Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2013_03_21-seq71> ?p ?o. }
Showing items 1 to 14 of
14
with 100 items per page.
- 2013_03_21-seq71 type Speech.
- 2013_03_21-seq71 number "71".
- 2013_03_21-seq71 date "2013-03-21".
- 2013_03_21-seq71 isPartOf 2013_03_21.
- 2013_03_21-seq71 spokenAs 10.
- 2013_03_21-seq71 spokenText "Augstā Saeima! Cienījamie ministri! Ministru prezidenta kungs! Pie tās medus mucas, kas šodien ir piedāvāta deputātiem... Tas bija tiešām interesanti, it īpaši pēdējā rindkopa tajā, ko teica Ministru prezidents; tur bija runa par to, ka jābūt noteiktai samērotībai starp lielajiem makroekonomiskajiem rādītājiem un parasto cilvēku dzīves līmeni un viņu apmierinātību vai neapmierinātību ar dzīvi mūsu valstī. Dabīgi, kā jebkurā gadījumā, kad ir piedāvāta medus muca, parādās arī vēlme ieliet dažas karotes darvas. Bet šinī gadījumā es gribētu ieliet iekšā tikai divas. Pirmā skar to, ko tikko teica Zatlera kungs par labo pārvaldību, par labo pārvaldi. Godīgi sakot, šodien, runājot par sasniegumiem, par visu pārējo, nebūtu grēks atcerēties arī neveiksmes un izdarīt secinājumus no tām neveiksmēm, lai nepieļautu tās turpmāk. Nevar runāt par veiksmīgu darbu, teiksim, reorganizējot un restrukturējot airBaltic, jo rezultāts ir tāds, ka ne tikai nav uzlabojušies ekonomiskie rādītāji, bet ir kritusies pasažieru plūsma. Tas ir vienkārši slikts mārketinga paņēmiens, runājot par attiecīgo nozari. Kādi secinājumi ir izdarīti no Latvijas Krājbankas krīzes - graujošās krīzes, kas skāra ne tikai atsevišķus cilvēkus, bet arī vēsturiski vissenāko Latvijas banku? Kādi secinājumi ir izdarīti no iepirkuma procedūras saistībā ar pasažieru vilcieniem? Jo šeit arī ir tā: liela brēka, maza vilna. Kāds rezultāts ir no tām garajām un plašajām runām par augstākās izglītības reformu? Vai Latvijā tas stimulēja studentu pieplūdi no citām valstīm vai tomēr, ja objektīvi skatāmies, bišķi piebremzēja šo procesu? Man liekas, sākumā vajadzētu septiņas reizes mērīt un tikai pēc tam griezt - taisīt reformas un tā tālāk. Mēs sākumā atskaņojam kaut ko un tikai pēc tam sākam domāt, kā tās skaņas pārvērst materiālās vērtībās. Un otra problēma ir vāja koordinācija pašā Ministru kabinetā. To ļoti spilgti parādīja darbs pie Nacionālā attīstības plāna. Par to var runāt daudz un plaši, bet sniegšu tikai vienu piemēru: Ārlietu ministrija bija sagatavojusi ekonomisko redzējumu, prioritātes, perspektīvas, kas Eiropas Komisijai tieši saistītas ar budžetu, ar fondu izmantošanas iespējām, bet tās pozīcijas, kas parādījās Nacionālā attīstības plāna projektā, atšķiras kā diena un nakts. Un es uzdevu jautājumu, vai tā pozīcija ir skaņota tajā pašā Pārresoru koordinācijas centrā. Nebūt ne! Tas process bija jāsāk no gala. Tagad, analizējot arī - tā, kā Liepiņa kungs šodien teica, - vakardien komisijas sēdē Pārresoru koordinācijas centra darbību un skatījumu uz tā nākotni, dabīgi, ka viena no pirmajām, galvenajām problēmām, kas tika konstatēta, ir nepietiekama koordinācija Ministru kabineta iekšienē. Es runāju par tām lietām ne tādēļ, lai parādītu, ka Ministru kabinets slikti strādā. Es gribu runāt par tām lietām tikai tādēļ, lai, akcentējot uzmanību uz šīm problēmām, mēs varam tās pārvarēt, un tad tas kopīgais darbs būs veiksmīgs, kā to novēlēja Zatlera kungs. Paldies.".
- 2013_03_21-seq71 language "lv".
- 2013_03_21-seq71 speaker Sergejs_Dolgopolovs-1941.
- 2013_03_21-seq71 mentions Q822919.
- 2013_03_21-seq71 mentions Q211.
- 2013_03_21-seq71 mentions Q193089.
- 2013_03_21-seq71 mentions Q15628977.
- 2013_03_21-seq71 mentions Q8880.
- 2013_03_21-seq71 mentions Q2984071.