Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/2001_05_03-seq56> ?p ?o. }
Showing items 1 to 15 of
15
with 100 items per page.
- 2001_05_03-seq56 type Speech.
- 2001_05_03-seq56 number "56".
- 2001_05_03-seq56 date "2001-05-03".
- 2001_05_03-seq56 isPartOf 2001_05_03.
- 2001_05_03-seq56 spokenAs 125.
- 2001_05_03-seq56 spokenText "Godātie deputāti! Es domāju, ka Godmaņa kungam bija taisnība, kad viņš minēja, ka atsevišķās lietās kompromisam vairs nav vietas. Ja pozīcijai ir dota vara, tad pozīcija šo varu realizē līdz galam, neskatoties uz to, ko domā vai dara citi. Un šoreiz saistībā ar šo “Latvijas kuģniecību” es gribētu jums pateikt, ka jūs izvēlējāties šo galīgo variantu, jo tikai jūs zinājāt, ko jūs darāt, un tikai uz jūsu sniegtās informācijas balstījās šis optimisms. Tagad es lūdzu vēlreiz skaidrojumu, kāpēc šis jūsu optimisms vēlreiz nepiepildījās. Un tur būs arī atbildība no jūsu puses, bet tālāk būs arī atbildība no opozīcijas puses. No opozīcijas puses, es domāju, tika pieminēts Imants Burvis kā attiecīgās komisijas, kura pārraudzīja kuģniecības privatizāciju, vadītājs. Tikai laikam būtu jāprecizē, ka visu šo laiku šo komisiju vadīja Aija Poča, un viņa garantēja, lai informācija būtu maksimāli labvēlīga kuģniecībai. Imants Burvis sāka šo komisiju vadīt tad, kad notika šīs pašvaldību vēlēšanas un jautājumi par kuģniecību kā tādu bija jau izlemti. Opozīcija līdz tai robežai, līdz kurai vēl bija iespējams kaut ko darīt, lai saglabātu kuģniecību valsts īpašumā, sniedza savu informāciju, bet, kad tā redzēja, ka privatizācijas iecere ir neizbēgama... Es varu precīzi citēt: “Mēs darījām visu, lai nesagrautu to darbu, kura rezultātā jebkura iespējamā cena varētu būt mazāka, nekā valsts to sasniegtu. ” Tur mums bija teikts ļoti konkrēti. Šeit es domāju atkal atsaukties uz Godmaņa kungu, runājot par valstiskumu. Ja mēs runājam par valstisko izpratni, tad arī tālāk, pakavējoties pie profesionālisma, ir jāizdara neliela atkāpe saistībā ar iespējamajiem skandāliem starptautiskajā līmenī starp starptautiskajām tiesām. Varat ticēt, ka, ja runājam par “Lattelekom”, mēs neslēdzām šo līgumu, mēs necentāmies no 2013. gada pāriet uz 2003. gadu, kas varētu būt cēlonis iespējamajam skandālam, taču Kārlis Leiškalns iepriekšējā parlamenta sēdē uzstājās, turklāt cītīgi uzstājās, ka šis likumprojekts ir uzreiz jāvirza tālāk uz otro lasījumu. Varat ticēt, ka mēs nebijām tajā valdībā, kura ar firmu “Filips” slēdza līgumu, lai apgādātu mūsu robežu ar informācijas tīkliem, bet tad valdība pēkšņi pārdomāja, un “Filips” var griezties tiesā, un tā ir tikai viņu izvēle, ka viņi tiesā negriežas. Varat ticēt, ka ar Gdaņskas kuģniecību ir līdzīgi, un arī par to pozīcijai ir atbildība. Noslēdzot sarunu par šo atbildību, es gribētu novilkt mazu paralēli ar Krieviju. Tad, kad Krievija Amerikai pārdeva Aļasku... protams, mums tagad īpaši neinteresē, kurš bija tas rakstvedis, kurš tam krievu vārdiņam “vek” pielika to burtiņu “a”, un iznāca, ka to Aļasku pārdeva nevis uz vienu gadsimtu, kā Krievija bija to iecerējusi, bet rakstveža analfabētisma pēc to pārdeva uz gadsimtiem. Līdzīgi mums ir jautājumā par gāzi. Latvijas Privatizācijas aģentūra 1997. gadā, pārdodot “Latvijas gāzi”, līgumā ierakstīja, ka valsts neiejauksies saimnieciskajā dzīvē un gāzes cenu regulācijā, tā to ierakstīja latviskajā variantā, bet neprata pārtulkot to angļu valodā. Līdz ar to tulkojumā angļu valodā pēkšņi parādījās, ka nejauksies rūpnieciskajā dzīvē. Tātad tas ir Latvijas Privatizācijas aģentūras darbs un atbildība. Un, domājot par šo atbildību, protams, es gribētu, lai mēs vēlreiz par to izrunātos. Domāju, ka to pašu vajadzētu darīt arī attiecībā uz tik nopietnu jēdzienu, kā “Latvijas kuģniecība”. Paldies!".
- 2001_05_03-seq56 language "lv".
- 2001_05_03-seq56 speaker Valdis_Lauskis-1957.
- 2001_05_03-seq56 mentions Q211.
- 2001_05_03-seq56 mentions Q159.
- 2001_05_03-seq56 mentions Q404542.
- 2001_05_03-seq56 mentions Q6454285.
- 2001_05_03-seq56 mentions Q6497410.
- 2001_05_03-seq56 mentions Q16358049.
- 2001_05_03-seq56 mentions Q1792.