Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2013_09_19-seq429> ?p ?o. }
Showing items 1 to 12 of
12
with 100 items per page.
- 2013_09_19-seq429 type Speech.
- 2013_09_19-seq429 number "429".
- 2013_09_19-seq429 date "2013-09-19".
- 2013_09_19-seq429 isPartOf 2013_09_19.
- 2013_09_19-seq429 spokenAs 10.
- 2013_09_19-seq429 spokenText "Cienījamie kolēģi! Šī diskusija ir likumsakarīga, jo vakar Valsts pārvaldes un pašvaldības komisija skatīja divus no šīs paketes likumprojektiem un tieši tur, kur runa bija par vienu no svarīgākajiem Valsts pārvaldes iekārtas likuma grozījumiem, mēs nepieņēmām lēmumu to uzreiz un pēkšņi virzīt pirmajam lasījumam izskatīšanai. Kāpēc? Jebkura reforma paredz, ka sākumā tiek izstrādāts modelis un tiek aprakstītas priekšrocības un trūkumi. Varbūt tas varētu būt nevis tikai viens piedāvājums, bet divi modeļi, trīs modeļi vai četri modeļi. Katrā ziņā ir jāvērtē salīdzinājumā, ko mēs iegūstam un ko mēs zaudējam. Šinī gadījumā, kaut vai pēc diskusijas spriežot, mums vēl nav atbildes par elementārām lietām. Nu, teiksim, Olšteina kungs šodien teica: „Nu kā tad viens birojs varēs pārzināt „Latvijas Dzelzceļu”, mežus un tā tālāk, un tā joprojām?” Bet šodien jau arī ministrija nevar atbildēt: „A kuri tad uzņēmumi, kuras kapitālsabiedrības paliks ministrijās, kā to paredz likums, un kuras tiks nodotas birojam?” Kas būs tas lēmējs, kas mainīs šo visu? Ministru kabinets! Vadīsies pēc kā, pēc kādiem kritērijiem? Tāpēc šeit to jautājumu klāsts ir daudz plašāks un lielāks nekā piedāvātās atbildes visos piecos likumprojektos. Tas ir punkts viens. Punkts divi. Ministru kabinets, sūtot uz Saeimu šos piecus likumprojektus, lūdza apvienot tos vienā paketē. Šodien sanāk tā, ka katra komisija skatās vienu no fragmentiem. Es negribu teikt, ka tā ir laba prakse. Man šķiet, ka tā ir nepareiza prakse pēc savas būtības, jo šeit, dalot šos likumprojektus, mēs vadāmies pēc komisiju nosaukuma, nevis pēc apspriežamā priekšmeta. Kāpēc mēs varam, teiksim, runājot par tā saukto eiro paketi, nodot visus likumprojektus - neatkarīgi no tā, kam tie piekritīgi, - vienai komisijai - Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijai? Tas ir loģiski, jo ir viens apspriežamais priekšmets. Savukārt šinī gadījumā mēs to „dalām uz galviņām” un pēc tam mēģinām savilkt atkal to kaleidoskopu vienā kopīgā bildē. Man šķiet, ka tā ir absolūti nepareiza prakse, kas mazina kopējo priekšstatu par to, ko mēs gribam panākt. Es nerunāju tagad par lietas būtību, bet, ņemot vērā, ka šeit nav atbildēti jautājumi, nav redzams viss piedāvātais modelis ar saviem plusiem un saviem mīnusiem, mēs nevaram ne atbalstīt, ne noraidīt šo lietu, un tāpēc „Saskaņas Centra” frakcija ir nolēmusi atturēties šodienas balsojumā par attiecīgo likumprojektu. Paldies.".
- 2013_09_19-seq429 language "lv".
- 2013_09_19-seq429 speaker Sergejs_Dolgopolovs-1941.
- 2013_09_19-seq429 mentions Q822919.
- 2013_09_19-seq429 mentions Q211.
- 2013_09_19-seq429 mentions Q2167704.
- 2013_09_19-seq429 mentions Q903671.