Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2006_01_26-seq6> ?p ?o. }
Showing items 1 to 9 of
9
with 100 items per page.
- 2006_01_26-seq6 type Speech.
- 2006_01_26-seq6 number "6".
- 2006_01_26-seq6 date "2006-01-26".
- 2006_01_26-seq6 isPartOf 2006_01_26.
- 2006_01_26-seq6 spokenAs 150.
- 2006_01_26-seq6 spokenText "Labrīt, godājamie kolēģi! Zaļo un zemnieku savienība visu ļoti rūpīgi izsvēra, pirms nāca klajā ar šo priekšlikumu. Šis priekšlikums, kas būtībā aizliedz priekšvēlēšanu aģitācijā izmantot apmaksātu reklāmu gan masu medijos (tātad gan televīzijā, gan radio, gan presē), gan vidē, ir balstīts uz tiem viedokļiem, kurus dzirdējām mūsu tikšanās reizēs ar vēlētājiem, ar kuriem arī jūs ikdienā katrs tiekaties. Protams, šie iedzīvotāji, šie vēlētāji grib redzēt ne jau plakātiskas sejas uz ielu stūriem, ne jau reklāmas rullīšos paustus lozungus. Jo - būsim reālisti! - ko gan trīsdesmit sekundēs tādā rullītī var parādīt un pastāstīt par konkrēto deputāta kandidātu vai par partiju? Vēl jo vairāk tāpēc, ka šis reklāmas rullītis, kā jūs labi zināt, īsi pirms vēlēšanu dienām šajā tā saucamajā topa laikā - tātad pirms “Panorāmas” - maksā turpat vai tūkstoš latu. Es domāju, ka šīs summas, kas ir paredzētas vēlēšanu izdevumiem, partijas varētu izlietot daudz racionālāk, daudz vērtīgāk. Es domāju, ka masu medijos ir jāpieaug šo analītisko raidījumu klāstam - gan televīzijā, gan avīzēs -, kur būtu precīzi atspoguļots politisko partiju, viņu kandidātu padarītais darbs, viņu atskaites, viņu konkrētie solījumi un konkrētās programmas, ko viņi tātad plāno darīt ievēlēšanas gadījumā nākamajā Saeimā. Es piekrītu tam, ka šis priekšlikums varbūt ir jau daļēji novēlots, bet es domāju, ir labāk, ka tas ir nācis tagad, nekā tā vispār nebūtu, jo uz tautas balsi mums ir vienreiz jāatsaucas un tajā konkrēti ir arī jāieklausās. Es domāju, ka šāda prakse nav nekāda jaunā. Šāda prakse ir vairākās valstīs, kur tiek šādā veidā organizēta reklāmas kampaņa. Un katrā ziņā šāda reklāmas kampaņa, kas būs balstīta ne jau tikai uz šīm milzīgajām plakātiskajām sejām un reklāmas rullīšiem, spiedīs deputātu kandidātus vairāk doties pie saviem vēlētājiem un vairāk iepazīties ar viņu vajadzībām. Tas spiedīs arī mūsu politiķiem rūpīgāk sagatavoties, uzstājoties vai nu televīzijā, vai masu medijos, aizstāvot un konkretizējot savu viedokli. Es esmu par to, ka arī šajos masu medijos tātad ir jādod lielāka iespēja mūs. . . konkrēti visus atspoguļot - gan labos, gan sliktos darbus. Tā ka, es domāju, tas ir solis pareizā virzienā. Mūsu partija aicina arī pārējās Saeimā pārstāvētās partijas atbalstīt šādu mūsu priekšlikumu, un katrā ziņā šis balsojums šodien parādīs pilnīgi konkrēti, par ko mēs katrs esam - vai mēs atkal iestājamies par šīm milzīgajām sacensībām naudas izteiksmē, šķiežot atkal šīs reklāmas pa labi un pa kreisi, vai mēs tomēr esam par konstruktīvu darbu ar saviem vēlētājiem.".
- 2006_01_26-seq6 language "lv".
- 2006_01_26-seq6 speaker Augusts_Brigmanis-1952.
- 2006_01_26-seq6 mentions Q822919.