Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2013_11_14-seq59> ?p ?o. }
Showing items 1 to 12 of
12
with 100 items per page.
- 2013_11_14-seq59 type Speech.
- 2013_11_14-seq59 number "59".
- 2013_11_14-seq59 date "2013-11-14".
- 2013_11_14-seq59 isPartOf 2013_11_14.
- 2013_11_14-seq59 spokenAs 101.
- 2013_11_14-seq59 spokenText "Cienījamie kolēģi! (No zāles dep. V.Agešins: „Balsot!”) Es jau ļoti labi saprotu zāles vispārējo noskaņojumu un, visticamāk, arī... Ā, es atvainojos, un, visticamāk, arī balsojuma rezultātu, bet man ir vienkārši pienākums paskaidrot tos argumentus, kāpēc komisija tomēr, vadoties pēc speciālistu secinājumiem, nobalsoja „pret”. Proti, es tagad runāšu arī kā iesniedzējs par abiem priekšlikumiem, lai mēs ātrāk tiktu skaidrībā ar šīm lietām. (No zāles dep. J.Ādamsons: „Viss skaidrs - balsot!”) Es mēģināšu koncentrētākā veidā, lai jūs lieki nekavētu, paskaidrot, kāpēc komisija neatbalstīja. Šo priekšlikumu atbalstīšana varētu nozīmēt to, ka tikpat labi ikvienā likumā, ikvienā normatīvajā aktā, kas regulē jomas, kas negatīvi ietekmē bērnu attīstību, piemēram, Izložu un azartspēļu likumā, Alkoholisko dzērienu aprites likumā un tā tālāk, var tikt iestrādātas dažāda veida prasības elektronisko sakaru komersantiem. Šāda prakse - sadrumstalot regulējumu - nebūtu pieņemama no tiesību normu pārskatāmības, vienotas un skaidras piemērošanas viedokļa. Ir arī citi iebildumi. Protams, kā to īpaši uzsver arī Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācija, nav izprotams, kāpēc komersantiem, kuriem jau Elektronisko sakaru likumā ir uzlikts pienākums informēt par iespējām ierobežot visa veida pieeju bērniem kaitīgai informācijai, kā arī nodrošināt bezmaksas satura filtru uzstādīšanu, vēl būtu jāveic īpaši pasākumi tieši attiecībā uz pornogrāfiska satura informācijas pieejamības ierobežošanas iespēju aprakstīšanu un satura filtru uzstādīšanu. Tāpat nav izprotama abstrakta un deklaratīva frāze attiecībā uz pienākumu nodrošināt skaidru un precīzu informāciju par pornogrāfiska satura pieejamības ierobežošanas iespējām. Turklāt dažādiem komersantiem ir atšķirīga līgumu slēgšanas prakse. Jāņem vērā, ka laika gaitā mainās arī programmatūra, kas nodrošina satura filtrēšanu. Atšķiras arī lietotāja galaiekārtas. Līdz ar to praksē atšķirtos gan komersantu izpratne par to, cik skaidri un detalizēti informācija norādāma, gan arī par to, kāda informācija norādāma pēc būtības. Ir arī vēl citi iebildumi, un gala secinājums ir tāds, ka šīs piedāvātās normas nav pietiekami skaidras un precīzas, lai novērstu iespēju tās pretrunīgi interpretēt un radīt nevajadzīgus konfliktus elektronisko sakaru komersantu un lietotāju starpā, kā arī elektronisko sakaru komersantu un uzraugošo institūciju starpā. Atvainojiet, ka es jūs informēju, bet man tomēr ir jāinformē arī par šo speciālistu viedokli. Kolēģi! Ja jūs atbalstīsiet Eņģeļa kunga priekšlikumus, tad, protams, mums kopīgi ar speciālistiem un ar Juridisko biroju vēl būs pamatīgi jāpiestrādā, lai novērstu tās pretrunas, uz kurām jau speciālisti šeit norādīja. Es, protams, tagad runāju komisijas vārdā un aicinu noraidīt gan 1., gan 2.priekšlikumu, bet viss ir jūsu ziņā. Tātad aicinu balsot par... veikt balsojumu par 1.priekšlikumu.".
- 2013_11_14-seq59 language "lv".
- 2013_11_14-seq59 speaker Dzintars_Abikis-1952.
- 2013_11_14-seq59 mentions Q211.
- 2013_11_14-seq59 mentions Q1976817.
- 2013_11_14-seq59 mentions Q27950240.
- 2013_11_14-seq59 mentions Q3736505.