Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_04_23_295-seq283> ?p ?o. }
Showing items 1 to 10 of
10
with 100 items per page.
- 2015_04_23_295-seq283 type Speech.
- 2015_04_23_295-seq283 number "283".
- 2015_04_23_295-seq283 date "2015-04-23".
- 2015_04_23_295-seq283 isPartOf 2015_04_23_295.
- 2015_04_23_295-seq283 spokenAs 150.
- 2015_04_23_295-seq283 spokenText "Jā. Kolēģi, komisijas vārdā tātad vēlreiz atkārtoju to, ka par šo 3.priekšlikumu arī komisijā bija ļoti, teiksim tā, ļoti... nokaitētas debates, kur bija viedokļi gan “par”, gan “pret”. Balsojums notika kopā par abām panta daļām, un ar minimālu balsu pārsvaru šis pants tika atbalstīts. Komisijā tiešām tika diskutēts arī par to, vai Latvijas izglītības sistēmā šāda aizliedzoša norma, kāda ir panta otrajā daļā... vai tā būtu ieviešama. Un tika diskutēts arī par to, ka... Tātad šobrīd spēkā esošie normatīvie akti izglītības sistēmā paredz dažādus mācību līdzekļus dažādiem vecuma posmiem, bet izglītības iestāde jau ir viena un tā pati, un tas, kas ļoti labi varētu derēt 6.klasē kā mācību līdzeklis... kas nederētu 6.klasē, tas ļoti labi varētu derēt vidusskolas klasēs, bet mācību iestāde ir viena un tā pati, tāpēc šī aizliedzošā norma attiecas uz visu mācību iestādi kopumā. Un tāpēc arī tā mana sajūta kā komisijas priekšsēdētājam bija tāda, ka, ja mēs komisijā šo pantu būtu sadalījuši, tad balsojumā par tā pirmo daļu, kas tiešām pastiprina tikumiskās audzināšanas... nevis tikumības, bet tikumiskās audzināšanas principu izglītības iestādēs... ka šai pirmajai daļai būtu bijis gandrīz vienprātīgs atbalsts komisijā, bet otrā daļa... Par otro daļu tiešām tās balsis reāli dalījās. Līdz ar to aicinu tagad balsot šo pantu pa daļām... vispirms par pirmo daļu.".
- 2015_04_23_295-seq283 language "lv".
- 2015_04_23_295-seq283 speaker Janis_Vucans-1956.
- 2015_04_23_295-seq283 translatedText "Yes to the College, on behalf of the commission, so once again, the fact that this 3 proposal was very, let us say, a very undamaged debate, with both' par' and' no' votes were put together for both parts of the article, andby means of a minimum margin, this article was also discussed in the Commission, also about whether such a prohibitive standard in the Latvian education system, as in the second subparagraph or the introduction thereof, was also discussedthe fact that the legislation currently in force in the education system requires a variety of educational means at different ages, but the education authority is already the same, and it could well suit 6 class as well asa lesson that could not be won in a class of 6, it could very well be able to suit secondary school classes, but the college is the same, so this prohibitive rule applies to the entire college as a whole, and therefore mythe President of the Commission had the impression that, if we had broken this article in the Commission, then in the vote on the first part, which really reinforces the spirit of morality instead of morality, education in education. There would have been almost unanimous support for this first part of the Commission, but the second part of the second subparagraph actually shared its votes so that they will now vote on the first part of these articles first.".
- 2015_04_23_295-seq283 mentions Q211.