Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2014_12_17_278-seq881> ?p ?o. }
Showing items 1 to 17 of
17
with 100 items per page.
- 2014_12_17_278-seq881 type Speech.
- 2014_12_17_278-seq881 number "881".
- 2014_12_17_278-seq881 date "2014-12-17".
- 2014_12_17_278-seq881 isPartOf 2014_12_17_278.
- 2014_12_17_278-seq881 spokenAs 17.
- 2014_12_17_278-seq881 spokenText "Godājamā Saeimas priekšsēdētājas kundze! Godājamie ministri! Deputāti! Patiešām ir tā, ka Rīgas pilsēta veic galvaspilsētas funkciju arī pasažieru pārvadājumu jomā, un, veidojot jauno finanšu izlīdzināšanas sistēmu, šī funkcija būtu jāņem vērā. Patiešām par šādu virzību mēs runājām ar Ušakova kungu jau februārī. Taču kas notika pa šo laiku? Vispirms jau nāca klajā Ķirša kunga pieminētais Valsts kontroles ziņojums, kurā, cita starpā, teikts, ka “Rīgas satiksmes” noteiktais un no 2014.gada spēkā esošais tarifs 1,20 eiro ir paaugstināts un ka viena pasažiera pārvadāšanas pašizmaksas aprēķinā izmantotie dati par prognozēto pasažieru skaitu nav balstīti uz pamatotiem un objektīvi vērtētiem pieņēmumiem. Tas tālāk ir paskaidrots, un laika trūkuma dēļ es to nelasīšu, bet jūs visi to varat izlasīt. Šis uzņēmums darbojas nesaimnieciski, un šeit ir uzskaitīta virkne Valsts kontroles “atradumu”. Viens no tiem ir par 2013.gadu, proti, ka uz sabiedriskā transporta pakalpojumu izmaksām ir attiecināti veiktie līzinga maksājumi 133 tūkstošu apmērā par darba pienākumu veikšanu ar darbinieku personīgajā lietošanā nodotajām automašīnām. Pēc revidenta aplēsēm, tikai automašīnu līzinga maksājumi vien bez automašīnu apdrošināšanas un pārējiem izdevumiem mēnesī varēja sasniegt 573 latus, kas par 68 latiem pārsniedz ministriem noteikto augstāko izmaksu griestus. Tātad šeit mēs redzam, cik saimnieciski darbojas uzņēmums. Bez šī Valsts kontroles atzinuma arī VARAM kopā ar Rīgas domi izveidoja darba grupu, kuras mērķis bija izstrādāt šos priekšlikumus. Darba grupu vadīja Radzeviča kungs, taču kopš darba grupas izveidošanas gandrīz līdz pat šim brīdim viņš nebija uzskatījis par vajadzīgu šo darba grupu sasaukt, un līdz ar to, protams, priekšlikumi nav sagatavoti. Rīgas dome nekādi neapkaro nelegālos vai puslegālos pārvadātājus, kuri Rīgā darbojas paralēli “Rīgas satiksmei”. Varētu teikt, ka varbūt likums to liedz. Iespējams. Taču “Saskaņas Centrs” ir bijis tas, kas visu laiku ir spējis panākt - ar aktīviem iebildumiem! - Satiksmes ministrijas iesniegto priekšlikumu nelegālo pārvadātāju apkarošanai atlikšanu arvien tālākā plauktā. Un, protams, kā lai viņus apkaro, ja šie puslegālie busiņi pirms vēlēšanām braukāja ar “Saskaņas Centra” reklāmu uz sāniem? Un visbeidzot. Šie legālie busiņi, būdami diezgan pustukši, braukā neregulāri, un droši vien tāpēc cilvēkiem ir grūti uz tiem paļauties, un viņi izmanto citus transporta veidus - droši vien pārsvarā privātās automašīnas -, tādējādi palielinot gaisa piesārņojumu, par ko Rīgas domes darbības dēļ Latvijai drīz var nākties maksāt soda naudas. Bez tam ļoti liels skaits šo busiņu no šā gada oktobra pārtrauca izsniegt biļetes pasažieriem. Nu, acīmredzot ir dots uzdevums kaut kādā veidā ietaupīt šo naudu un optimizēt nodokļus. Un šādā situācijā, ņemot vērā minētos faktus, Rīgas domei piešķirt šādus finanšu līdzekļus būtu vienkārši bezatbildīgi. (No zāles finanšu ministrs J.Reirs: “Pareizi!”) Paldies.".
- 2014_12_17_278-seq881 language "lv".
- 2014_12_17_278-seq881 speaker Einars_Cilinskis-1963.
- 2014_12_17_278-seq881 mentions Q822919.
- 2014_12_17_278-seq881 mentions Q211.
- 2014_12_17_278-seq881 mentions Q2660080.
- 2014_12_17_278-seq881 mentions Q11731915.
- 2014_12_17_278-seq881 mentions Q30268570.
- 2014_12_17_278-seq881 mentions Q2167704.
- 2014_12_17_278-seq881 mentions Q2089528.
- 2014_12_17_278-seq881 mentions Q903671.
- 2014_12_17_278-seq881 mentions Q2280274.