Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_06_18_311-seq1457> ?p ?o. }
Showing items 1 to 12 of
12
with 100 items per page.
- 2015_06_18_311-seq1457 type Speech.
- 2015_06_18_311-seq1457 number "1457".
- 2015_06_18_311-seq1457 date "2015-06-18".
- 2015_06_18_311-seq1457 isPartOf 2015_06_18_311.
- 2015_06_18_311-seq1457 spokenAs 122.
- 2015_06_18_311-seq1457 spokenText "sēdēs mēs par šīm situācijām... par to, ka varētu būt Latvijā mācību procesā bijušas rīcības vai situācijas, kuras būtu klasificējamas kā tikumību apdraudošas, diskutējām ar Izglītības kvalitātes valsts dienesta vadītāju. Šobrīd, pareizāk sakot, uz to brīdi, kad komisijā šī diskusija notika, dienesta vadītāja sniedza informāciju, ka viņas dienestā ir bijuši četri iesniegumi pēdējo, ja es nemaldos, četru gadu laikā, no kuriem trīs ir izrādījušies nepamatoti un viens joprojām ir vērtēšanas stadijā. Un tas nozīmē, ka šie riski pēc būtības ir klātneesoši. Un mēs tiešām, kā Kārlis Šadurskis teica, šobrīd mēģinām cīnīties ar vējdzirnavām, ar savām iedomām, mēs rīkojamies tā, it kā skolā strādātu bezatbildīgi pedagogi, kuri ne par ko neatbild. Un šeit es aicinu visus jūs izlasīt šā paša likuma 51.pantu, kurā ļoti skaidri ir pateikts, kāda ir pedagoga atbildība un kādām viņam ir jābūt kvalifikācijām. Un tur ir runa gan par šo mūsu šodien apspriesto tikumību, gan par valstisko audzināšanu. Pedagogiem par to ir jārūpējas, citādi viņi nedrīkst būt pedagogi, citādi viņi nedrīkst strādāt skolā. Un aizsardzības mehānisms jau ir uzbūvēts. Mēs pašreiz mēģinām mākslīgi radīt vēl kaut ko, kaut īsti nesaprotam, kādas ir šīs normas, kuras tad mēs īsti gribam iedzīvināt. Paldies. Paldies. Vārds debatēs deputātam Igoram Pimenovam.".
- 2015_06_18_311-seq1457 language "lv".
- 2015_06_18_311-seq1457 speaker Gundars_Daudze-1965.
- 2015_06_18_311-seq1457 translatedText "In the hearings we are debating about these situations that there could be action in the training process or situations that should be classified as the perils of morality, discussed with Little Education, the head of the Education Quality Service. When I say that, when the commission held this discussion, the service manager gave information that there had been four applications in her service in the last four years, three years, of which three have proved to be unfounded; andone still needs to be in the scoring phase and that means these risks are inherently blizzard And we really, as Carl Sadat has said, are now trying to fight the windmill, with their thinking, we are doing so in a way that we are doing as it isas a school staffed by irresponsible educators who are not responsible for anything in this House, I call on all of you to read Article 51 of the same law, which makes it very clear what the responsibility of the educators is and what he or she isthere has to be a lack of qualifications and there is talk about both the morality of our deliberations today and the fact that educators have to take care of this, otherwise they should not be educators, otherwise they may not work in a schoolthe defence mechanism has already been built, we are now trying to artificially create something else, although we do not really understand what those rules are, which we would really want to embellish Thank you for the debate in Igoras Pimena".
- 2015_06_18_311-seq1457 mentions Q211.
- 2015_06_18_311-seq1457 mentions Q11213537.
- 2015_06_18_311-seq1457 mentions Q11711469.