Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2014_12_18_279-seq88> ?p ?o. }
Showing items 1 to 19 of
19
with 100 items per page.
- 2014_12_18_279-seq88 type Speech.
- 2014_12_18_279-seq88 number "88".
- 2014_12_18_279-seq88 date "2014-12-18".
- 2014_12_18_279-seq88 isPartOf 2014_12_18_279.
- 2014_12_18_279-seq88 spokenAs 100.
- 2014_12_18_279-seq88 spokenText "Cienījamā Saeimas priekšsēdētājas kundze! Godātie Saeimas deputāti! Cienījamās dāmas un godātie kungi! Šobrīd nacionālajā likumdošanā nav tiesību normu, kuras nepārprotami noteiktu vienotus pamatprincipus, kuri būtu attiecināmi uz visiem publiskajiem pakalpojumiem. Juridiskais ietvars ir sadrumstalots, un to nenoliedz arī likumprojekta oponenti. Tādēļ radīts Publisko pakalpojumu likuma projekts, - radīts tādēļ, lai mazinātu administratīvo slogu iedzīvotājiem, kā arī uzņēmējiem un uzlabotu publisko pakalpojumu sniegšanas efektivitāti, kvalitāti, kā arī pieejamību. Likumprojektam ir jānodrošina vienota izpratne par publiskā pakalpojuma jēdzienu, kā arī jānosaka publisko pakalpojumu sniegšanas un pārvaldības pamatprincipi, ir jārada tiesisks pamats vienotas pakalpojumu sniegšanas kārtības ieviešanai valsts pārvaldes iestādēs un pašvaldībās, vienlaikus radot sistēmu, kas paredz pakalpojumu sniegšanā iesaistīto pušu kopēju koordināciju. Likumprojekta izstrāde nemainīgi bijusi pēdējo trīs gadu valdību prioritāte. 11.Saeimā ir uzsākta likumprojekta pieņemšanas procedūra un likumprojekts ir pieņemts pirmajā lasījumā. Likumprojekts ir izstrādāts, pamatojoties uz Ministru kabineta 2013.gada 19.februāra rīkojumu Nr.58 (par publisko pakalpojumu sistēmas pilnveides koncepciju), uz vairākiem punktiem Deklarācijā par Valda Dombrovska vadītā Ministru kabineta iecerēto darbību, uz Laimdotas Straujumas pirmās valdības deklarācijā minēto, kur teikts, ka turpināsim publisko pakalpojumu sistēmas pilnveidošanu, nodosim izskatīšanai Saeimā Publisko pakalpojumu likuma projektu, realizēsim vienas pieturas aģentūras pilotprojektus un, balstoties uz iegūtajiem rezultātiem, precizēsim publisko pakalpojumu sistēmas pilnveides koncepciju. Arī šīs Valdības deklarācijas 27. un 28.punkts noteic, ka jāturpina veidot profesionālu, efektīvu, modernu un uz rezultātu orientētu valsts pārvaldi, veicinot attālināta darba iespējas un ieviešot e-pārvaldes principus publisko pakalpojumu sniegšanā, kā arī regulāri jāizvērtē administratīvais slogs un jāsniedz priekšlikumi tā mazināšanai. Tieši šos mērķus ir iespējams sasniegt, sakārtojot publisko pakalpojumu sistēmu un Saeimā pieņemot Publisko pakalpojumu likumu. Šis likumprojekts ir viens no Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas prioritātēm, jo likumprojektā paredzētās normas tiek piemērotas visā publiskajā pārvaldē. Viens piemērs no pašreizējās situācijas, kad nav regulējuma attiecībā uz pašvaldību pakalpojumu sniegšanu. Ja uzņēmējs vēlas attīstīt savu uzņēmumu Baltinavā, tad viņam ir jārēķinās ar to, ka Lauku atbalsta dienests ir tikai Gulbenē, bet Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs un Pārtikas un veterinārais dienests - Rēzeknē, savukārt, ja nepieciešamas kādas akcīzes, tās no Valsts ieņēmumu dienesta var saņemt tikai Rīgā, taču gadījumā, ja ir nodokļa jautājumi, lietas jāskata Daugavpilī, bet būvvalde ir Viļakā. Attālumi: no Baltinavas līdz Gulbenei - 68 kilometri, līdz Rēzeknei - 60, līdz Rīgai - 243, līdz Daugavpilij - 160 kilometri... Tāpēc rodas retorisks jautājums: kādēļ šiem iedzīvotājiem un uzņēmējiem, kuri vēlas sasniegt vienu mērķi, ir jāstaigā no iestādes uz iestādi, lai saņemtu skaņojumus, atļaujas? Kādēļ šos pakalpojumus nevar saņemt elektroniski, izmantojot portālu www.latvija.lv vai savas pašvaldības vienas pieturas aģentūrā?".
- 2014_12_18_279-seq88 language "lv".
- 2014_12_18_279-seq88 speaker Edgars_Tavars.
- 2014_12_18_279-seq88 translatedText "Madam President, honourable Members, honourable Members, honourable gentlemen, honourable gentlemen, ladies and gentlemen, there is now no legal provision in the national legislation that clearly lays down the common basic principles that should apply to all public services the legal framework is fragmented and is not forgottenopponents of the draft law therefore created a Public Service Law project to be created in order to reduce the administrative burden on citizens as well as businesses and improve the efficiency, quality and accessibility of public service provision to ensure that the concept of a public service concept must be ensured ,as well as setting basic principles for the provision of public services and management, a legal basis should be created for the implementation of the single service provision in the national regulatory authorities and municipalities, while creating a framework for the joint coordination of the parties involved in the provision of services in the framework of the draft legislative proposalin the last three years, the priority of the government in 11 of the Commons is the adoption of a draft law and the draft law is adopted at first reading based on the Cabinet's 19 February 2013 ordinance of 58 (on the concept of the development of public services) ;several points in the declaration of the Cabinet Office of the Government led by Valda Dombrovska, the First Minister of the Government, said that we will continue the development of the public service system, to pass on the draft Public Service Act to the Commons the one-stop shop. Pilot projects, and based on the results obtained, will clarify the concept of the refinement of the public service system, point 27 and 28 of the Government declaration states that further development of a professional, efficient, modern and result-oriented governance of the state is necessary in order to facilitate remote access to work andthe introduction of e-management principles to public service provision should also regularly assess the administrative burden and make proposals to mitigate it directly through the adoption of the public service system and the Commons Public Service Law This Bill is one ofthe priorities of the Department for Environmental Protection and Regional Development, as the provisions of the bill are applied throughout the public service One example of the current situation where there is no regulation on the provision of municipal services If the businessman wants to develop its own company in Baltinave, thenit is a fact that the Rural Support Service is only the mark, but the Republic's Business Registry and the Food and Veterinary Office - Rezekne - will, if necessary, be eligible only in Riga ,in case of tax issues, the case must be seen in the Daugavcastle, but the Board of Governors is Vilnius: from Baltinuahu to Gulbenia - 68 miles to Rezeknei, 60, until Riga - 160 km of, until 160 miles ago. The question: why should these citizens and businesses who want to achieve a single objective have to hop from the institution to an authority to get the sounds, their permits?".
- 2014_12_18_279-seq88 mentions Q822919.
- 2014_12_18_279-seq88 mentions Q211.
- 2014_12_18_279-seq88 mentions Q3089345.
- 2014_12_18_279-seq88 mentions Q2660080.
- 2014_12_18_279-seq88 mentions Q30268570.
- 2014_12_18_279-seq88 mentions Q25931626.
- 2014_12_18_279-seq88 mentions Q80021.
- 2014_12_18_279-seq88 mentions Q57630.
- 2014_12_18_279-seq88 mentions Q1773319.
- 2014_12_18_279-seq88 mentions Q26472964.