Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_05_07_299-seq40> ?p ?o. }
Showing items 1 to 17 of
17
with 100 items per page.
- 2015_05_07_299-seq40 type Speech.
- 2015_05_07_299-seq40 number "40".
- 2015_05_07_299-seq40 date "2015-05-07".
- 2015_05_07_299-seq40 isPartOf 2015_05_07_299.
- 2015_05_07_299-seq40 spokenAs 17.
- 2015_05_07_299-seq40 spokenText "Godātais sēdes vadītāj! Cienījamie kolēģi! Gan šis, gan nākamais likumprojekts ir savstarpēji saistīti ar kopīgu mērķi - sabiedrības vajadzību nodrošināšana pretplūdu aizsargdambja būvniecībai Carnikavas novadā. Līdz ar to Juridiskās komisijas vārdā es runāšu uzreiz par šiem abiem likumprojektiem, šo likumprojektu mērķi, kopumā. Tātad atgādināšu, ka - atbilstoši Latvijas Republikas Satversmes 105.panta ceturtajā teikumā noteiktajam - ir vairāki kritēriji, lai nodrošinātu īpašumu piespiedu atsavināšanas tiesiskumu. Proti, īpašumu piespiedu atsavināšana ir pieļaujama, ja tā notikusi uz atsevišķu likumu pamata (tātad šodien mēs šo likumu projektus vērtēsim), ja tā ir notikusi sabiedrības vajadzībām, ja tā ir notikusi izņēmuma gadījumā un ja tā ir notikusi pret taisnīgu atlīdzību. Vēlos vērst arī uzmanību uz to, ka Sabiedrības vajadzībām nepieciešamā nekustamā īpašuma atsavināšanas likuma 27.panta otrā daļa nosaka to, ka strīdus par institūcijas noteikto atlīdzību un izmaksājamās atlīdzības apmēru izskata tiesa Civilprocesa likuma noteiktajā kārtībā. Līdz ar to, vai šī noteiktā atlīdzība ir taisnīga vai, iespējams, netaisnīga, strīda gadījumā lemj tiesa. Šo aspektu līdz ar to nevērtē nedz Saeimas Juridiskā komisija, nedz arī deputāti. Par sabiedrības vajadzībām. Tātad Carnikavas novada dome 2011.gada 17.augustā ir pieņēmusi konceptuālu lēmumu par sabiedrības vajadzību nodrošināšanai nepieciešamā projekta īstenošanu. Ar šo lēmumu Carnikavas novada dome nolemj konceptuāli atbalstīt Eiropas Savienības struktūrfondu līdzekļu piesaisti plūdu risku novēršanai Carnikavas novada teritorijā. Tātad mērķis ir sabiedrības vajadzības, kuru nodrošināšanai ir nepieciešami atsavināmie nekustamie īpašumi, proti, inženierbūvju pretplūdu aizsargdambja Gaujas upes labajā krastā posmā no autoceļa A1 Rīga-Tallina līdz Dzirnupei būvniecībai. Šī projekta īstenošanas rezultātā tiks nodrošināta Carnikavas, Gaujas un Siguļu ciema iedzīvotāju īpašumu un dzīvesvietu aizsardzība pret iespējamiem plūdiem. Par izņēmuma gadījumiem. Tātad abos šajos gadījumos Carnikavas novada dome ir vairākkārt piedāvājusi atsavināmā nekustamā īpašuma īpašniekiem vienoties par īpašuma nomu vai tā daļas atsavināšanu, tomēr līdz šim šāda vienošanās nav panākta, kas gan neizslēdz iespēju, ka likumdošanas procesā Carnikavas novada dome var arī ar šiem īpašniekiem vienoties. Līdz ar to, kolēģi, pirmais mums ir jau minētais likumprojekts “Par nekustamā īpašuma Riču ielā 9, Siguļos, Carnikavas novadā, daļas atsavināšanu sabiedrības vajadzībām - pretplūdu aizsargdambja būvniecībai”. Par šo likumprojektu papildus ir jānorāda, ka minētais īpašums ir apgrūtināts ar aizliegumu bez Aizkraukles Bankas rakstiskas piekrišanas nekustamo īpašumu dāvināt, atsavināt, sadalīt, apgrūtināt ar lietu tiesībām, ieķīlāt trešajām personām vai citādi samazināt ķīlas vērtību. Šajā gadījumā, pieņemot šo likumprojektu, atbilstoši Sabiedrības vajadzībām nepieciešamā nekustamā īpašuma atsavināšanas likumam šis īpašums Carnikavas novada domes īpašumā varētu nonākt arī bez apgrūtinājumiem. Juridiskajā komisijā mēs uzklausījām Aizkraukles Bankas pārstāvi, kurš apliecināja, ka viņiem nav iebildumu pret šī likumprojekta pieņemšanu, jo tas neaizskars viņu kā hipotekārā kreditora intereses. Līdz ar to, kolēģi, es aicinu atbalstīt likumprojektu “Par nekustamā īpašuma Riču ielā 9, Siguļos, Carnikavas novadā, daļas atsavināšanu sabiedrības vajadzībām - pretplūdu aizsargdambja būvniecībai” pirmajā lasījumā.".
- 2015_05_07_299-seq40 language "lv".
- 2015_05_07_299-seq40 speaker Gaidis_Berzins-1970.
- 2015_05_07_299-seq40 translatedText "Dear colleagues, dear colleagues, this and the next draft legislation are interconnected with the common goal of building public needs for the construction of flood defences in Carnikava province, I will be straight away on these two pieces of legislation ,the aim of the bill, Tantabler overall, is that, according to the Constitution of the Republic of Latvia in the fourth sentence of Article 105, there are a number of criteria for ensuring the legality of forced expropriation of assets in the Proti Profect of Profectures, where it has taken placeon the basis of certain laws (so today we will judge the draft law), if it has been taken for the purposes of public purposes, and if it has been granted against a fair remuneration, I would also like to draw attention to the fact thatthe second part of the law required for the societal needs requires that disputes concerning the level of remuneration provided for by the institution are subject to judicial review, as defined in the civil procedure law, unless this particular consideration isin the event of a fair or possibly unfair dispute, it is up to the Court of Justice, nor on Members of the Legal Affairs Committee, to take a conceptual decision on 17 August 2011 on thethe implementation of the project required to meet the needs of the Society in Carnikahua to support the mobilisation of the European Union Structural Funds for flood risk prevention in the territory of Carnikava is aimed at the needs of the society in need of the expropriation of the estateproperties, namely engineering flood defences in the dam in Gauju River on the right shore of the motorway A1 by Raea- Tallina to the construction of this project will ensure the protection of property and residence of residents of Carnikava, Gaujia and Sigules against possible floodsin exceptional cases, So in both these cases, the Carnikahua county council has repeatedly proposed the expropriation of property owners to negotiate on the rental of the property or the expropriation of part of it, but so far no such agreement has been reached, which does not exclude any possibility of legislativethe Carnikahua county council can also agree with these owners to come to an agreement with it, colleagues, the first we have mentioned in the Bill Street estate of 9, Signing, Carnikiri province, the construction of flood defences in the dam. " It should be made clear on this bill that the property in question has been burdened with a ban without the written consent of the Bank of Aoffkles in the real estate, to alienate, split, weigh up the rights of individuals by mortgaging or otherwise reducing the value of collateral in this case ,by adopting this bill, in accordance with the public needs for the law required by the property estate in Carnikava, the property of the Carniku county council would also end up with an Aoffkles Bank Governor, who stated that they had no objections to thisadopting the bill as it will not touch him as the mortgage creditor interests With it, a colleague, I call for the support of the Bill Street estate of 9, Signing, Carnikava province, the construction of flood defences on the " first reading "".
- 2015_05_07_299-seq40 mentions Q822919.
- 2015_05_07_299-seq40 mentions Q211.
- 2015_05_07_299-seq40 mentions Q2660080.
- 2015_05_07_299-seq40 mentions Q193089.
- 2015_05_07_299-seq40 mentions Q458.
- 2015_05_07_299-seq40 mentions Q1770.
- 2015_05_07_299-seq40 mentions Q2329796.
- 2015_05_07_299-seq40 mentions Q207928.