Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_04_23_295-seq339> ?p ?o. }
Showing items 1 to 20 of
20
with 100 items per page.
- 2015_04_23_295-seq339 type Speech.
- 2015_04_23_295-seq339 number "339".
- 2015_04_23_295-seq339 date "2015-04-23".
- 2015_04_23_295-seq339 isPartOf 2015_04_23_295.
- 2015_04_23_295-seq339 spokenAs 17.
- 2015_04_23_295-seq339 spokenText "Elksniņa kungs jau otro reizi no šīs tribīnes norāda uz manu it kā nekonsekvento rīcību. Es gan gribu paskaidrot, ka, parakstot šo likumprojektu, es konceptuāli atbalstīju to, ko izdevās panākt, un tas, ko izdevās panākt, manuprāt, ir ļoti būtiskas lietas. Pirmā ir tāda, ka mēs šīs pārmaiņas ieviesīsim jau šogad - ar 1.jūliju. Ja tas ietu caur Ministru kabinetu, tad tas būtu krietni garāks process un izmaiņas stātos spēkā tikai ar 1.janvāri. Tas ir punkts viens. Punkts divi. Katrai pozīcijai, ko sākumā piedāvāja Finanšu ministrija, bija zemākas likmes nekā... Elksniņa kungs! Labrīt! Speciāli priekš Elksniņa kunga! Tātad visas pozīcijas bija zemākas, nekā tās ir šajā likumprojektā, kuru es - vēlreiz saku! - konceptuāli atbalstu un arī paskaidroju, kas šeit vēl būtu jāuzlabo. Tātad vīnam un raudzētajiem dzērieniem likme bija 68, tagad tā ir 70. Tāpat arī starpproduktiem likme bija 68, bet tagad ir 70. Spirtam un pārējiem alkoholiskajiem dzērieniem Finanšu ministrijas sākotnējā piedāvājumā bija 1350, tagad ir 1360. Alum bija 3,6, tagad - 3,8. Vēlreiz uzsveru! Jā, tas ir nepietiekoši, bet, ja mēs vismaz par šo varējām vienoties, tad, manuprāt, tas ir labs sākums. Kolēģus es aicinu līdz otrajam lasījumam pievērst uzmanību anotācijai un tabulai. Tabula Nr.1... nē, tā ir tabula Nr.2 jau... Tātad tā, kur ir akcīzes... Es atvainojos, tā tomēr ir tabula Nr.1, kur ir akcīzes nodokļu salīdzinājums. Un salīdzinājums ar Igauniju... kāds tas ir pašreiz Igaunijā un kāds ir Latvijā... Arī Lietuvā kopš 1.marta daudzām pozīcijām akcīzes nodoklis ir pacelts, un tas ir krietni augstāks. Un tas būs tāds... arī augstāks pēc likumā pieņemtajām izmaiņām, ja tās būs tik nelielas, kā tas ir paredzēts šobrīd. Tātad spirtam un pārējiem alkoholiskajiem dzērieniem Igaunijā akcīzes nodoklis ir par 27 procentiem augstāks, pareizāk sakot, mums tas par 27 procentiem ir zemāks. Alum pat tad, ja viņi nodokli nākošgad nepalielinās par plānotajiem 10 procentiem, tas tik un tā ir... Mums šis akcīzes nodoklis par 58 procentiem ir mazāks nekā viņiem. Un vēl kāds, manuprāt, iespējamais arguments, kādā veidā varētu ietekmēt lēmumus... Kā es jau pirms tam teicu: kurš tad īsti to nosaka? Bet tas tad ir jāpierāda! Es pieminēju alkohola ražotājus un tirgotājus, bet ir vēl arī kādi statistikas dati, kas mani pašu pārsteidza. Šeit ir statistika par to, kas ir desmit lielākie Krievijas šņabja importētāji pasaulē... tātad 10 valstis pasaulē, kas ir lielākie importētāji no Krievijas. Jūs neticēsiet, bet Latvija ir trešajā vietā! Pirmajā vietā ir Lielbritānija, otrajā ir Vācija. Latvija importē 8,9 procentus no visa Krievijas šņabja īpatsvara. Pat Armēnija, Ukraina, ASV, Azerbaidžāna, Francija krietni atpaliek. Varbūt arī tam ir zināma ietekme... Varbūt arī tāpēc nodoklis netiek palielināts tā, kā tas būtu atbilstoši tiem uzstādījumiem, ko ir noteikusi valdība, un arī kopējām sabiedrības veselības un sociāli ekonomiskajām interesēm. Paldies.".
- 2015_04_23_295-seq339 language "lv".
- 2015_04_23_295-seq339 speaker Imants_Paradnieks-1968.
- 2015_04_23_295-seq339 translatedText "Mr Elin, for the second time from this tribune, refers to my alleged inconsistent behaviour, and I would like to make it clear that, by signing this bill, I was conceptually in favour of what was achieved and what I think is very important. The first is that we will introduce these changes this year - with 1 July If it would go through the Cabinet Office, it would be a far longer process and the change would come into effect only by 1 January That is the point of one point twoevery position proposed at the beginning of the Department of Finance was lower than Mr Elin! Good morning, good for Mr Elin, so all positions were lower than those in this bill, which I say once again - and conceptually support - and alsoI explained what else the rate of So wine and fermented drinks should have improved here, at 68, it is now 70 intermediates and now there are 70 interrupts and the other alcoholic drinks in the initial supply ministry was 1350, now 1350 nowthere is a 3.6-3.6, now 3.8 century, I would emphasise, yes, it is not enough, but if we were able to reach agreement on at least this, I call for attention to be given until the second reading of Tabula and Table Tabula. No 1, it is a table No 2 already on So So, where there is a refund I am sorry, it is a table No 1, where there is a comparison of excise duty and a comparison of Estonia's compared with Estoniait is currently in Estonia and someone in Latvia, Lithuania, since 1 March, a number of items of excise duty have been raised, which is much higher and higher after the law adoptedit will be as mild as it is down to the moment that, at the moment, the excise duty on alcoholic drinks and other alcoholic beverages in Estonia is 27 per cent higher, rather, we have a 27 per cent lower alum, even if they do not increase next year for the next year. At the projected 10 per cent rate, it would nonetheless be We This excise duty on 58 per cent is smaller than them and anyone else, I think, the potential argument in which the decisions could be influenced by As I said before :what exactly is it to do, but then it must prove to you! I mentioned alcohol producers and traders, but there is also some statistics that surprised me about the statistics on it, which are the 10 largest Russian importers of vodka in the world. So the 10 countries in the world that are the largest importers of Russia you would not believe, but Latvia is in third place! First of all Britain, the second is Germany, Germany imports 8.9 per cent of all Russian vodka, Ukraine, Ukraine, the United States ,Azerbaijan, France is well behind the fact that it also has some influence on Maybe, nor is it therefore a tax that is not as consistent with those laid down by the government and also for the common public health and socio-economic interests of the".
- 2015_04_23_295-seq339 mentions Q211.
- 2015_04_23_295-seq339 mentions Q4294791.
- 2015_04_23_295-seq339 mentions Q37.
- 2015_04_23_295-seq339 mentions Q191.
- 2015_04_23_295-seq339 mentions Q159.
- 2015_04_23_295-seq339 mentions Q142.
- 2015_04_23_295-seq339 mentions Q212.
- 2015_04_23_295-seq339 mentions Q23666.
- 2015_04_23_295-seq339 mentions Q183.
- 2015_04_23_295-seq339 mentions Q227.
- 2015_04_23_295-seq339 mentions Q399.