Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2015_01_22_281-seq18> ?p ?o. }
Showing items 1 to 29 of
29
with 100 items per page.
- 2015_01_22_281-seq18 type Speech.
- 2015_01_22_281-seq18 number "18".
- 2015_01_22_281-seq18 date "2015-01-22".
- 2015_01_22_281-seq18 isPartOf 2015_01_22_281.
- 2015_01_22_281-seq18 spokenAs 17.
- 2015_01_22_281-seq18 spokenText "Augsti godātais Valsts prezidenta kungs! Ļoti cienījamā Saeimas priekšsēdētājas kundze! Godātie deputāti! Ministri! Ekselences! Paldies ārlietu ministram par sagatavoto ikgadējo ārpolitikas ziņojumu! Jāatzīst, ka dokuments ir pārskatāmāks un kvalitatīvāks par iepriekšējo gadu ziņojumiem. Ir daudzi jautājumi, pret kuriem Nacionālajai apvienībai nav iebildumu, tomēr vairākās ziņojumā iekļautajās sadaļās trūkst konkrētības un rīcības plāna. Tas rada bažas, ka Latvija ārpolitikā izvairās paust skaidru pozīciju, atturas uzņemties vadošo lomu Latvijai svarīgu un sarežģītu jautājumu risināšanā. Vairāki ziņojuma temati ir tiešā saistībā ar Latvijas prezidentūru Eiropas Savienības Padomē. Novēlam tikpat veiksmīgi, kā prezidentūra ir sākusies, darbu turpināt! Padomē. Novēlam tikpat veiksmīgi, kā prezidentūra ir sākusies, darbu turpināt! Prezidentūra pēc sešiem mēnešiem noslēgsies. Latvijai jāstrādā pie savu nacionālo interešu īstenošanas neatkarīgi no šiem pienākumiem. Mēs aicinām ārlietu ministru apzināties, ka jūs esat pirmām kārtām Latvijas ārlietu ministrs, nevis Eiropas Savienības ārlietu ministrs. Raugoties uz jauno Eiropas Savienības komisijas sastāvu, attiecībā uz ārlietām Nacionālā apvienība savos vērtējumos ir piesardzīga. Līdzīgi kā iepriekšējā augstā pārstāve ārlietās nav ieturējusi konkrētu nostāju attiecībās ar Krieviju, arī šobrīd Eiropas Savienības pozīcija pret Krieviju līdz galam nav skaidra. Tikmēr Latvija attiecībās ar Krieviju Eiropas Savienības līmenī demonstrē piekāpīgumu. Mēs turpinām laipot dažādos jautājumos, to skaitā par to, vai Latvijas prezidentam būtu vai nebūtu jādodas uz Krieviju 9.maijā. Latvija nepiedodamu iemeslu dēļ neizrāda iniciatīvu brīdī, kad tiek plānota Krievijas propagandas apkarošana Eiropas Savienības līmenī. Mēs skaidri nepasakām, ka Krievijai noteiktās sankcijas nedrīkst atcelt. Šajā ziņā mēs pat ieturam dubultstandartus, piemēram, kad ieviesto sankciju ēnā Latvijas ārlietu dienests Krievijā pakalpojumu nodrošināšanai turpina sadarboties ar Krievijas uzņēmumu. Kārtējo reizi Latvijas politikas veidotāji mēģina celt ilūziju tiltus sadarbībai ar Krieviju. Likumsakarīgi, ka šā gada Ārlietu ministrijas ziņojumā dominē drošības jautājums un attiecības ar Krieviju. Ir pagājis gads, kopš ir Ukrainas un Krievijas krīze, un gaisma tuneļa galā joprojām nav redzama. Attiecības ar Krieviju ir nonākušas strupceļā. Starptautiskās sabiedrības novēlotā reakcija ir veicinājusi to, ka hibrīdkarš, kura pamatā ir agresija, meli un manipulācijas, ir bīstami attīstījies. Jā, hibrīdkarš un tā apdraudējumi ir minēti ārpolitikas ziņojumā, bet tajā neparādās konkrēti soļi, kā apdraudējums tiks identificēts un kāda ir mūsu rīcība šāda apdraudējuma gadījumā. Pirmkārt, starptautiskajā līmenī ir jādefinē hibrīdkarš. Saistībā ar šo Krievijas un Gruzijas konfliktu un notikumiem Austrumukrainā mēs varam vilkt tiešas paralēles. Tas norāda, ka starptautiskā sabiedrība nav mācījusies no savām kļūdām. Austrumukrainas gadījumā hibrīdkarš ir attīstījies ar jaunu apdraudējumu elementiem. Ir pēdējais brīdis, lai nacionālajā, Eiropas Savienības un arī NATO līmenī tiktu izstrādāts plāns hibrīdkara savlaicīgai identificēšanai, tā radītā apdraudējuma un risku novēršanai. To nepieciešams integrēt nacionālās drošības, aizsardzības un ārlietu plānošanas dokumentos. Otrkārt, kopš Ukrainas un Krievijas konflikta saasināšanās Austrumukrainā darbojas teroristiskās organizācijas. Kolēģi, tieši tā - teroristi, nevis separātisti! NATO un EDSO savos ziņojumos akcentē teroristu saikni ar Krieviju. Krievija šobrīd pilnīgi legāli humanitārās palīdzības aizsegā teroristiem piegādā militāro aprīkojumu, atbalstot viņu darbību. Austrumukrainā vairāki miermīlīgie iedzīvotāji ir zaudējuši dzīvību no šo teroristu raidītajām raķetēm. Būsim godīgi! Starp to, kas tikko notika Francijā, un notikumiem Austrumukrainā ir liekama vienādības zīme: abās valstīs notiekošais ir apdraudējums starptautiskajai drošībai. Nacionālā apvienība uzskata, ka ir akūti trūcis politiskās gribas atzīt, ka Austrumukrainā valda Krievijas atbalstīts labi organizēts terorisms, pret kuru nekavējoties ir jāuzsāk cīņa, kā tas tiek darīts ISIL gadījumā. Ziņojumā ir minēts, ka 2015.gadā cīņa ar terorismu ir viens no Eiropas Savienības izaicinājumiem. Latvija šogad vadīs Eiropas Savienības darba grupas terorisma apkarošanas jomā. Kolēģi! Latvijas uzdevums ir panākt, ka teroristiskie grupējumi, kuri darbojas Austrumukrainā, tiek atzīti par teroristiskām organizācijām. Tikai tad mēs varēsim gan nacionālajā, gan starptautiskajā līmenī vērsties pret tām valstīm un indivīdiem, kas atbalsta teroristiskos veidojumus. Nacionālā apvienība uzsver, ka gan Latvijas, gan arī starptautiskās sabiedrības izvairīšanās saukt lietas īstajos vārdos attiecināma arī uz notikumiem Krimā. Starptautiskā sabiedrība asi nosoda Krimas anektēšanu, Krievija anektēšanu noliedz. Lai gan - vai nebūtu jāizvērtē, ka patiesībā ir notikusi Krimas okupācija? Ziņojumā pietrūkst konkrētības par Latvijas plānoto palīdzību Ukrainas krīzē. Latvija īsteno nogaidošu, reaģējošu politiku, lai gan ir vairāki pasākumi, kurus jau varam īstenot. Piemēram, stiprinot Austrumu partnerības sadarbības programmu, Latvijai savu iespēju robežās ir jāizstrādā humanitārās palīdzības mehānismi, piemēram, sniedzot Latvijā medicīnisko palīdzību cietušajiem Ukrainas karavīriem. Latvijai ir jānodrošina atbalsts Ukrainas valsts pārvaldes reformai un tiesiskās varas stiprināšanai. Kas ir Ārlietu ministrijas mājasdarbs Latvijas un Eiropas Savienības drošības stiprināšanā? Latvijas prezidentūras laikā tiks uzsākta Eiropas Savienības drošības stratēģijas pārskatīšana. Vienlaikus Latvija ir uzsākusi darbu pie nacionālās drošības koncepcijas izstrādes. Nacionālā apvienība uzskata, ka šis ir īstais brīdis, lai mēs to izdarītu steidzamības kārtā, skatot kontekstā ar visu Eiropas Savienības drošības stratēģiju. Nacionālās drošības koncepcijā jānosaka mūsu drošības prioritātes, uz kuru pamata mēs varam virzīt nacionālās pozīcijas Eiropas Savienības drošības stratēģijas dokumenta izstrādē. Lai to panāktu, Latvijas normatīvie akti paredz aktīvu Ārlietu ministrijas iesaisti šajos procesos. Aktīvu ministrijas rīcību sabiedrība gaidīja arī jautājumā par Krievijas propagandas apkarošanu. Jā, mēs publiskajā telpā esam dzirdējuši ārlietu ministra skaidrojumus par prezidentūras atbildību un neitralitātes principu, kas Latvijai nosacīti ir jāievēro. Tomēr vēlos vērst uzmanību uz to, ka visus šos nosacījumus mēs zinājām jau labu laiku, pirms mēs kļuvām par prezidējošo valsti. Tad kādēļ Latvija jau laikus, pirms prezidentūras sākuma, nekļuva par līderi Eiropas Savienības cīņai pret Krievijas propagandu? Ja mēs būtu bijuši tālredzīgi, tieši prezidējošās valsts statuss mums ļautu jautājumu par Krievijas izvērsto propagandu virzīt un aizstāvēt daudz kvalitatīvāk Eiropas Savienības darba kārtībā. Latvija šobrīd klusē, lai gan informatīvais karš ik dienas uzņem apgriezienus, radot tiešu apdraudējumu Latvijas nacionālajai drošībai. Informatīvais karš, kuru īsteno Krievija, attiecas ne tikai uz notikumiem Ukrainā. Propagandas rupors darbojas jau gadiem. Attiecībā uz Latviju tas skar jautājumu par nepilsoņiem. Kā minēts ziņojumā, Latvija no 2015.gada ir ievēlēta ANO Cilvēktiesību padomē, kas mums paver iespēju aktīvāk iesaistīties cilvēktiesību jautājuma risināšanā. Nacionālā apvienība uzskata, ka Latvijai ANO Cilvēktiesību padomē jāaizstāv sava pozīcija attiecībā uz nepilsoņu jautājumu, norādot, ka Krievijas nu jau par tradīciju kļuvušie apvainojumi attiecībā uz it kā esošiem Latvijas nepilsoņu cilvēktiesību pārkāpumiem ir daļa no Krievijas īstenotās propagandas. Papildus tam ANO Cilvēktiesību padomē Latvijas morālais pienākums ir iestāties par Krimā dzīvojošo tatāru tiesībām, kuri jau šobrīd no Krievijas puses ir pakļauti cilvēktiesību pārkāpumiem un deportācijas riskam. Kolēģi! Atcerēsimies, ka Krievija ir ne tikai Ukrainas kaimiņvalsts, bet arī valsts, ar kuru Latvijai un visai Eiropas Savienībai ir ārējā robeža! Latvijai un Eiropas Savienībai ir jāstrādā pie ārējās robežas stiprināšanas, piesaistot Eiropas finansējumu, kas būtu tiešs ieguldījums Latvijas un visa reģiona drošībā. Reģiona drošības stiprināšanā Nacionālā apvienība vēlas pateikties sabiedrotajiem, īpaši izceļot Amerikas Savienotās Valstis, kas bija pirmie, kuri reaģēja uz notikumiem Austrumukrainā un, apzinoties apdraudējumu nopietnību, nodrošināja pastāvīgu militāro spēku klātbūtni Latvijā. Skarot jautājumu par Eiropas Savienības ārējo robežu, mēs nevaram ignorēt procesus, kas notiek Dienvideiropā. Pašreizējo Eiropas migrācijas... imigrācijas politiku, kas rada dažādus apdraudējuma riskus, var nodēvēt kā neizdevušos. Šajā jautājumā Eiropu gaida smags darbs un sarežģīti lēmumi. Nacionālā apvienība uzsver, ka Latvijai imigrācijas jautājumā ir jābūt skaidrai pozīcijai. Daudz Eiropas Savienībā runā par kvotām, cik daudz imigrantu katrai valstij būtu jāuzņem. Ja šādi šis jautājums tiks virzīts, tad Latvija šo kvotu ir pilnībā izpildījusi ar šeit dzīvojošiem 260 tūkstošiem nepilsoņu. Tas būtu tikai godīgi. Mēs iestājamies par pozīciju, ka katrai dalībvalstij jāsaglabā ekskluzīvas tiesības lemt, cik imigrantu uzņemt, nevis ka to noteiktu Eiropas Savienības institūcijas. Lai arī tagad Eiropas Savienības ārpolitika, drošība un aizsardzība tiek īstenota pēc vienprātības principa, Latvijai papildus tam jāīsteno ciešāka sadarbība Baltijas jūras reģiona valstu starpā, un Latvija kā relatīvi neliela valsts savus mērķus un nacionālās intereses var daudz veiksmīgāk sasniegt, dibinot alianses un iegūstot sabiedrotos. Tikpat būtiska sadarbība drošības un ekonomikas jautājumos ir Baltijas jūras reģiona un Melnās jūras reģiona valstīm Eiropas Savienības un NATO ietvaros, par ko ziņojumā nav minēts pilnīgi nekas. Starptautiskie procesi Latvijā liek izvērtēt spēju pārorientēt savu darbību ekonomikas jomā, apzinot jaunus eksporta tirgus. Ziņojumā īpaši tiek izcelta Centrālāzija, tomēr Nacionālā apvienība uzskata, ka šī reģiona nozīmība tiek pārspīlēta. Būsim reālisti! Apzinoties Krievijas ietekmi uz Centrālāzijas valstīm, kas paver plašus riskus, kurus sākotnēji varbūt pat ir grūti identificēt, nedrīkst ignorēt acīm redzamo. Daudz stabilāks un lielāks eksporta tirgus ir Indija un Ķīna, kur kopējais iedzīvotāju skaits četrdesmitkārtīgi pārsniedz iedzīvotāju skaitu Centrālāzijā. Ziņojums tiek pasniegts kā rīcības plāns, kurā nav ne termiņu, ne sasniedzamo uzdevumu, ne sagaidāmo rezultātu. Tiek turpināta nenoteiktības iedibinātā politika. Nacionālā apvienība uzskata, ka ar šādu pieeju mēs riskējam Latvijas ārpolitiku padarīt par reaģējošu, aizmirstot par Latvijas nacionālajām interesēm ilgtermiņā. Tā kā ziņojums sākas un noslēdzas ar Ukrainu, kas ir gada svarīgākā aktualitāte, arī es Nacionālās apvienības frakcijas viedokli noslēgšu ar šo jautājumu. Ziņojumā tiek norādīts, ka, ņemot vērā Krievijas rīcību Ukrainā, šogad būs aktīvi jāstrādā pie jaunu pieeju meklēšanas attiecībās ar Krieviju. Galvenais mērķis ir panākt Krievijas atgriešanos pie starptautisko tiesību ievērošanas un savu starptautisko saistību izpildes. Tas nav iespējams tikmēr, kamēr Krima atradīsies Krievijas sastāvā un Krievija nespēs atteikties no savām imperiālistiskajām ambīcijām. Līdzšinējā Krievijas īstenotā politika liecina par pretējo attiecībā uz izvirzītā mērķa veiksmīgu īstenošanu praksē. Ziņojumā šajā jomā tiek uzsvērts, ka Latvijas sadarbība ar Krieviju jāturpina īstenot praktiskos jautājumos, turpretim Eiropas Savienības pozīcija ir šīs sadarbības īstenošana tehniskos jautājumos. Nacionālā apvienība labprāt saņemtu skaidrojumu šīm divām būtiski atšķirīgajām pieejām. Visbeidzot aicinu ikvienu un visus apzināties, ka Latvijas ārpolitika sākas šeit, Latvijā, nevis aiz tās robežām kaut kur Austrumos vai Rietumos. Paldies. (Koalīcijas deputātu aplausi.)".
- 2015_01_22_281-seq18 language "lv".
- 2015_01_22_281-seq18 speaker Rihards_Kols.
- 2015_01_22_281-seq18 translatedText "Mr President-in-Office of the Council. - Madam President-in-Office of the Council. - Madam President-in-Office of the Council, honourable Members, honourable Members, Minister, Excellencies, thank you to the Minister for Foreign Affairs for the annual report being more transparent and quality-enhancing than many issues raised in previous reports on the National Union. There is no objection, however, in a number of sections of the report, there is a lack of specifics and action plan It is of concern that Latvia, in foreign policy, is avoiding a clear position, refrain from playing a leading role in the matters of major and complex matters of Latvia's most sensitive topics. The Presidency of the Council of the European Union, as the Presidency has begun, is as successful as the Presidency has begun, as the Presidency has begun, the Presidency has to work on its national interests within six months, regardless of those obligations. We are calling on the Foreign Minister to acknowledge that you are primarily Minister of Foreign Affairs, not the European Union's foreign minister, to the new European Union Commission, with regard to the National Association of Foreign Affairs in their rankings as the previous High Representative for Foreign Affairs is notmoving on a particular position in relations with Russia, the European Union's position towards Russia at the moment is not clear when Tiksr Latvia, at the European Union level, is demonstrating in various matters, including whether or not the Latvian President wasshould we not have to go to Russia on 9 May, Latvia is not giving an initiative at the time of the planned fight against Russian propaganda at European Union level, we clearly do not say that sanctions imposed on Russia cannot be lifted in this way, such as whenthe shadow of the sanctions introduced in Latvia's foreign service in Russia continues to work with Russian companies once again, with Russian companies trying to build the illusion of building bridges between Russia and Russia, that this year's Foreign Ministry report is dominated by the issue of security and relations with Russia. One year has passed since the crisis in Ukraine and Russia, and the light of the tunnel has still not been visible to Russia's stalemate, the belated response of the International Society has contributed to the fact that hybrid warfare based on aggression, lies and manipulation is dangerousdeveloped Yes, propping up threats and threats are mentioned in the foreign policy report, but it does not include concrete steps on how the threat will be identified and what action we take in the event of such a threat, it is necessary, at the international level, to propping up the conflict with this Russia-Georgia conflict. And the events in eastern Ukraine we can draw direct parallels to the fact that the international community has not learnt from its mistakes in the case of propping up the hybrids of hybrids, it is high time that, at national, European and also at NATO level, it wasthe Plan for the early identification of hybrids, the threat and risks arising from it must be integrated into national security, defence and foreign planning documents since the worsening of the conflict between Ukraine and Russia in eastern Ukraine by members of the terrorist organisation, precisely the terrorists, not separatists, NATO andthe OSCE highlights, in its reports, terrorist links with Russia at the moment Russia supplies military equipment fully under the guise of humanitarian aid, supporting their activities in eastern Ukraine, a number of peaceful people have lost their lives in the presence of this terrorist bomb in a fair way! The events that took place in France and the events in eastern Ukraine are a sign of equivalence: in both countries, what is happening in both countries is a threat to international security, the National Association finds that there has been a lack of political will to recognise well-organised terrorism in eastern Ukraine, which is urgently needed in the fight against Russia ;as it does in the case of ISIL, the report states that the fight against terrorism in 2015 is one of the challenges facing the European Union in the area of the fight against terrorism by the European Union working groups in the field of counter-terrorism. Acting in eastern Ukraine is recognised as terrorist organisations Just then we will be able both nationally and internationally to take action against those countries and individuals who support terrorist formations in the National Association that emphasises both the Latvian and the international community in dodgedin addition to the events in the Crimea, the International Community strongly condemns the annexation of Crimea, Russia's denial of the annexation of the Crimea - or does it not have to be considered that the occupation of Crimea in the Ukraine crisis is in fact lacking, reactive, responsivethe policy, although there are a number of measures that we can already implement, by strengthening the Eastern Partnership Cooperation Programme, Latvia should, as far as possible, develop humanitarian assistance mechanisms, for example by providing UK medical assistance to victims of Ukrainian troops in Latvia. The reform and strengthening of the rule of law - What is the homework of the Ministry of Foreign Affairs in strengthening the security of Latvia and the European Union? This is the right moment for us to do this as a matter of urgency, that in the context of the whole of the European Union's security strategy, our security priorities should be defined by our security priorities, on the basis of which we can direct national positions in the development of the European Union's strategy for the safety of the European Union ,to achieve this, the Latvian legislation provides for the active involvement of the Ministry of Foreign Affairs in this Activities Ministry, which also looked at Russia's anti-Russian propaganda Yes, we have heard the Foreign Minister's explanation of the Presidency's responsibility and the principle of neutrality for Latviahowever, I would like to draw attention to the fact that we knew for a long time before we became the chair of the Presidency, Then why Latvia, before the presidency, did not become a leader in the European Union's fight against Russia. Propaganda? If we had been forward-looking, the status of the country holding the presidency would allow us to move forward and defend much better the quality of the European Union's agenda, although the war on the daily war is now silent, with direct threatthe Latvian national security information war carried out by Russia applies not only to events in Ukraine, the propaganda mouthpiece has been running for non-EU citizens for years, as mentioned in the report, Latvia as elected to the UN Human Rights Council ,allowing us to play a more active role in the issue of the issue of human rights in the National Alliance believes that Latvia should defend its position on the issue of non-citizens in the UN Human Rights Council, indicating that Russia is now making accusations of the tradition of non-citizens in Latvia. The infringement forms part of Russia's propaganda in addition to the United Nations Human Rights Council's moral duty to stand up for the rights of Tatars living in the Crimea, who are already at present subject to human rights violations and deportations at risk of deportation, let us remember that Russia isnot only Ukraine's neighbour, but also the country with which Latvia and the whole of the European Union have an external border, and the European Union must work on strengthening the external border by attracting European funds to a direct contribution to the security of Latvia and the region as a whole. The strengthening of the National Security Association wants to thank the allies, in particular by highlighting the United States, which were the first to respond to events in eastern Ukraine and, conscious of the seriousness of the threats, ensured a permanent presence of military forces in the UK affecting the issue of the European Union's external border, we cannot ignore the issue of the European Union's external border. The processes that are happening in southern Europe under the current European migration policy, which poses a variety of risks to Europe, can be identified as a failure on this issue and difficult decisions in the National Association underline that Latvia must have a clear position on immigration. There is much in the European Union talking about quotas, how many immigrants each country should receive, if this issue is to be pushed, Latvia has fully complied with the 260 thousand non-citizens here, It would only be fair for us to stand up for the position ,that Member States should retain the exclusive right to decide the number of immigrants to be admitted rather than to be determined by the European Union institutions, although the European Union's external, security and protection are now implemented by consensus, with Latvia in addition to implement enhanced cooperation in the Baltic Sea region. Among the countries, Latvia, as a relatively small country, has its objectives and national interests more successfully to achieve, by building alliances and gaining important collaborations on security and economic matters of the Baltic Sea and Black Sea countries. Within the framework of the Union and NATO, which the report does not mention absolutely nothing in the International Process, the report calls for an assessment of the ability to refocus its economic activity by identifying new export market report in particular for Central Asia, though the National Association considers the region's importance. It is an overreaction to be realistic! Aware of Russia's influence on the countries of Central Asia, which may even initially find it difficult to identify, cannot ignore the apparent more stable and bigger export market in India and China, where the total population is nowa four-fold increase in the number of people in Central Asia in Central Asia, the Report is presented as an action plan with no deadline, no completion date nor the expected result of the established policy of the National Alliance, the National Alliance believes that this approach should lead to Latvia's foreign policy being runreacting, forgetting about Latvia's national interests in the long term, as the report begins and concludes with Ukraine, which is the year's most important actuary, I too will conclude with this report the report of the Association of the National Union that, in light of Russia's action in Ukraine, the report states that, in light of Russia's actions in Ukraine ,this year's will to actively work on a new approach to search relations with Russia's main goal is to bring Russia back to complying with international law and the fulfilment of its international obligations It cannot be Anderson, while Crimea will be Russian and Russia will not be able to refusefrom its imperialist ambitions, Russia's policy of Past Russia demonstrates that, in practice, the report in this area emphasises that Latvia's cooperation with Russia must continue on practical issues, while the European Union's position is the cooperationon technical matters, the National Association is happy to receive clarification on these two important different approaches, Finally urge everyone and everyone to acknowledge that Latvia's foreign policy is beginning here, in Latvia, not beyond its borders somewhere in the East or in the West, (applause from Members of the Coalition)".
- 2015_01_22_281-seq18 mentions Q822919.
- 2015_01_22_281-seq18 mentions Q211.
- 2015_01_22_281-seq18 mentions Q193089.
- 2015_01_22_281-seq18 mentions Q458.
- 2015_01_22_281-seq18 mentions Q148.
- 2015_01_22_281-seq18 mentions Q39731.
- 2015_01_22_281-seq18 mentions Q159.
- 2015_01_22_281-seq18 mentions Q8896.
- 2015_01_22_281-seq18 mentions Q15628977.
- 2015_01_22_281-seq18 mentions Q142.
- 2015_01_22_281-seq18 mentions Q1576026.
- 2015_01_22_281-seq18 mentions Q7184.
- 2015_01_22_281-seq18 mentions Q212.
- 2015_01_22_281-seq18 mentions Q81299.
- 2015_01_22_281-seq18 mentions Q230.
- 2015_01_22_281-seq18 mentions Q30.
- 2015_01_22_281-seq18 mentions Q12360039.
- 2015_01_22_281-seq18 mentions Q18628521.
- 2015_01_22_281-seq18 mentions Q208019.
- 2015_01_22_281-seq18 mentions Q668.