Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_07_08_313-seq16> ?p ?o. }
Showing items 1 to 18 of
18
with 100 items per page.
- 2015_07_08_313-seq16 type Speech.
- 2015_07_08_313-seq16 number "16".
- 2015_07_08_313-seq16 date "2015-07-08".
- 2015_07_08_313-seq16 isPartOf 2015_07_08_313.
- 2015_07_08_313-seq16 spokenAs 101.
- 2015_07_08_313-seq16 spokenText "Cienītā Saeimas priekšsēdētāja, kolēģi! Te vairākas reizes tika teikts, ka viens likums - viena taisnība visiem. Tik tiešām, ja mēs skatāmies Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likuma 56.pantu (No zāles dep. I.Rībena: “Šoreiz nav par ko!”), tad redzam, ka tas nosaka, kādā veidā šī organizācija vai iestāde ir neatkarīga institūcija, bet tajā pašā laikā 59.pants vismaz trijos punktos skaidro, kādā veidā var atlaist šīs padomes locekļus. Un tikai saskaņā ar 3.punktu pēc būtības mēs šo vienpadsmit kolēģu, iesniedzēju... sekojot viņu ieteikumam, varam viņus atlaist, pateicoties tam, ka ir radies šis reputācijas zudums. Tiešām tikko kolēģis Kārlis Šadurskis runāja par to, kā ir pārkāpts Likums par budžetu un finanšu vadību. Sudrabas kundze minēja vairākus likumus, kādā veidā ir izdarītas nelikumības. Par šo likumu pārkāpumiem es tiešām varu piekrist, bet, līdzīgi kā Sudrabas kundze teica un ko minēja arī Čigānes kundze, Valsts kontroles atzinumā tika minētas vēl vismaz septiņas iestādes, par kurām secīgi Publisko izdevumu un revīzijas komisijā un vēlāk... arī Saeimā mums būtu jāsāk tieši šāda pati procedūra par amatpersonu negodprātīgu rīcību un valsts līdzekļu izšķērdēšanu. Publisko izdevumu un revīzijas komisijas un Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas kopīgajā sēdē kolēģis Mārtiņš Bondars vairākas reizes norādīja, ka NEPLP mājaslapā nav pietiekoši pārskatāma informācija par to, kas un kā ir darīts. Līdz ar to, skatoties šo mājaslapu, es apskatījos arī Valsts kontroles ziņojumus par citu kolēģu iepriekš paveikto. Piemēram, 2005./2006.gada Valsts kontroles ziņojums par Valsts kancelejas darbu vispār neparādās Valsts kontroles mājaslapā. 2004.gada finanšu pārskatā tiek ļoti skaidri pateikts, Mārtiņ, ka “nosūtīt vēstuli Latvijas Valsts prezidenta kancelejas vadībai par finanšu pārskata revīziju un konstatētajiem trūkumiem”. Tā ka viss ir tur! Tajā pašā laikā, ja mēs skatāmies 2004.gada 23.aprīļa Valsts kontroles atzinumu par Izglītības un zinātnes ministriju, tad tiek ļoti skaidri norādīts, ka nav uzrādīts valsts īpašuma ieguldījums 1 547 279 latu apmērā, kas veido valsts zinātniskās un zinātniski informatīvās iestādes, bezpeļņas organizācijas “Latvijas akadēmiskā bibliotēka” statūtkapitālu, nav uzskaitīta līdzdalība arī citās uzņēmējdarbībās un nepareizi iekļauta citu ministriju un to padotībā esošo iestāžu uzņēmējdarbība un citu iestāžu 23 gadu pārskati par zinātnisko līgumdarbu izpildi, palielinot aktīvus un pasīvu apjomu uz pārskata perioda beigām par 279 693 latiem un uz pārskata perioda sākumu - par 383 510 latiem. Un visbeidzot. 2006.gada 26.aprīlī arī tiek ļoti skaidri minēts, ka Tieslietu ministrijas virsgrāmata netiek kārtota atbilstoši normatīvo aktu prasībām. Katra mēneša beigās žurnālā, virsgrāmatā un analītiskās uzskaites reģistrā nav aprēķinātas kopsummas - kontu debeta un kredītu apgrozījumi un šo kontu atlikumi. Revīzijas uzrādītā virsgrāmata par 2005.gadu ir sastādīta bez Rīgas apgabaltiesas datiem, bez algu konta apgrozījuma un ar nereāliem konta atlikumiem uz gada sākumu, piemēram, pamatbudžeta konta atlikums uzrādīts 7 miljoni, kaut gan saskaņā ar Valsts kases datiem tas ir tikai 157 tūkstoši... (No zāles starpsaucieni: “Par lēmumu! Par lēmumu!”) Tieši tā, es tūlīt beigšu! Tāpēc, lai nodrošinātu vienādas uzskaites un novērtēšanas metodes, šeit ir Valsts kontroles ieteikums Tieslietu ministrijai - padotības iestādēm noteikt vienotas vadlīnijas grāmatvedības politikas izveidē un uzskaites organizēšanā. Ko es ar to gribu teikt? Šī te liga un šīs te problēmas ar valsts amatpersonām un valsts iestāžu uzraudzību ir “ar bārdu”. Līdz ar to šādā veidā vienkārši izraut NEPLP no konteksta nebūtu nedz korekti, nedz pareizi. Ja mēs gribam sarīkot paraugprāvu, tad tas ir jūsu varā - to var lemt, bet izraut no konteksta - tas nebūtu prātīgi, tāpēc vispirms būtu jāpaskatās pēc būtības, kas tiek nodarīts... kādā veidā pašai Saeimai ir neizdarības ar budžeta likuma izstrādi vai rīcībpolitikas izstrādi, un tikai tad var vērsties pret amatpersonu... runāt par atstādināšanu, kura pēc būtības nav īsti likumīga. Paldies. Aicinu balsot “pret”.".
- 2015_07_08_313-seq16 language "lv".
- 2015_07_08_313-seq16 speaker Veiko_Spolitis.
- 2015_07_08_313-seq16 translatedText "Dear President-in-Office of the Parliament, colleagues, here many times were told that one law - one true to all Tik indeed if we were looking at Article 56 of the Law on the Media Law (No floor DEP I Riekos: " this time is not what! ") ,that it determines the way in which this body or authority is an independent body, but at the same time, at least on three points, Article 59 explains how the members of this Council can be dismissed in accordance with the substance of paragraph 3. Following their recommendation, the eleven colleagues can dismiss them thanks to the fact that this reputational loss has been obtained by Mr politician Karlis, the politician who spoke about the violation of the Law on the Budget and the Financial Management in Sudrabaswe mentioned a number of the rules, the way in which the abuses of infringements of this law have been made, I can really agree, but, as Mrs Silas said, at least seven more institutions were mentioned in the National Audit opinion ,on which successive Public Expenditure and Audit Committees and later in the Commons we should start on exactly the same procedure as the Celtic officials and the waste of public money in the Public Expenditure and Audit Commission and Human Rights and Public Accounts. In the joint hearing of the Commission, colleague Martin Bondars said on several occasions that the NEPLP website was not transparent enough about what was done and how it has done so by looking at this website, I also looked into the NAO report on anotherthe work done by colleagues earlier, the 2005 / 2006 National Audit Office report on the work of the State Chancellery at all, does not appear on the NAO report in the 2004 financial report to be made very clear, Martius said, " to send a letter to the President's Office of the President of the Office on the Office of the President of the Office for the Office of the President of the Office for the Office of the President of the State of the President of the State of the President of the Office of the President of the Office for the Office of the President. Subject to review of the audit and its findings " Because it's all there! At the same time as we look at the 23 April 2004 National Audit opinion on the Department of Education and Science, then it is very clear that there is no public ownershipthe contribution of 1 547 279, consisting of the national scientific and scientific information authorities, the non-profit bodies of the Latvian academic library, has not been taken into account in other business activities and incorrectly placed by other ministries and their participation by other ministries; andthe 23 annual reports of the institutions on the enforcement of scientific contracts by increasing the assets and liabilities to the end of the reference period on 279 693 lati and the beginning of the reporting period: 383 510 latches And finally 26 April 2006it is also very clear that the Department of Justice is not being kept in line with the requirements of the legislative procedure at the end of each month in the journal, in the journal, in the book and in the analytical inventory register, of the aggregate amount - accounts and credit apamendments and that account shall be contained in the auditthe CPI headline paper for the year 2005 has been compiled without the District Court's data, with no salary account turnover and with unrealistic account balances at the start of the year, such as a balance sheet balance sheet of 7 million, although according to Treasury data, itthere are only 157 thousand (From the floor of the Chamber:' on decision! Decision!')! The guidelines for the creation of accountancy policy and in the organisation of accounting, What do I mean by that? It is neither correct nor correct that we want to hold a show trial, so it is within your grasp - it may be taken out of context - it would not be sensible, and therefore, first of all, to look at the substance of what is being donein what way, Saeima itself has the ineptitude of drafting a budget law or policy development, and only then can officials speak up for the ouster, which in nature is not exactly legal for Mr Ashes to vote against.".
- 2015_07_08_313-seq16 mentions Q822919.
- 2015_07_08_313-seq16 mentions Q211.
- 2015_07_08_313-seq16 mentions Q18342826.
- 2015_07_08_313-seq16 mentions Q957126.
- 2015_07_08_313-seq16 mentions Q2660080.
- 2015_07_08_313-seq16 mentions Q1771611.
- 2015_07_08_313-seq16 mentions Q11213537.
- 2015_07_08_313-seq16 mentions Q20557228.
- 2015_07_08_313-seq16 mentions Q11119664.