Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_03_26_292-seq532> ?p ?o. }
Showing items 1 to 9 of
9
with 100 items per page.
- 2015_03_26_292-seq532 type Speech.
- 2015_03_26_292-seq532 number "532".
- 2015_03_26_292-seq532 date "2015-03-26".
- 2015_03_26_292-seq532 isPartOf 2015_03_26_292.
- 2015_03_26_292-seq532 spokenAs 62.
- 2015_03_26_292-seq532 spokenText "Ļoti cienījamā priekšsēdētājas kundze! Kolēģi! Es pievienojos iepriekšējiem runātājiem, kuri izsaka pateicību tiesībsargam par skaisti sagatavoto ziņojumu. Un mēģināšu pēc tā visa runāt par vardarbību skolās. Tiesībsarga ziņojumā lasāms, ka normatīvais regulējums vardarbības nepieļaušanai un novēršanai skolā ir pietiekams, bet tas netiek pienācīgi izmantots, lai vardarbību patiesi laikus novērstu. Tiesībsargs ir secinājis, ka vardarbība skolā lielā mērā ir saistīta ar pašvaldības attieksmi pret savu funkciju - preventīvo darbu ar bērniem - un tās nepildīšanu. Tiesībsarga uzrādītā problēma loģiski izriet no valstī ilggadēji praktizētās sistēmas: ja kaut kas nedarbojas sistēmā, tiek izstrādāts vai labots normatīvais regulējums, nevis tiek domāts par labas pārvaldības principiem, izskaidrojot šo darbu un uzraudzību. Valdošais nihilisms un cinisms parādās arī šajā problēmā. Ir radīts normu komplekss, kuru var nepildīt, bet no tā cieš bērni un ilgtermiņā visa sabiedrība kopumā, jo bērnu pilnvērtīga attīstība ir pamats veselīgai, radošai un atbildīgai sabiedrībai nākotnē. Iznāk tā, ka likumdevējs paļaujas uz izpildvaras godaprātu. Paļaušanās uz godaprātu principā būtu atbalstāma, bet tiesībsarga ziņojums un arī pēdējos gados presē izskanējušie gadījumi par vardarbību skolēnu starpā un atsevišķu skolotāju psiholoģisko vardarbību pret skolēniem...".
- 2015_03_26_292-seq532 language "lv".
- 2015_03_26_292-seq532 speaker Arvids_Platpers.
- 2015_03_26_292-seq532 translatedText "Madam President-in-Office of the Council. - (PL) Madam President, colleagues, I agree with the previous speakers, who express my gratitude to the Ombudsman for a fine-prepared report And I will try after all the violence in the school ombudsman's report that a legislative framework for the prevention and prevention of violencethere is enough in school, but it is not being used properly, so that the harassment of the Closer is properly addressed in a timely manner, that violence in the school is largely linked to local attitudes towards their function - and the preventive work of children - andits non-compliance in the Ombudsman's CPI is a logical consequence of a country's long-standing system: if something does not work in a system, a regulatory framework is being developed or rectified rather than being considered as good governance, explaining the work and supervision of the governing bodiesnihilism and cynicism are also appearing in this problem, a set of rules that may not be fulfilled, but are suffered by children and society as a whole, as the development of children is the basis of a healthy, creative and responsible society in the future. It comes down to the fact that the legislator relies on the reliance on honest decency by the legislator on principle, but the report of the Ombudsman and, in recent years, cases of violence against pupils and the psychological abuse of pupils against pupils".