Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_06_18_311-seq1458> ?p ?o. }
Showing items 1 to 10 of
10
with 100 items per page.
- 2015_06_18_311-seq1458 type Speech.
- 2015_06_18_311-seq1458 number "1458".
- 2015_06_18_311-seq1458 date "2015-06-18".
- 2015_06_18_311-seq1458 isPartOf 2015_06_18_311.
- 2015_06_18_311-seq1458 spokenAs 92.
- 2015_06_18_311-seq1458 spokenText "Cienījamās kolēģes un godātie kolēģi! Manā izpratnē, manā saprašanā, šis priekšlikums ietver sevī nopietnus riskus. Tikumiskais tomēr ir... Tikumiskā pamatā ir taisnīguma sapratne. Ar šo priekšlikumu mēs ļaujam atsevišķiem indivīdiem, vecākiem, vecāku kolektīviem, veselām skolām īstenībā atvērt Pandoras lādīti un līdz ar to uz savu galvu, pēc sava ieskata noteikt, kas ir taisnīgi un kas nav taisnīgi. Manuprāt, šeit izskanēja, ka var pat... bažas par to, ka mēs varam arī apdraudēt pamatus mūsu izglītības zinātniskajam... proti, par cilvēka izcelsmi dabiskā ceļā... jo noteikti būs tādi vecāki, kas kritizēs jebkuru... pat Darvina teorijas pieminēšanu izglītības procesā. Es atceros tos laikus, kad padomju literatūrā - un zinātniskajā literatūrā tātad arī - smējās par to, ka dažādos Amerikas... un citās valstīs īstenībā aizliedza Darvina vārda pieminēšanu un asi kritizēja vai pat atlaida no darba tos skolotājus, kas mēģināja pārliecināt savus skolēnus par to, kā cilvēks parādījies uz zemeslodes. Es domāju, ka konsekventa šā priekšlikuma piemērošana var novest pie tāda paša rezultāta. Es domāju, ka mūsu tikumības teorijai Latvijas skolās ir jābalstās uz zinātnes pierādījumiem un ka nekādā gadījumā izglītības process nevar būt atkarīgs no konkrēto personu izvēles. Tā ir vienīgā iespēja, lai nodrošinātu mūsu sabiedrības izglītotību un tikumību. Paldies.".
- 2015_06_18_311-seq1458 language "lv".
- 2015_06_18_311-seq1458 speaker Igors_Pimenovs-1953.
- 2015_06_18_311-seq1458 translatedText "For my understanding, the honourable colleague and colleague, as I understand it, this proposal entails serious risks to the vocabulary, however, that it is based on an understanding of fairness between individual individuals, parents, parents ,as a matter of fact, schools actually open a Pandora's box and put it on his own head, after their own merits, to determine what is fair and that it is not fair to think that there is even concern about it ,that we can also jeopardise the foundations of our education science, the natural path of the man, because there will certainly be parents who will criticise any mention of the theory of the theory of Darvina in the educational processI remember them in good time, when the Soviet literature - and the scientific literature so far - laughed at the fact that Darvin was in fact banned in various countries of America and in other countries, and was strongly criticised or even criticiseddismissed from the labor of those teachers who tried to convince their pupils how the man appeared on the globe I think that consistent application of this proposal could lead to the same result I think ourthe theory of morality in UK schools must be based on scientific evidence and that, under no circumstances, the educational process cannot depend on the choice of the person concerned It is the only option for ensuring our society's literacy and morality Thank you".
- 2015_06_18_311-seq1458 mentions Q211.