Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_06_18_311-seq2004> ?p ?o. }
Showing items 1 to 14 of
14
with 100 items per page.
- 2015_06_18_311-seq2004 type Speech.
- 2015_06_18_311-seq2004 number "2004".
- 2015_06_18_311-seq2004 date "2015-06-18".
- 2015_06_18_311-seq2004 isPartOf 2015_06_18_311.
- 2015_06_18_311-seq2004 spokenAs 101.
- 2015_06_18_311-seq2004 spokenText "Cienījamais Daudzes kungs! Cienījamie kolēģi! Kiršteina kungs savā runā zināmā mērā patiešām skāra jautājumu, kas ir problemātisks un kas komisijas sēdē arī tika diskutēts, skatot šos grozījumus Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likumā. Proti, tā problēma ir tāda, ka Latvijā tiek retranslētas programmas, kuru satura veidošanā, vietēja satura veidošanā, netiek ieguldīts ne cents. Tās tātad ir paņemtas, kaut kur citur sagatavotas programmas. Šajās programmās tiek ielikts Latvijā veidots reklāmu saturs, kur tiek runāts par mūsu pazīstamajiem veikaliem - “Rimi” un citiem -, tiek rādīti, piemēram, attēli ar līgotājiem un ozoliem, Jāņu sieru un tamlīdzīgi, un tas dod papildu ticamību šim saturam, kas tiek veidots ārpus Latvijas robežām. Kiršteina kungs norādīja - un tā tas patiešām ir! -, ka nereti šis saturs ietver propagandu, tātad arī Krievijas valdošās politikas interesēs veidotu propagandu, kas ir naidīga Latvijas valstij un naidīga arī citām - mūsu kaimiņvalstīm. Tādējādi, pievienojot šīs vietējās reklāmas, šai propagandai tiek dota papildu ticamība. Un, protams, mūsu mediji, kas darbojas Latvijā un veido savas analītiskās, izglītojošās, bērniem domātās programmas, nesaņem reklāmas ienākumus, ko tie varētu ieguldīt sava satura uzlabošanā. Tātad tieši šī ir problēma, un mums ir jādomā par to, kādā veidā var ievietot vietēja satura reklāmas retranslētajās programmās. Daļēji šajā likumā jau ir paredzēti grozījumi - tas ir, 19.pantā -, kas daļēji šo problēmu risina. Tomēr patiesība ir tā, ka šobrīd Latvijā darbojas un uz mums attiecas Eiropas Savienības Audiovizuālo mediju pakalpojumu direktīva, un šobrīd pilnā mērā šīs direktīvas tvērums attiecībā uz Latvijas tiesībām zināmās retranslētās programmās aizliegt vietēja satura reklāmu izvietošanu nav skaidrs. Ir dažādas interpretācijas. Ir eksperti, kas saka, ka to var darīt, respektīvi, neļaut izvietot šādu vietēja rakstura reklāmu, kas tādējādi šo saturu leģitimizētu, bet ir eksperti, kas saka, ka tomēr to nevarētu darīt. Komisija šobrīd ir vienojusies, ka mums ir vajadzīga papildu ekspertīze šajā jautājumā, un, ja nepieciešams, tad uz trešo lasījumu varētu sagatavot grozījumus, kas patiešām paredzētu to, ka šādās programmās, kas raida arī Latvijas valstij naidīgu saturu, šīs vietējās reklāmas ar Latvijas Jāņu sieru, ugunskuriem un būtiskiem Latvijas simboliem netiktu ievietotas. Tomēr Kiršteina kunga priekšlikums šobrīd šo jautājumu nerisina, lai gan uzrāda problēmu, tādēļ es rosinu deputātus šobrīd neatbalstīt Kiršteina kunga priekšlikumu, bet ņemt vērā, ka uz trešo lasījumu šī problēma pēc būtības ir jārisina. Paldies.".
- 2015_06_18_311-seq2004 language "lv".
- 2015_06_18_311-seq2004 speaker Lolita_Cigane-1973.
- 2015_06_18_311-seq2004 translatedText "Dear Mr Many, dear colleagues, Mr Kirstein in his speech actually raised a question that is problematic and that the commission was also discussed in the Proti Law Proti, the problem is thatprogrammes, whose content is not invested in the shaping of content, local content, are not invested in content-making, where programmes elsewhere in the country are content in the content of advertising-related advertisements in Latvia, where our familiar shops -Rimi and Rimi - and others - are shown, such as images of brides and ozolies, JPP and the like, and that adds further credibility to this content being created outside Mr Kirstein's borders - and that's what it really isit is! - that it is often the content of propaganda, which is also in the interests of the Russian ruling policy, which is hostile to the Latvian state and also to the other - our neighbours, Thai, by adding these local advertising, to this nakedlythe added credibility of Un, of course, in our media, which operates in the UK and consists of its own analytical, educational, paediatric programmes, does not receive an advertising income that they could invest in improving their content So precisely this is a problem and we need to think aboutthe way in which local content advertising promotions can be inserted in the Dhalants Law already provides for an amendment - that is to say Article 19 - which in part tackles the problem, the fact is that Latvia currently operates andwe are covered by the European Union's Audiovisual Media Services Directive and, at the moment, the full scope of this directive concerning Latvia's rights to ban local content advertising in certain replacements is not clear from the different interpretations of the experts who saythat this can be done by not allowing such local advertising to be placed, which would thus be legitimized by the content of this content, but there are experts who say that, however, the Commission has now agreed that we need additional expertise in thison the issue, and if necessary, the third reading could be drafted, which would really make it possible for such programmes, which also send the Latvian state a hostile content, to this local advertising with Latvian JPP, bondfire and essential Irish symbols. However, Mr Kirstein's proposal does not currently address this issue, despite the problem, which is why I urge Members not to support the proposal made by Mr Kirstein, but to take note of the fact that, for the third reading, this problem has to be dealt with by the Thank you".
- 2015_06_18_311-seq2004 mentions Q211.
- 2015_06_18_311-seq2004 mentions Q193089.
- 2015_06_18_311-seq2004 mentions Q458.
- 2015_06_18_311-seq2004 mentions Q159.
- 2015_06_18_311-seq2004 mentions Q3741108.