Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_04_23_294-seq78> ?p ?o. }
Showing items 1 to 10 of
10
with 100 items per page.
- 2015_04_23_294-seq78 type Speech.
- 2015_04_23_294-seq78 number "78".
- 2015_04_23_294-seq78 date "2015-04-23".
- 2015_04_23_294-seq78 isPartOf 2015_04_23_294.
- 2015_04_23_294-seq78 spokenAs 92.
- 2015_04_23_294-seq78 spokenText "Godātā Saeima! Frakcija SASKAŅA ir atbalstījusi likumprojektu galīgajā lasījumā šādu apsvērumu dēļ. Frakcija SASKAŅA ir iestājusies par 9 procentu likmi mikrouzņēmumu nodoklim, tāpēc pirmajā lasījumā atbalstīja likumprojektu, ar kuru 2015., 2016. un 2017.gadam šādu likmes apmēru bija iecerēts atjaunot. Neskatoties uz to, ka otrajā un trešajā lasījumā 9 procentu likmes piemērošana 2016.gadā un vēlāk ir atkarīga no tā, vai 2016.gada 1.janvārī stāsies spēkā grozījumi likumā “Par valsts sociālo apdrošināšanu”, kas paredz mikrouzņēmumu darbinieku apdrošināšanu jau saskaņā ar šo likumu, secinām, ka jaunais regulējums nodrošina 9 procentu likmes piemērošanu jau šogad un, iespējams, 2016. un 2017.gadā. Līdz ar to mikrouzņēmumiem pirmos trīs gadus tiek saglabāta iespēja veikt uzņēmējdarbību labvēlīgos apstākļos. Vienlaikus secinām, ka likumā nostiprinātā Ministru kabineta kompetence noteikt nozares, kurās veicot saimniecisko darbību uzņēmums nav tiesīgs kļūt par mikrouzņēmumu un būt par mikrouzņēmumu nodokļa maksātāju, rada nopietnus riskus mikrouzņēmumu kā uzņēmējdarbības tiesiskas formas pastāvēšanai. Šis ierobežojums ir pretrunā ar likuma mērķi, var ievērojami vājināt atsevišķu nozaru konkurētspēju starpnozaru konkurencē un motivēt attiecīgos uzņēmējus slēpt savu saimniecisko darbību, lai nemaksātu nodokļus vispār. Šis ziņojums ir iesniegts Prezidijam. Paldies.".
- 2015_04_23_294-seq78 language "lv".
- 2015_04_23_294-seq78 speaker Igors_Pimenovs-1953.
- 2015_04_23_294-seq78 translatedText "The honourable Saeima, the consistency of the faction, has supported the draft law at the final reading for the following reasons that a 9 per cent interest rate for micro-enterprises has been advocated, which is why the first reading approved a bill with the following rates for 2015, 2016 and 2017the scale was intended to be reinstated in the second and third reading that the 9 per cent rate would be applied in 2016 and then depend on whether the 1 January 2016 law will bring about a change to the statutory social insurance law ,providing for the insurance of micro-entities to already be covered by this law, it is concluded that the new regulation provides for a 9% rate to be applied this year and, possibly, for the first three years of 2016 and 2017, the facility for micro-enterprises is maintained in the first three years. Doing business in good times, I conclude that the competence of the Cabinet Office to identify the sectors in which an economic activity is not eligible to become a micro-entities and to be a micro tax payer is a serious risk to micro-enterprises as businessesthe existence of a legal form This limit goes against the purpose of the law, could significantly undermine the competitiveness of the individual sectors in the cross-sectoral competition and to motivate the operators concerned to conceal their economic activity in order to avoid taxes at all This report has been submitted to the Bureau.".
- 2015_04_23_294-seq78 mentions Q822919.