Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/1998_10_07_a-seq112> ?p ?o. }
Showing items 1 to 8 of
8
with 100 items per page.
- 1998_10_07_a-seq112 type Speech.
- 1998_10_07_a-seq112 number "112".
- 1998_10_07_a-seq112 date "1998-10-07".
- 1998_10_07_a-seq112 isPartOf 1998_10_07_a.
- 1998_10_07_a-seq112 spokenAs 84.
- 1998_10_07_a-seq112 spokenText "Cienījamie kolēģi! Es saprotu, ka gan mīlestība, gan okupācija, gan pieminekļu celtniecība, gan vēlēšanu rezultāti, protams, ir lielā mērā saistīti ar cilvēku izglītību. Es nezinu, vai par to šodien vajadzētu tik gari un plaši diskutēt, jo pretējā gadījumā mēs, kā es paredzu, neizskatīsim Izglītības likumu. Par ko mēs šeit diskutējam? Mēs diskutējam par to, kas ir izglītība, par izglītības definīciju. Ja šeit diskutētu filozofi, tad es paredzu, ka viņi varētu diskutēt dienām ilgi par šo problēmu, jo tik tiešām, cik cilvēku - tik viedokļu, tāpēc definēt, kas ir izglītība, ir ārkārtīgi grūti. Un tas ir tāpat kā indiešu tautas pasakā, kad septiņi aklie satika ceļā ziloni. Viens aptaustīja tā kāju un teica, ka tā ir kolonna, otrs aptaustīja asti un teica, ka tā ir slota, un tā tālāk. Ko es vēl gribu atgādināt, kolēģi? No tā, kā mēs definēsim jēdzienu “izglītība”, nebūs atkarīgs ne izglītības finansējums, ne skolotāju algas, ne nodrošinājums ar mācību līdzekļiem un tā tālāk. Un tāpēc, cienījamie kolēģi, pēc manas izpratnes, jūs varat šeit nebalsot ne par vienu priekšlikumu. Lai tas, kas ir izglītība, paliek uz mūsu katra sirdsapziņas, jo šajā gadījumā balsojuma rezultāts nebūs tik svarīgs. Es tikai aicinu kolēģus, ņemot vērā to, ka mums ir vairāk nekā 400 priekšlikumu, nediskutēt tik milzīgi gari par priekšlikumiem, kuri varbūt praktiskajā dzīvē neko neatrisina. Tas ir vairāk filozofiskas dabas jautājums.".
- 1998_10_07_a-seq112 language "lv".
- 1998_10_07_a-seq112 speaker Dzintars_Abikis-1952.