Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_06_18_311-seq1444> ?p ?o. }
Showing items 1 to 10 of
10
with 100 items per page.
- 2015_06_18_311-seq1444 type Speech.
- 2015_06_18_311-seq1444 number "1444".
- 2015_06_18_311-seq1444 date "2015-06-18".
- 2015_06_18_311-seq1444 isPartOf 2015_06_18_311.
- 2015_06_18_311-seq1444 spokenAs 92.
- 2015_06_18_311-seq1444 spokenText "Godātie kolēģi! Sākumu jūs jau dzirdējāt šai diskusijai. Un jūs paši saprotat, ka 80 iesniegtie priekšlikumi uz trešo lasījumu tiešām nogurdināja godātos komisijas deputātus. Un es redzu, ka tikai šī iemesla dēļ šis priekšlikums netika... ar nelielu balsu pārsvaru tika... netika atbalstīts. Un paldies visiem, kas otrajā lasījumā atbalstīja loģisku aizliegumu izmantot tos materiālus, kuri ir pretrunā Izglītības likuma mērķim. Kā biju apņēmusies, uz trešo lasījumu piedāvāju modificētu variantu: tātad izglītības iestāde pasargā izglītojamo no tādām mācību metodēm un tādiem mācību materiāliem, kas ir pretrunā ar Izglītības likuma mērķī iekļauto tikumisko attīstību. Un, lai nerastos strīdi, kā mērīt tikumību un kas tagad to noteiks, piedāvāju šo jautājumu risināt ar Ministru kabineta noteikumiem, kuri ir paredzēti manis iesniegtajā 32.priekšlikumā un arī tālāk šajā likumprojektā. Piebildīšu arī, ka šādi grozījumi atvieglotu Izglītības kvalitātes valsts dienesta darbu, jo, kā es nopratu komisijā no Juhņēvičas kundzes teiktā, viņi ir gatavi vērtēt materiālu atbilstību likumā ietvertajam mērķim, ja vien būtu nepieciešamie kritēriji. (No zāles dep. I.Viņķeles starpsaucieni.) Paldies jums. Lūdzu atbalstīt.".
- 2015_06_18_311-seq1444 language "lv".
- 2015_06_18_311-seq1444 speaker Julija_Stepanenko.
- 2015_06_18_311-seq1444 translatedText "Dear colleague, the beginning of this discussion, you have already heard this discussion, is that 80 motions for the third reading of the honourable Commission, And I can see that the proposal was notby a small margin, support was not upheld by Mr And thanking all those who supported a logical ban at second reading to use the materials of those who run counter to the Education Act goal As I was committed to, for a third readingI propose a modified version: so the educational institution prevents students from learning from training methods and training materials that are contrary to the morals of the Education Law's objective And to avoid disputes on how to measure morality and whichthis will now be determined, proposed to address this issue with the provisions of the Cabinet provisions that are contained in the 32 proposals which I submitted, and I would also like to add that such an amendment would facilitate the work of the Education Quality National Service ,because, as I hear from the commission from Mrs ker, they are prepared to assess the conformity of the material with the purpose of the statutory objective, provided that the necessary criteria (No medicine DEP I VINECN I heckling) Thank you to pray".
- 2015_06_18_311-seq1444 mentions Q2607120.