimā ar konkrētu izstrādātu juridisku kompleksu risinājumu minētās problēmas novēršanai. Nav! Līdz šim brīdim sistēmisku pieeju Tieslietu ministrija šajā jautājumā nav nodrošinājusi, neskatoties uz to, ka pats ministrs par problēmas esamību ir atzinies vismaz pusgadu iepriekš. Līdz ar to rodas jautājums tieslietu ministram: kur tad ir viņa priekšlikumi vispār kompleksās sistēmas politikai? Šādu priekšlikumu nav. Tieslietu ministrija šodien, kā mēs redzējām, ir piedāvājusi tikai grozīt Krimināllikumu un Kriminālprocesa likumu, bet visi šeit klātesošie Juridiskās komisijas locekļi zina, ka Krimināllikuma priekšlikumi ir izstrādāti, pamatojoties... vārds vārdā burtiski pārrakstot tiesībsarga Jansona priekšlikumus un pārmetumus, ko tiesībsargs ir iesniedzis uz Saeimas Juridiskās komisijas 21.jūlija sēdi. Bet kur ir tie priekšlikumi, kur ir tie likumi, kas attiecas...? Un tie jau attiecas uz situāciju pēc noziedzīga nodarījuma, nevis pirms. Kur ir tie priekšlikumi, lai noziedzīgus nodarījumus mēs novērstu, lai tie nenotiktu? Un, piemēram, kad Juridiskās komisijas sēdē uzdod tieslietu ministram jautājumu, kā tas ir iespējams, ka viņa pārraudzībā esošā iestāde gadiem (un to ir atzinušas Iekšlietu ministrijas amatpersonas!) ir nodevusi publiskai apskatei personas datus - meitenīšu vārdus un uzvārdus un to, kas ar viņām tika darīts -, tieslietu ministrs Juridiskās komisijas sēdē atļaujas pateikt: “Labi, ka tā tas ir noticis.” Jo tagad, redziet, viņš zinās, ka viņa iestādē ir problēmas. Man tiešām ir kauns par to, ka mūsu valsts justīciju pārstāv šis cilvēks, kurš savu eksistenci attaisno tikai ar to, ka notiks kaut kāda nelaime nākotnē, pēc kuras viņš varēs tomēr piecelties un tad kaut ko darīt, nevis tikai runāt. Turklāt tieslietu ministrs, godājamie kolēģi, vispār arī Juridiskās komisijas sēdēs... un arī par to ir liels kauns... attiecībā uz tieslietu ministra kompetenci... Juridiskās komisijas 21.jūlija sēde vispār bija pirmā sēde, uz kuru tieslietu ministrs pie Juridiskās komisijas locekļiem bija ieradies. Un tas nav jautājums tikai par ministra nespēju komunicēt ar parlamentu kopumā; tas ir jautājums par to, ka tieslietu ministrs pat šajās sēdēs, pat šajās sanāksmēs un darba grupās ir parādījis lielā mērā arī savu nekompetenci. Un kā tā izpaužas? Ministrs atnāk un nolasa no lapiņas iepriekš sagatavotu tekstu, bet, kad viņam tiek uzdoti jautājumi... Lūdzu, tu esi galvenais cilvēks, kurš ir atbildīgs par justīciju valstī! Viņam blakus sēž pieci ierēdņi, sekretāre, departamenta vadītāja, viņš rāda uz viņiem ar pirkstu un palūdz viņiem, lai viņi atbild viņa vietā. Ministrs vienkārši “netver laukumu”. Un tas ir acīm redzams! (No zāles dep. A.Kaimiņš: “Jā! Jāatlaiž!”) Kad ministram Juridiskās komisijas sēdē uzdod jautājumu, kāpēc, piemēram, runājot par sistēmiskiem risinājumiem, viņš nav nācis ar priekšlikumu uzlabot kaut kādā veidā bāriņtiesu darbu... Un šeit jāpaklausās tiešām Zaļo un Zemnieku savienības pārstāvji... Viņš atbild: “Tā nav mana lieta.” Viņš saka: “Tā nav mana lieta. Jums bija jāizsauc uz sēdi labklājības ministrs Augulis.” Un, redziet, visi Juridiskās komisijas locekļi esot nekompetenti, jo viņi nezina, ka par juridiskām lietām Labklājības ministrijā... un arī bāriņtiesās par bērnu aizsardzību no seksuāliem varmākām... Par to ir atbildīgs labklājības ministrs, bet viņš par to neatbild, un priekšlikumi par to viņam nav jāsniedz. Godājamie kolēģi, tikai un vienīgi pēc demisijas pieprasījuma ministram... trīs dienas iepriekš Rasnača kungs ir izlūdzies no ģenerālprokurora... un arī tas īstenībā ir kauns... Ģenerālprokurora dzimšanas dienā, lūdzu, sasaucam Noziedzības novēršanas padomi! Cik daudz laika bija nepieciešams kopš 21.jūlija sēdes, lai šādu soli spertu tieši tagad? Vai ministrs vispār zina, ka šī padome principā nav darbojusies? Vai ministrs zina, ko šī padome tagad darīs? Un ko tad viņa... vai izdarīs to pašu, ko izdarīja Saeimas Juridiskā komisija 21.jūlija sēdē, uzdodot citām iestādēm, kompetentām iestādēm, sagatavot rīcības plānus, jo, kā izrādās, arī tādu plānu vienkārši nav? Cienījamie deputāti! Ir pašsaprotams, ka šīs demisijas pieprasījums ir daļa no valdības stabilitātes. Es domāju, ka daudzi no jums ir vecāki un arī draugi bērniem. Tomēr, dodot savu vērtējumu ministra izdarītajiem un arī neizdarītajiem darbiem, es lūgtu jūs būt cilvēkiem un spriest tiesu par tieslietu ministra - nevis kā cilvēka vai koalīcijas pārstāvja, bet gan kā tieslietu ministra!, - un justīcijas neizdarītajiem darbiem. Cik daudzu cilvēku likteņiem ir jābūt izkropļotiem, lai kāds, kura pienākums ir gādāt par to, lai tas nenotiktu, beidzot to sāktu darīt? Paldies. (Frakcijas SASKAŅA un LRA deputātu aplausi.)".
- 2015_09_17_317-seq214 language "lv".
- 2015_09_17_317-seq214 speaker Andrejs_Elksnins-1982.
- 2015_09_17_317-seq214 translatedText "Dear Madam President-in-Office of the Council, dear colleagues, Mr Justice, all we know is the case of a five-year-old girl who was sexually abused for five years and when a court in Liepaja sentenced forced labour to the Civiya case revealed a number of systemic deficiencies in the commonin the sector of child sex abuse offences, the offences in the national penalty policy, which the Department of Justice responsible for the Department of the Protection of Child Protection has indicated very often the perpetrators come out of prison and continue their criminal activity, It showsworking with them after the release from prison and also in detention centres does not in fact lead to the current penalty policy not producing the expected outcome of the Justice Department in the present circumstances, having slept at all as possible, and the Legal Affairs Committee on 21 July convened its own emergency session on 21 Julyand by the Department of Justice up to 8 September to come up with concrete solutions to the Proti, already until 8 September, the Justice Secretary's eligibility for the post was judged by him " at the foot of the match " Who then held over this time in the Justice of Justicethe Minister opposed the publication of names of paedophiles, because he believes that they would drive them underground, Unfortunately, and argued why, for example, a partially accessible register of the register, which allows any national citizen to justify the need for such information, frompolice to request and receive information about the sexual crimes of the elderly are entitled to know whether their child's safety is not in danger, for example, Sweden has such a database and has been operating there since 2014 in the United States of This Database. At the hearing of the Legal Affairs Committee, the Minister of Justice has been asked about the existence of such registers and the nature of the actions not followed by the Legal Affairs Committee meeting that the Justice Minister had shown that they had the presence of such databases and also by the existence of systems within the European Union ,there is simply no idea of the absence of any proposal from the Minister for Justice, such as paedophile treatment, chemical castration and so on, and we have heard nothing about the problem at the same time in European countries such as thisDenmark, Austria, Germany, Italy, France, Great Britain, Finland, and also Estonia This method is also applied in various US states, Canada, Argentina, Israel, Obligate is one of the few countries in the world where surgical interventions in their leanings are metat the hearing of the Legal Affairs Committee, the Minister of Justice was asked about this Institutes And what was the Justice Minister's answer to, either, nor was it worthy of the Minister for Justice and Justice, because, you see, the Minister for Justice has been in Estonia and is familiar with the fact ,that there is a very high cost of it, But is that the issue we asked the Minister of Justice in the Committee on Legal Affairs, and then on 3 September, dear colleagues, it was revealed that, in breach of the Criminal Justice Act, the Child Protection Act, Fizge Datathe Protection Act, under the auspices of the Department of Justice under the supervision of the Ministry of Justice, has spent years investigating the secrets of its enquiries to its re-users, despite the fact that at least €500 000 of VAT spent on the system in the framework of the Justice Department was spent on VAT. There was still a lati With a concrete example on public registers already, other victims of sexual violence and the criminal offence and the fact that the justice minister has avoided any responsibility to the Lursoft information-free users, despite the reality of the situation. In the midst of even more tragic State Police, the interior ministry in this case blamed the Department of Justice Companies House in Lursoft Lursoft blamed Lursoft Lursoft blamed the Justice Department and Home Office responsible for a range of 3-3 September when it emerged in a robi in the Justice Department's monitoring sector ,the sole minister of the Ministry of Justice was the only political alibi to search itself with the aim of avoiding liability to the Right of Justice to instruct the Minister for Justice to ask for the necessary measures to limit the publication of future data asas a result, MPs independently contacted the head of the Data National Inspection - a lady who literally immediately launched a review of legal proceedings against another Justice Department monitoring body - the Companies Records - and denied, issuing administrative acts, further sexual actsthere is a public viewing of the victims of violence, Mr Dieregret, the honourable colleague, following all this? The Minister of Justice, right after this particular data on the country of origin of this particular data country, with a view to the non-continuation of the legal relationship between 1 January 2016 and 1 January 2016. Instructs the House to put this issue into the Cabinet meeting of the Assembly, and to bring to justice those members of the House who, apparently, and the journalists who became available and who were informed, including the Justicethe ministry, its parliamentary secretary, about the fact that their ministry is at work is a problem and Mr. Godham's colleagues, on 11 May 2015, the Justice Minister has also confirmed the Justice Department's strategy for the 2015-2016 strategy is, unfortunately, the Minister of Justicesignature It sets out the main objectives and challenges for the Ministry of Justice for the 2015-2016 period, in line with the agreed sectoral development planning documents, the legislation and the projected concept of national budgetary expenditure, the concept of the Minte is65 pages of documents about children in this document, the justice minister worries 20 places, nine of which - or half of which - he talks about children - abusers of the law on how to take them, take them to eight other places- for the maintenance of children, but in no word, in the strategy of action - not a word, I repeat again! - there is no question of what to do with paedophiles, sex offenders, sexual offenders at the place of sexual offences, I have only found anythingwhat' secretaries' on the same paedophile occasion, the Ministry of Justice has found that the country does not have the preventative systems at all for the prevention of such criminal offences, Ciennish colleague, on 11 May 2015 signed by the Justice Minister to sign the policy planning document which reads:' the country is not at all'prevention systems for the prevention of such criminal offences " Until today - today is 17 September! - despite a series of Legal Affairs meetings, despite a series of legislative reports, no idea, no proposal on establishing a Preventive System for the Minister for Justicenamely the quote, for example, of the 16 pages of the Strategy: " outside the criminal procedural and administrative procedures laid down in Latvia, there is currently no preventive compulsion system which, if necessary, would protect fundamental human rights such as life, health, sexual integrity, morality and freedomsome preventive measures are provided for, but according to the legislation in force there cannot be a systemic approach to the protection of public safety, " This is a quote from the words of the Minister for Justice, which has signed the continuation of complex and systemic policies for early crime ,it will not be possible to bring about a reduction in the number of cases of violence, including violence, and of the level of recidivism that we asked from the Ministry of Justice from the Ministry of Justice and the Justice Minister to come to the Commons with a concrete solution to a specific solution to the proposed legal framework. To address the problem is, to date, a systemic approach to the Ministry of Justice on this issue, despite the fact that, at least half of a year ago, the Minister of Justice raises a question to the Minister of Justice: where is shethe proposals for the general policy of integrated systems? This is not the proposal of the Ministry of Justice today, as we have seen, but all here here in the Legal Affairs Committee here know that the proposals of the Criminal Law have been developed on the basis of the wordin the name of literally rewriting the proposals of the Jansons Ombudsman and the rebuke, which the ombudsman has filed to the Legal Affairs Committee of 21 July But where are those proposals, where are the laws applicable? After the offence, not before Kur has those proposals to ensure that criminal offences do not prevent them? And, for example, when the Legal Affairs Committee asks the justice minister a question, it is possible that, under his supervision, the existing body years ago (andthe officials of the Ministry of the Interior have recognised that personal data has been referred to the public - the names and names of the girl and what was done with them - Minister of Justice in the Legal Affairs Committee, to say' Good that this has happened' for Jonow, you see, he will know that his institution has a problem with Man truly embarrassed that our country's justition represents this man, who only justifies their existence, that there will be some kind of trouble in the future that he will be able tohowever, take a stand and then do something, rather than just speak to the justice secretary, the honourable colleague, at all also in the hearings of the Legal Affairs Committee, and it is also a great shame for the Justice Minister's competence in Legal Affairsthe Commission's 21 July sitting of 21 July was, at all, the first sitting to which the justice secretary was absent from the Committee on Legal Affairs, And it is not only a question of the minister being able to communicate with the parliament as a whole; that is the question of the Minister of Justice eventhese hearings, even in those meetings and in working groups, have also shown largely its own incompetence by Un as it manifests a rat and read out the fossings before preparing a text, but when he is asked questions at Please, you arethe main man who is in charge of the justition in the country! Sits beside him by five officials, the secretary, the department's director, he shows them on the finger and out of them so they charge him at the Ministrs just to " do an invisible pitch " And it's obvious !( from the floor DEP A Caroma: " yes! ") When the Minister in Legal Affairs asks the question why, for example, when talking about systemic solutions, he has not come forward with a proposal to improve the Green andrepresentatives of the farmers " union He replies: " it's not my thing, " He said: " it's not my thing you had to call the sitting welfare minister, " And, you see, all Legal Affairs members are being incompetent because they don't know thaton legal affairs at the Welfare Ministry, and also in the case of the lawyer-in-law on the protection of children from sexual violence, he is responsible for the welfare of the welfare minister, but he does not need to give his proposals to Gunai colleagues onlyand only after the resignation of the minister of demand three days earlier Mr Rasnake has pleaded with the attorney general and also, in fact, a shame on the Attorney's birthday, please call the Crime Prevention Board how much time it wasit has been necessary, since 21 July, to make such a step right now? Or the minister at all aware that this council has not worked in principle? Or a minister knows what this council will do now? And what she will do, or will do for themselves ,by the Legal Affairs Committee of 21 July, the Legal Affairs Committee asked other institutions, competent authorities, to draw up action plans because, as it appears, a plan simply does not? Honourable Members, it is obvious that this resignation request is part of the Government's stability I thinkthe fact that many of you are parents and also friends for children, however, by giving their assessment to the Minister as well as the unfinished business, I would ask you to be human and judge justice for the justice minister - not as a representative of the human or coalition, butboth as Minister for Justice! - and the lack of action by many people, the fate of many people must be distorted so that someone who has the duty to ensure that it does not happen will finally begin to do so? - thank you (faction and LRA applause)".
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q822919.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q20562252.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q211.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q79820.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q4294315.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q191.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q193089.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q40.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q458.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q33.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q1020384.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q1771611.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q16.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q35.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q142.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q1807079.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q23666.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q183.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q36.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q38.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q34.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q801.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q30.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q213.
- 2015_09_17_317-seq214 mentions Q414.