Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2011_05_19-seq454> ?p ?o. }
Showing items 1 to 14 of
14
with 100 items per page.
- 2011_05_19-seq454 type Speech.
- 2011_05_19-seq454 number "454".
- 2011_05_19-seq454 date "2011-05-19".
- 2011_05_19-seq454 isPartOf 2011_05_19.
- 2011_05_19-seq454 spokenAs 122.
- 2011_05_19-seq454 spokenText " Labdien! Pulkstenis ir 17... un nu jau 1 minūte. Sākam atbilžu sniegšanu uz deputātu jautājumiem. Šodien bija paredzēts izskatīt jautājumu, ko ir uzdevuši deputāti Šlesers, Zalāns, Bekešs, Strode, Šķēle un Kučinskis un kas ir adresēts izglītības un zinātnes ministram Rolandam Brokam, - deputātu jautājumu „Par nekvalitatīvu mācību literatūru”. Saskaņā ar Saeimas kārtības rulli uz šo jautājumu ir saņemta rakstiska atbilde, bet saņemtā rakstiskā atbilde jautājuma iesniedzējus neapmierināja, tāpēc viņi vēlējās tikties ar ministru šodien, tradicionālajā laikā, - ceturtdien pulksten 17.00 - personīgi un uzklausīt vēl arī ministra mutvārdu atbildes. Bet diemžēl šobrīd šeit frakciju „Par Labu Latviju” pārstāv tikai deputāts Andris Bērziņš, kurš nav parakstījis šo jautājumu, un līdz ar to saskaņā ar Saeimas kārtības ruļļa 122.panta trešo daļu, kurā ir rakstīts, ka mutvārdu atbilde ir sniedzama tikai tad, ja ir klāt vismaz viens no jautājuma iesniedzējiem, mēs nevaram izskatīt šo jautājumu un nevaram uzdot ne papildjautājumus ministram, ne arī... ministram vismaz formāli nav, kam atbildēt un paust savu viedokli. Šeit ir klāt arī deputāts Imants Parādnieks, kurš, kā es saprotu, būtu bijis gatavs uzdot papildjautājumus. Līdz ar to jautājumu un atbilžu sēde tiek slēgta. Jautājums tiek uzskatīts par izskatītu. Paldies. Tiksimies nākamreiz ar citiem jautājumiem. ".
- 2011_05_19-seq454 language "lv".
- 2011_05_19-seq454 speaker Gundars_Daudze-1965.
- 2011_05_19-seq454 mentions Q822919.
- 2011_05_19-seq454 mentions Q211.
- 2011_05_19-seq454 mentions Q3744607.
- 2011_05_19-seq454 mentions Q11711795.
- 2011_05_19-seq454 mentions Q2167704.
- 2011_05_19-seq454 mentions Q3440341.