Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2006_05_11-seq402> ?p ?o. }
Showing items 1 to 11 of
11
with 100 items per page.
- 2006_05_11-seq402 type Speech.
- 2006_05_11-seq402 number "402".
- 2006_05_11-seq402 date "2006-05-11".
- 2006_05_11-seq402 isPartOf 2006_05_11.
- 2006_05_11-seq402 spokenAs 150.
- 2006_05_11-seq402 spokenText "Godātie kolēģi! Es arī runāšu pavisam īsi, teikšu tikai dažus vārdus par šo reklāmu un aģitāciju. Es vairākkārt esmu uzsvēris un uzsveru, ka tāda vienkāršota, bet iedarbīga reklāma šodien faktiski tiek izmantota patēriņa sabiedrībai, lai, kā Arvīds Ulme teiktu, cilvēks nopirktu tādu mantu, kuru viņam tiešām nevajag. Man liekas, ka Latvijas iedzīvotājs arī politikā diemžēl iegādājas tādu “mantu” jeb, respektīvi, nobalso par tādiem deputātiem, kurus viņam patiesībā nevajag. Viņš to izdara šā masīvā reklāmas spiediena dēļ, kas iedarbojas uz zemapziņu. Tur taču strādā ļoti daudz reklāmas triku meistaru, kas pieprot šo lietu, zina, kā cilvēku ietekmēt, zina, kā “kompostrēt” smadzenes! Un nu vēršos pie jums, Plinera kungs. Jā, mēs izmantojām šos reklāmas rullīšus arī iepriekš, un, ja šis likums netiks pieņemts (un es arī rosinu to nepieņemt), tad mēs arī turpmāk tos izmantosim. Jums ir jāsaprot, ka spēles noteikumus jau nosakām mēs šeit. Un tie nebūs tādi, kā jūs varbūt cerējāt, - ka tagad nu mēs vairs neizmantosim reklāmas un tikai jums vienam būs iespēja to darīt. Nē, tā nebūs! Visi izdarīs tieši tāpat, jo visi saprot, ka, ja jau šī reklāma ir atļauta, tad šis apstāklis ir jāizmanto. Un tāpēc tā pasmaidīt par šīm iepriekšējām reklāmām nav nekādas vajadzības, jo tas ir vienkārši. . . tāda bija pastāvošā kārtība, un mēs ierosinājām šo kārtību mainīt. Ja šī kārtība netiks mainīta, tad mēs strādāsim pēc tādiem principiem, par kādiem šeit nobalsosim. Tā bija patiesa vēlme cilvēkus atbrīvot no reklāmas, vairāk nodarboties ar aģitāciju, vairāk veidot dialogus. Lai prese un visi citi mediji vairāk nodarbojas ar analītisko darbu un mazāk ar to, ka vienkārši pārvērš deputātu par kaut ko līdzīgu ikdienā lietojamai precei, kā, piemēram, reklāmā par “Always”! Paldies par uzmanību.".
- 2006_05_11-seq402 language "lv".
- 2006_05_11-seq402 speaker Indulis_Emsis-1952.
- 2006_05_11-seq402 mentions Q211.
- 2006_05_11-seq402 mentions Q79820.
- 2006_05_11-seq402 mentions Q23951329.