Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2010_12_16-seq48> ?p ?o. }
Showing items 1 to 14 of
14
with 100 items per page.
- 2010_12_16-seq48 type Speech.
- 2010_12_16-seq48 number "48".
- 2010_12_16-seq48 date "2010-12-16".
- 2010_12_16-seq48 isPartOf 2010_12_16.
- 2010_12_16-seq48 spokenAs 101.
- 2010_12_16-seq48 spokenText "Labdien, dāmas un kungi! Pirms pieņemt jelkādu lēmumu šajā jautājumā, „Vienotības” frakcija konsultējās gan ar Vides ministrijas pārstāvjiem, gan ar ostu pārstāvjiem, un tā saruna atklāja ļoti daudz interesantu un arī būtisku lietu, kas ir jāņem vērā, pieņemot šo lēmumu. Vides ministrijas pārstāvji un tie cilvēki, kas ir kompetenti Natura 2000 jautājumos, mums ļoti precīzi paskaidroja, ka valstij ir pienākums šādas teritorijas noteikt. Ja šis pienākums netiks izpildīts, mums būs ļoti nopietnas problēmas. Iestājoties Eiropas Savienībā, mēs virkni lietu esam apņēmušies izdarīt, un tas būs jādara. Turpretī ostas pārstāvji mums ļoti precīzi paskaidroja, ka pirmā un pati galvenā lieta, kas viņus uztrauc, ir ietekmes uz vidi novērtējums, kas ir jāveic jebkurā gadījumā, neatkarīgi no tā... lai vai cik tas būtu dīvaini!... neatkarīgi no tā, vai tur ir Natura 2000 vai nav Natura 2000. Jau šobrīd Ietekmes uz vidi novērtējuma likums jeb IVN likums precīzi nosaka, ka, padziļinot kuģu ceļus, ir jāveic ietekmes uz vidi novērtējums vai sākotnējais novērtējums. Šīs diskusijas rezultātā mēs nonācām pie slēdziena, ka nav pamata šo likumu atmest atpakaļ, ielikt dziļā atvilktnē un nedarīt neko, jo tas beigsies ar problēmām, no vienas puses... Ir ļoti nopietns pamats strādāt pie šā likuma - un ne tikai pie šā, bet varbūt arī pie Ietekmes uz vidi novērtējuma likuma. Varbūt ir jēga apskatīt šo jautājumu plašāk un atrisināt pēc būtības, lai, piemēram, tad, ja osta padziļina savus kuģu ceļus katru gadu... nu, ir kaut kādas vietas, kur katru gadu stipru vēju dēļ kuģu ceļš, tā teikt, aiziet ciet un tas ir jādziļina... lai šādos gadījumos nav jāprasa ietekmes uz vidi novērtējums. Un lai, piemēram, gadījumos, kad ir jāmarķē kuģu ceļš... nu, kad ir kaut kādas speciālas bojas tur jāliek, jārok, jo arī tas saistīts ar kaut kādu ietekmi uz vidi... lai arī šādos gadījumos tas nav jādara. Vai varbūt var skatīties pat plašāk... Te izskanēja pat viedoklis, ka varbūt varētu pat nelikt tieši šo konkrēto Irbes šauruma posmu tajā Natura 2000 plānā iekšā. Varbūt likt, bet varbūt ņemt ārā tieši kuģu ceļu... Tās atbildes īstenībā ir diskusijas ceļā jāpanāk. Atmetot šo likumu atpakaļ, diskusijas nebūs. Šis likums ir jāielaiž Saeimā, un, kā Līdakas kungs ļoti precīzi jau norādīja, mēnesi garš priekšlikumu iesniegšanas termiņš būs pietiekams, lai visi, kam šī tēma ir aktuāla, savus priekšlikumus iesniegtu. Un pēc tam mēs, nekur neskrienot pa galvu, pa kaklu, lēnām un prātīgi... Ticiet man, Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijā ir gan kompetence, gan pieredze šādu jautājumu risināšanā, un mēs šo problēmu atrisināsim. Tāpēc es aicinu šo likumprojektu atbalstīt.".
- 2010_12_16-seq48 language "lv".
- 2010_12_16-seq48 speaker Dzintars_Zakis-1970.
- 2010_12_16-seq48 mentions Q822919.
- 2010_12_16-seq48 mentions Q193089.
- 2010_12_16-seq48 mentions Q458.
- 2010_12_16-seq48 mentions Q992046.
- 2010_12_16-seq48 mentions Q16408655.
- 2010_12_16-seq48 mentions Q29168833.