Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2011_06_09-seq454> ?p ?o. }
Showing items 1 to 10 of
10
with 100 items per page.
- 2011_06_09-seq454 type Speech.
- 2011_06_09-seq454 number "454".
- 2011_06_09-seq454 date "2011-06-09".
- 2011_06_09-seq454 isPartOf 2011_06_09.
- 2011_06_09-seq454 spokenAs 101.
- 2011_06_09-seq454 spokenText "Kolēģi, šis ir priekšlikums, kas paredz to, ka apmaksātās politiskās reklāmas raidlaiks televīzijā tiek samazināts līdz 1 stundai (tātad visās televīzijās kopumā!) un radio - līdz 2 stundām. Un būtībā šis priekšlikums lielā mērā atspoguļo to reklāmas apjomu, politiskās reklāmas apjomu, kāds bija pirms 10.Saeimas vēlēšanām: tikai tās pāris partijas, kuru rīcībā bija lieli finanšu līdzekļi, varēja atļauties visās televīzijās kopumā izvietot lielāku reklāmas apjomu. Šis priekšlikums tiešām ir vērsts uz to, lai vispirms mazinātu politisko partiju atkarību no konkrētiem turīgiem finansētājiem, kas tad attiecīgi tās var pēc tam ietekmēt, kā arī uz to, lai veicinātu tiešāku saziņu ar vēlētājiem. Būtībā tas ir tāds ļoti būtisks solis, kas mazina politisko partiju iespēju tā ļoti veikli paslēpties aiz PR konsultantiem, kas sagatavo skaistas, emocionāli ietekmīgas politiskas reklāmas, ko ierunā aktieri, un tad nu iznāk tā, ka politiķiem pašiem nekas daudz nav jādara. Un es gribu arī mazlietiņ atsaukties uz pasākumu, kas vakar Daugavmalā notika, kur sanāca apmēram 8 tūkstoši cilvēku. To pasākumu sauca „Oligarhu kapusvētki”. Un šajā pasākumā uzstājās un runāja viens politisko reklāmu režisors, kas ir strādājis ar ļoti daudzām politiskajām partijām. Un tas, ko šis cilvēks teica, - ka viņš ir strādājis ar daudzām politiskajām partijām un veidojis tām reklāmu, apzinādamies, ka tā ir manipulatīva reklāma, ka tā nestāsta taisnību par politisko partiju un ka tā ir vērsta uz to, lai skalotu cilvēku smadzenes... Šis cilvēks teica (No zāles: „Kā viņu sauc?”), ka ne viņš, ne viņa klienti nekad nedomāja par sekām, pie kā šāda reklāma novedīs. Nedomāja par tām sekām, par to, ko valstij tas nozīmēs, ja šis manipulatīvā veidā ievēlētais politiskais spēks nokļūs Saeimā. Šīs reklāmas režisors vakar visas valsts priekšā deklarēja, ka šāda „cukurgrauda” dēļ viņš vairs šīs lietas nedarīs. (No zāles: „Kā sauc režisoru?”) Es domāju, ka Saeimai šobrīd arī ir atbildība no savas puses jāuzņemas, ieviešot šādus ierobežojumus apmaksātai politiskai reklāmai un paredzot to, ka šādas darbības nav iespējamas un ka atbildību... ir tiešām nepieciešams uzņemties atbildību gan pašām politiskajām partijām, gan arī reklāmistiem, kas ar šādām reklāmām strādā. Kolēģi, es lūdzu atbalstīt šo frakcijas „Vienotība” priekšlikumu.".
- 2011_06_09-seq454 language "lv".
- 2011_06_09-seq454 speaker Lolita_Cigane-1973.
- 2011_06_09-seq454 mentions Q822919.
- 2011_06_09-seq454 mentions Q992046.