Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2012_09_20-seq116> ?p ?o. }
Showing items 1 to 16 of
16
with 100 items per page.
- 2012_09_20-seq116 type Speech.
- 2012_09_20-seq116 number "116".
- 2012_09_20-seq116 date "2012-09-20".
- 2012_09_20-seq116 isPartOf 2012_09_20.
- 2012_09_20-seq116 spokenAs 10.
- 2012_09_20-seq116 spokenText "Labdien, kolēģi, vēlreiz! Ņemot vērā, teiksim, to nelielo ažiotāžu, kura ir sacelta manā dzimtajā pilsētā Jēkabpilī, es jūtu, ka man tiešām šodien vajag te izskaidrot, teiksim, to lietu. Tiešām, 9.augustā, braucot pa šoseju Rīga-Daugavpils Jēkabpils virzienā, es veicu apdzīšanas manevru, apdzenot smago automašīnu, kuras ātrums bija ap 90 kilometriem stundā. Un tajā brīdī, kad es veicu apdzīšanu, manu ātrumu nofiksēja pretī braucošās policijas automašīnas radars, un par ātruma pārsniegšanu tika sastādīts protokols. Un šodien es nekādā gadījumā negribu sevi attaisnot, jo pārkāpums ir izdarīts un par to jānes atbildība, - tāds ir likums. Šodien es vēlos ko citu. Es vēlos pievērst uzmanību mūsu valsts galveno autoceļu stāvoklim, konkrēti ceļam Rīga-Daugavpils (Aplausi.), pa kuru man sanāk braukt gandrīz katru nedēļu kopš astoņpadsmit gadu vecuma. Rīgas-Daugavpils šoseja ir viena no noslogotākajām visā valstī, ik dienu pa to traucas ap 10 tūkstošiem transportlīdzekļu, un šobrīd pa to brauc gan vieglās automašīnas, gan pasažieru transports, gan smagās kravas automašīnas, jo tieši šis ceļš ir valsts galvenā transporta artērija kravu transportam uz Krieviju un Eiropu. Tad, kad šis ceļš tika būvēts, noteikti neviens nevarēja iedomāties, ka kaut kad transporta plūsma (Starpsaucieni no zāles. Pamazām pieaug troksnis.) pieaugs līdz šībrīža līmenim. Braucot pa šo ceļu, satiksmes dalībnieki spiesti vairākkārt pārkāpt ātruma ierobežojumus tādēļ, ka kravu transports nebrauc ātrāk par 90 kilometriem stundā. Un sanāk, ka pat tad, ja tu brauc ar 91 kilometru stundā, apdzīšana un ātruma pārkāpšana ir ikdiena autovadītājiem, jo, lai neapdraudētu pārējos satiksmes dalībniekus, apdzīšanas laikā ļoti svarīgi pēc iespējas ātrāk atgriezties savā joslā. To varētu darīt, braucot ar ātrumu 91 vai 92 kilometri stundā, bet diemžēl intensīva kustība ir abos virzienos, un tik daudz laika apdzīšanai šoferiem vienkārši nav. Un, es domāju, lielākā daļa no klātesošajiem zina šo problēmu un ir kaut kad saskārusies ar tādu situāciju un saprot mani. Regulāra likuma pārkāpšana uz šīs šosejas notiek dēļ tā, ka ceļš ir izsmēlis savus resursus un jau sen kļuvis bīstams. Jā, paralēli iet ceļš pa otru Daugavas krastu, bet dēļ tā, ka tuvu gar ceļu ir mežs, no kura var izskriet gan stirna, gan mežacūka, un vietām šoseja ir tik šaura, ka divas pretī braucošas mašīnas knapi var pabraukt viena gar otru, šis ceļš nav populārs autovadītāju vidū, jo ir ne mazāk bīstams kā šoseja Rīga-Daugavpils. Un šodien no šīs tribīnes es vēršos gan pie Vjačeslava Dombrovska kā Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijas vadītāja, gan pie Klāva Olšteina, kurš ir...".
- 2012_09_20-seq116 language "lv".
- 2012_09_20-seq116 speaker Vladimirs_Reskajs-1984.
- 2012_09_20-seq116 mentions Q2660080.
- 2012_09_20-seq116 mentions Q193089.
- 2012_09_20-seq116 mentions Q47182.
- 2012_09_20-seq116 mentions Q159.
- 2012_09_20-seq116 mentions Q80021.
- 2012_09_20-seq116 mentions Q9368990.
- 2012_09_20-seq116 mentions Q11048053.
- 2012_09_20-seq116 mentions Q786297.