Matches in Saeima for { <http://dati.saeima.korpuss.lv/entity/speech/1998_02_19-seq254> ?p ?o. }
Showing items 1 to 14 of
14
with 100 items per page.
- 1998_02_19-seq254 type Speech.
- 1998_02_19-seq254 number "254".
- 1998_02_19-seq254 date "1998-02-19".
- 1998_02_19-seq254 isPartOf 1998_02_19.
- 1998_02_19-seq254 spokenAs 100.
- 1998_02_19-seq254 spokenText "Godājamais Prezidij, cienījamie deputāti! Šis pieprasījums sastāv no 5 jautājumiem, un materiālu mēs sagatavojām, atbildot uz visiem pieciem uzdotajiem jautājumiem. Mēs to iesniedzām Pieprasījumu komisijā. Diemžēl lielākajai daļai deputātu nav šāda materiāla, un es tik tiešām lūgtu Saeimu pārveidot šo pieprasījumu par jautājumu, jo tad atbilde būs pieejama ne tikai deputātiem, bet arī izlasāma “Latvijas Vēstnesī”. Par pirmo jautājumu. Šajos materiālos ir redzams salīdzinājums, cik maksā šādas dīzeļlokomotīves izmantošana un arī automotrisas izmantošana. Faktiski automotrisas izmantošana ir divreiz dārgāka nekā šādas lokomotīves izmantošana. Attiecībā uz braukšanas ilgumu un to kāpēc šajā posmā paiet tik ilgs laiks, ir grafiski parādīts, kuros posmos drīkst braukt ātrāk un kuros - ne. Piemēram, posmā starp Vaiņodi un Priekuli drīkst braukt 100 vai pat 80 kilometru stundā, bet pārējā posmā, teiksim, Priekule-Liepāja un vēl dažos posmos tikai līdz 25 vai pat 15 kilometriem stundā. Tas ir sapuvušo gulšņu dēļ, kas prasa lielus līdzekļus, lai tos nomainītu, bet ir jāņem vērā, ka tas tiek darīts drošības apsvērumu dēļ, tāpēc nedrīkst palielināt šo ātrumu. Attiecībā uz laiku, kad atiet un kad pienāk vilciens. Pielikumā ir Vaiņodes pagasta padomes vēstules Satiksmes ministrijai, kur ir rakstīts ļoti īsi: Vaiņodes pagasta padome iesaka atjaunot dzelzceļa satiksmi posmā Vaiņode-Liepāja ar sekojošu grafiku: Vaiņode-Liepāja pulksten 7.00, bet Liepāja-Vaiņode - pulksten 17.30. Un tā arī kursē. Es tomēr domāju, ka jūs nobalsosiet un pārveidosiet šo par jautājumu, un līdz ar to visas šīs atbildes jums būs pieejamas. Paldies par uzmanību. Vēl viena lieta. Runājot par šīm lietām - gan par pasažieru kustību, gan par infrastruktūras uzturēšanu, gribu sacīt, ka faktiski to visu ir paredzēts noregulēt Dzelzceļa likumā, kuru, es domāju, Saeima pieņems trešajā lasījumā martā, un tad šīs lietas būs daudz, daudz labāk sakārtotas, nekā tas ir šodien, kad ir viena valsts akciju sabiedrība “Latvijas dzelzceļš”, kas ir pasūtītājs, pārvadātājs un infrastruktūras turētājs. Paldies par uzmanību.".
- 1998_02_19-seq254 language "lv".
- 1998_02_19-seq254 speaker Peteris_Elferts-1961.
- 1998_02_19-seq254 mentions Q822919.
- 1998_02_19-seq254 mentions Q211.
- 1998_02_19-seq254 mentions Q5244326.
- 1998_02_19-seq254 mentions Q27056014.
- 1998_02_19-seq254 mentions Q327094.
- 1998_02_19-seq254 mentions Q768416.