Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2006_06_15-seq583> ?p ?o. }
Showing items 1 to 10 of
10
with 100 items per page.
- 2006_06_15-seq583 type Speech.
- 2006_06_15-seq583 number "583".
- 2006_06_15-seq583 date "2006-06-15".
- 2006_06_15-seq583 isPartOf 2006_06_15.
- 2006_06_15-seq583 spokenAs 40.
- 2006_06_15-seq583 spokenText "Cienījamā priekšsēdētāja! Godātie deputāti! Šīsdienas diskusijā ir aizmirsts pats galvenais, un mēs it kā esam paplašinājuši apspriežamo jautājumu, jo galvenais šajā diskusijā ir darba tiesības. Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisijas vadītāja šeit nolasīja mums manifestu par diskriminācijas nepieļaujamību. Tad nu es atgādināšu, ka jebkurš ierobežojums - tā nav diskriminācija. Diskriminācija ir nepamatots un netaisnīgs ierobežojums. Mēs iestājamies par pamatotu un taisnīgu ierobežojumu. Līdz ar to tā nav diskriminācija. Paskatieties pirmām kārtām Satversmē, kolēģi! Tur nav neviena vārda par šādu diskriminācijas veidu. Savukārt 116. pantā ir pietiekami labi pamatots, kad mēs varam uzlikt pamatotus ierobežojumus, lai aizsargātu sabiedrības intereses un sabiedrības tikumus. Un tas ir pilnīgi normāli jebkurā konservatīvā valstī. Un, ja mēs sevi dēvējam par konservatīvām partijām, tad mums tas ir jāaizstāv. Es saprotu, ka ir frakcijas, kurās nav nevienas sievietes un kur varbūt nav īstas sapratnes par to, kas ir tas, ko mēs nesen iebalsojām Satversmē. Bet es vēršos vismaz pie jums, kolēģi no “Jaunā laika”, un aicinu novērst šo heterofobu pedokrātiju, kas šobrīd ienāk Latvijas valstī. Un tas ir arī jūsu spēkos, jo jūs tomēr esat konservatīva partija. Taču, ja mēs runājam par darba tiesībām, tad atgriezīsimies pie profesiju klasifikatora, par kuru te mēģināja sarunu uzsākt kolēģis Kiršteins. . . Nuja, teiksim, jūsu bērns mācās skolā, kur fizkultūras skolotājs ir cilvēks, kam nav kārtībā tās lietas. (No zāles: “Kādas?”) Un viņš grābstās gar jūsu bērnu, bet tādā veidā. . . Nē, viņš nedara neko sliktu! Viņš tikai palīdz izpildīt vingrinājumus uz zirga, uz riņķiem un tā tālāk. Viņš grābstās gar jūsu bērnu. . . Vai jūs piekritīsiet, ka viņš strādā šajā amatā? Kampara kungs! Pieņemsim, ka veselības mācību skolā māca šāds cilvēks un stāsta, ka šī orientācija uzlabo prostatas stāvokli. . . (No zāles dep. M. Pietkevičs: “Uzlabo taču!”) Nu vai tad tas ir normāli? Vai tādi cilvēki var strādāt skolā? Vai ka, piemēram, viņi ētikas mācībā bērniem stāsta, ka nekas nestāv augstāk par divu vīriešu mīlestību. Par draudzību - jā, es saprotu, ka tā varbūt varētu arī runāt. Bet ja ētikas mācības skolotājs ir pārliecināts par ko citu, tad arī bērnos pamazām veidojas šī pārliecība. Tā ka padomājiet, kurp mēs ejam! Mēs runājam par darba tiesībām. Es uzskatu, ka darba tiesībās ir iespējami tā saucamie pozitīvie ierobežojumi. Tas neliedz šim cilvēkam izvēlēties tādu profesiju, kur viņš nevar kaitēt sabiedrības interesēm. Paldies.".
- 2006_06_15-seq583 language "lv".
- 2006_06_15-seq583 speaker Dzintars_Rasnacs-1963.
- 2006_06_15-seq583 mentions Q211.
- 2006_06_15-seq583 mentions Q1357342.