Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_06_18_311-seq1422> ?p ?o. }
Showing items 1 to 16 of
16
with 100 items per page.
- 2015_06_18_311-seq1422 type Speech.
- 2015_06_18_311-seq1422 number "1422".
- 2015_06_18_311-seq1422 date "2015-06-18".
- 2015_06_18_311-seq1422 isPartOf 2015_06_18_311.
- 2015_06_18_311-seq1422 spokenAs 92.
- 2015_06_18_311-seq1422 spokenText "Godātie kolēģi! Es tomēr aicinu visus cienīt Saeimas vairākuma lēmumu un negrozīt jau likumprojekta otrajā lasījumā iebalsoto normu, kura papildus visām - atkārtošu - visām! - Satversmē iekļautajām vērtībām akcentē laulību un ģimeni tikumiskās audzināšanas ietvaros. Ar ģimeni mēs tiešām saprotam sabiedrības saliedētības pamatu, un viena no Latvijas iedzīvotāju demogrāfisko rādītāju uzlabošanas pamatnostādnēm ir laulības institūta popularizēšana. (No zāles dep. V.Spolītis: “Arī PSRS likumā...!”) Ģimene kā dabīgā un vislabākā vide bērna attīstībai un laulība - sievietes un vīrieša savienība - kā ģimenes pamats ir mūsu attīstības kodols. Protams, audzināšanai jāsākas ar ģimeni, un tikai sadarbībā ar ģimeni izglītības iestāde var nodrošināt pilnvērtīgu izglītības darbu. Jūs jautāsiet: ko darīt bērnam no nepilnas ģimenes vai bērnam bārenim? Tieši tā - jāmāca nosargāt ģimeni, lai bērns spētu veidot pats savu laimīgu un pilnīgu ģimeni! Atbildot uz iepriekš, otrajā lasījumā, izskanējušajiem argumentiem, ka laulības pieminēšana izglītības procesā var traumēt bērnu, kuram nav kāda no vecākiem, atbildēšu, ka tieši tādā veidā mēs varam palīdzēt bērnam izprast viņa nākamo lomu paša radītā ģimenē. Svarīgi ir iemācīt bērniem ne tikai radīt ģimeni, bet arī nosargāt tajā savstarpēju cieņu, uzticēšanos un mīlestību. Lielais šķiršanos skaits mūsu valstī norāda uz to, ka cilvēki pārstājuši novērtēt savstarpējās attiecības un mūsu apziņa tiek virzīta uz vieglprātīgu, vienkāršāku pieeju attiecībām. Cilvēki vairs neprot kopīgi pārvarēt grūtības, neprot piekāpties un novērtēt tuvu cilvēku mīlestību. Rīgas dome (noteikti arī pārējās Latvijas pašvaldības) katru gadu sveic zelta kāzu jubilārus. Un, lūgti pastāstīt par savu dzīvi, jubilāri nav dzirdēti sakām, ka dzīve ir bijusi vieni vienīgi svētki un balles; šie cienījamie cilvēki ir mācējuši cauri visai dzīvei nest mīlestību un zina, kā to darīt. Es ļoti ceru, ka pēc gadiem 50 šī tradīcija būs vēl dzīva. Ja tiešām mēs nevaram kontrolēt visu šajā izaicinājumu pilnajā laikā, kad sabiedrība tiek mērķtiecīgi demoralizēta un spēles ar sabiedrības apziņu sit augstu vilni - necenzēta leksika skan sabiedrības medijos, ziņu portāli pamāca mums, kā pareizi bērnus noskaņot praidam, pret Baznīcu tiek vērsta izaicinoša necieņa, arī laulības loma mūsu sabiedrībā tiek noniecināta... Tāpēc īpaši svarīgi ir pieturēties pie mūsu vērtībām izglītībā. Pie mūsu vērtībām... un ne tikai tām, par kurām parakstās rezolūcijās mūsu izglītības un zinātnes ministre un daži Eiroparlamenta deputāti. Mums te, Latvijā, pirmām kārtām ir jāsargā tas, ko mums uzdod Satversme. Lai šīs vērtības nebūtu tikai skaista deklarācija, jānes tās dzīvē un it īpaši jāmāca mūsu bērniem. Paldies.".
- 2015_06_18_311-seq1422 language "lv".
- 2015_06_18_311-seq1422 speaker Julija_Stepanenko.
- 2015_06_18_311-seq1422 translatedText "Ladies and gentlemen, however, I call on all of the members of the House to respect the majority decision and not to amend the second reading of the bill, which will, in addition to all of you, emphasise the values of marriage and family-rearing with the family ,understand the basis of the cohesion of society, and promotion of one of Latvia's population demographic indicators is the promotion of the institute of marriage (No medicine DEP V SPolanne:' the Family as natural and best environment for the development and marriage of a child )and the male union - as a family basis - is at the core of our development of course, bringing up their education with the family, and only in cooperation with family education can provide a full educational job you would ask: what about a child from a family of a family or a child? It must teach the family so that a child can make a happy and full family! In response to the above arguments, at second reading, that the mention of marriage in the educational process can be traumatic for a child who is not a parent, I will answer that this waywe can help a child understand his next role in the self-inflicted family of their own it is to teach children not only to create a family, but also to safeguard the mutual respect, trust and love of the Great divorces in our country that people stopped to assessrelationships and our awareness are directed at a reckless, simpler approach to relationships People no longer know together to overcome the difficulties, can't concede and appreciate close people's love of the council (certainly the other Latvian authorities) ,tell us about your life, the anniversary has not been heard saying that life has only been a celebration of celebration and measuring; these esteemed people have been taught through the whole life to bear love and know how to do it I sincerely hope after years of 50-year-old thisthe tradition will be even more alive If we can't really control everything in this packed challenge at a time when society is being targeted by demoralised and staked with public awareness of a high tide - uncensored vocabulary sounds to us, as regular news stories tell uschildren are being subjected to challenging disdignity, including the role of marriage in our society is particularly important, and it is especially important to stick to our values in education Pie in our values and not just for those who are signing up to themthe resolutions of our Minister for Education and Science and some Members of the Eiroparramento, We here in Latvia, should, in the first instance, protect what we are told by the Constitution, so that these values are not just a beautiful declaration, to be carried out in its life and, in particular, to teach our children,".
- 2015_06_18_311-seq1422 mentions Q822919.
- 2015_06_18_311-seq1422 mentions Q211.
- 2015_06_18_311-seq1422 mentions Q2660080.
- 2015_06_18_311-seq1422 mentions Q8436.
- 2015_06_18_311-seq1422 mentions Q12378391.
- 2015_06_18_311-seq1422 mentions Q2089528.
- 2015_06_18_311-seq1422 mentions Q15180.